ACN ilmaiset puhelut

  • 81 345
  • 689

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ei kasvopuolelle kiitos

Viestin lähetti heki
Voit leimata minut aikamiespojaksi, hiljaiseksi syrjäytyneetksi pelleksi jne,mutta ei luulisi tuollaisten kirjoitusten jälkeen odottavan, että iso mies kehtaa lähettää yv:n jossa uhkaa minua jatkotoimenpiteillä, mikäli jatkan nimimerkkisi herjaamista (mitä herjaamista?).
Ai, JHag on siis uhannut Hekiä yksityisviestin välityksellä jatkotoimilla, jos JHag-nickin solvaaminen ei lopu? Aika cool. Mitä nuo jatkotoimet ovat? Poliisitutkinta herjauksesta? Raportointi moderaattoreille? JHagissa taitaa olla aika paljon samoja piirteitä kuin meidän toimitusjohtaja Seppäsessä...

Tämä kortti on katsottava! Ja JHag, minun yksityisviestini eivät toimi, joten voit suoraan marssia sinne Kilon poliisiasemalle tekemään kantelua herjauksesta, jos siltä tuntuu...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sergei: Jos Keski-Suomessa jaettaisiin puupääpalkintoja, olisit kakkonen. Katsot asiaksesi tulla rääpimään eilistä sananvaihtoa heti kun näet julkisenkin anteeksipyyntöni? Tuliko mieleen, että olemme kenties hekin kanssa käyneet kiistamme jo läpi yksityisviestein? Lisäksi jo sana yksityisviesti pitää normaalityypille sisällään sen, että asiassa on voinut olla moniakin puolia. Toivottavasti tuli todella hyvä fiilis sinne maiharimaahan, jossa poliiseja todellakin riittää. Mistäs saisitte jääkiekkoilijoita, niin olisi aikaa seurailla kiekkoa?

poisto
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Re: Kysymyksiä / vastauksia

Viestin lähetti JHag
-Ruotsissa alkaa kokonaan tyhyjästä 1.4.04 veloitukseton acn-tuote, jonka nimeksi tulee siis alusta alkaen "ACN Mobile 500".

Veloitukseton ACN-tuote? Ei se minusta ole veloitukseton, jos siinä on kuukausimaksu ja tuo 500 minuutin puheaikaraja "ilmaisille" puheluille.

Viestin lähetti JHag
-Suomen telelaki kieltää ketään operaattoria yksipuolisesti muuttamasta asiakkaan liittymätyyppiä kalliimpaan. Joten acn:llä ei ole mitään laillista oikeutta -eikä se ole näin tehnytkään- muuttaa acn friends -liittymää asiakkaalta kysymättä acn primaksi, joka on yritysliittymä. Typerä ajatuskin.

Totta puhut. On ihmetyttänyt ja naurattanut tämä nettifoorumeissa urbaanina legendana kulkenut tieto, että ACN voisi kuluttajalta salaa muuttaa hänen liittymätyyppinsä kalliiksi yritysliittymäksi. Homma lienee alkanut siitä, että joku on spekuloinut tuollaisen vaihtoehdon mahdollisuudella ja jutun lukenut on kirjoittanut asiaa eteenpäin varmana faktana. Noinhan tuo netti toimii. :D
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti JHag
Mistäs saisitte jääkiekkoilijoita, niin olisi aikaa seurailla kiekkoa?
Tämän lisäksi minulla on pienempi penis kuin sinulla.

Ei minua kiinnosta teidän suhteenne ja siihen liittyvä kirjeenvaihto. Minua kiinnostaa ajatus, että sinun kaltaisella kirjoittajalla on munaa alkaa uhkailemaan jatkotoimilla, jos hänen nimimerkkiään solvataan.

Mitä julkista anteeksipyyntöä? Ai, tuota tuossa:

"Ihan rauhallista faktaa tässä, koetan pitää tunteet erossa tästedes, eilinen törmäilyni oli ääliömäistä, anteeksi siitä. Aikuisten oikeasti. Maailmassa on muutakin kuin acn / saunalahti -kilpailu. Esimerkiksi SM-liigan playoffit"

Tuo oli poimittu postauksestasi, jossa oli 645 sanaa kokonaisuudessaan. Kieltämättä sydäntäraapaisevaa proosaa, joka jättä Mika Myllylän testamentinkin toiseksi. Tähän ei eläin pysty.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Kysymyksiä / vastauksia

Viestin lähetti mirasane
Veloitukseton ACN-tuote? Ei se minusta ole veloitukseton, jos siinä on kuukausimaksu ja tuo 500 minuutin puheaikaraja "ilmaisille" puheluille.


Pitää paikkansa, sorry epätarkkuus. Oikea muoto on "veloituksettomat sisäiset soitot 500 minuutin rajalla sisältävä acn-tuote". Näin siis Ruotsissa.

Urbaanilegendat ovat mielenkiintoisia. Kirjoitetun sopimuksen tuon tyyppinen yksipuolinen rikkominen voisi tapahtua niinkin, että teet vuorasopimuksen kolmiosta, asut siellä vähän aikaa, ja vuokrantantaja tulee tulokseen, että perkele, vuokrasin liian halvalla kolmion. Kun tulet kotiisi joku päivä, avaimet käyvätkin viereiseen oveen ja siellä sinulla on kaksio. Liittymätyypin yksipuolinen muutos olisi vastaavanlainen juttu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Ei minua kiinnosta teidän suhteenne ja siihen liittyvä kirjeenvaihto. Minua kiinnostaa ajatus, että sinun kaltaisella kirjoittajalla on munaa alkaa uhkailemaan jatkotoimilla, jos hänen nimimerkkiään solvataan.

Mitä julkista anteeksipyyntöä? Ai, tuota tuossa:

"Ihan rauhallista faktaa tässä, koetan pitää tunteet erossa tästedes, eilinen törmäilyni oli ääliömäistä, anteeksi siitä. Aikuisten oikeasti. Maailmassa on muutakin kuin acn / saunalahti -kilpailu. Esimerkiksi SM-liigan playoffit"

Tuo oli poimittu postauksestasi, jossa oli 645 sanaa kokonaisuudessaan. Kieltämättä sydäntäraapaisevaa proosaa, joka jättä Mika Myllylän testamentinkin toiseksi. Tähän ei eläin pysty.

Niin, koska haluat, niin jatketaan täällä. Julkinen anteeksipyyntö oli periaatteessa turhakin lisä, sillä ainoa henkilö, jolta minulla oli anteeksipyydettävää eli nicki nimeltä heki, sai anteeksipyynnön jo eilen, reaaliajassa. Tuo oli vain lisäys lähinnä niille, jotka olivat täällä eilen, kun peistä taitettiin ikäänkuin taustatiedoksi. Tajusitko? No, en olettanutkaan. Tuletko aina myöhässä muutenkin?

Nickini solvaamisesta? Oletko oikeasti vajaaälyinen vai teeskenteletkö? Ei, vingut vain vastoin parempaa tietoasi, koska haluat olla rankka jätkä. Ketään ei voine syyttää nickin solvaamisesta, ei ollenkaan. Kyseessä oli väärintulkinta koskien liiketoiminnan haittaamista. Väärintulkinta oli minun, mutta media jossa nytkin olemme, on julkinen. Ja operaattorilla / operaattorille työskenteleminen on eräänlaista kaupallista toimintaa. Tästä kaikki johtui, nickiäni voi solvata senkun kerkeää. Sinun nickisi kaipaisi itsetuntolääkitystä, toimintasi rajoittuu provottamiseen.
 
Viimeksi muokattu:

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Ei kasvopuolelle kiitos

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Ai, JHag on siis uhannut Hekiä yksityisviestin välityksellä jatkotoimilla, jos JHag-nickin solvaaminen ei lopu? Aika cool. Mitä nuo jatkotoimet ovat? Poliisitutkinta herjauksesta? Raportointi moderaattoreille? JHagissa taitaa olla aika paljon samoja piirteitä kuin meidän toimitusjohtaja Seppäsessä...

Tämä kortti on katsottava! Ja JHag, minun yksityisviestini eivät toimi, joten voit suoraan marssia sinne Kilon poliisiasemalle tekemään kantelua herjauksesta, jos siltä tuntuu...

Alkuun pahoittelut moderaattoreille siitä, että tämä minun viestini ei koske ko. ketjua, mutta mielestäni tämä asia vaatii kommentin.

Eilen käytiin aika kiivas keskustelu itse aiheesta (ACN,vm ja muut operaattorit), ja sen seurauksena (jääkiekkotermein) petti hermokontrolli. Sergein siteeraama viestini kertonee kaiken oleellisen siitä, mitä tapahtui.

JHag otti minuun yhteyttä uudemman kerran, jossa toivoi henk. koht. kontaktia asian selvittämiseksi. Soitin hänelle eilen ja keskustelu oli erittäin asiallinen. JHag pahoitteli käyttäytymistään nimimerkkiäni kohtaan, ja esitti siitä anteeksipyyntönsä. Keskustelimme myös ko. aiheesta (vm, ACN jne.), ja kävi ilmi, ettei kyseisen nimimerkin kanta olekaan niin kauhean kaukana omastani. Asia tuli mielestäni kummankin kannalta selvitetyksi ja puhelun lopussa jauhoimme mm. lahtelaisen kiekkoilun surkeutta ja väärän pelitavan aiheuttamaa vitutusta. Uskoisin, että tunne "No hard feeling" on molemmilla tästä casesta.Tarjoituipa JHag kaljankin tarjoamaan, mikäli onnistumme samaan lätkähalliin itsemme saamaan (ja ilmaisen kaljan perässä menen taatusti katsomaan vaikka hifkin peliä).

Ylilyöntejä tulee varmasti kaikille meistä. Niiden alla ei tule alistua, mutta turha niistä on alkaa liikaa vatvomaan. Toivottavasti tästä otetaan opiksi, ja mietitään tarkemmin, mitä kirjoitetaan, ennenkuin painetaan sitä send- namiskaa. Minun osaltani tämä episodi on Case Closed!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti acidjam
lad i think you have no future.

Suosikkijoukkue onkin selviö. Kiitos, että pidämme yhdessä tämän ketjun asiallisena.

edit: heki, kuin myös. Tekeville sattuu, kommentoijille vähemmän.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en huoli mitään ilmaista paskaa. Maksan mielummin ylihintaa $on€ran liittymästä, koska toistaiseksi on ollut sen verran fydyä, että ei ole tarvinnut alkaa noilla liittymätarjouksilla huoraamaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti acidjam
Mikä helvetin suosikkijoukkue? Eikö täällä saa edes spämmätä rauhassa?

Hyvä ystäväni acidjam, spämmisi oli oikeasti tämän ketjun piristysruiske! :) Itse asiassa se oli paras kirjoitus täällä moneen viikkoon. Keep on going!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti JHag
Hyvä ystäväni acidjam, spämmisi oli oikeasti tämän ketjun piristysruiske! :) Itse asiassa se oli paras kirjoitus täällä moneen viikkoon. Keep on going!

JHag: vastaa puheluihis..

itse katselin huvittuneena Saunalahden uutta kampanjaa... yllättäen tarjoavat ilmaisia puheluita toisiin Saunalahden liittymiin
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Cairns
itse katselin huvittuneena Saunalahden uutta kampanjaa... yllättäen tarjoavat ilmaisia puheluita toisiin Saunalahden liittymiin

Lisää huvituksen aihetta.
Radiolinjan Kolumbus tarjoaa veloituksettomia puheluita, Soneran Zeroforty tarjoaa veloituksettomia puheluita ja PGFree tarjoaa veloituksettomia puheluita.

Nauru pidentää ikää.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Tommy
Lisää huvituksen aihetta.
Radiolinjan Kolumbus tarjoaa veloituksettomia puheluita, Soneran Zeroforty tarjoaa veloituksettomia puheluita ja PGFree tarjoaa veloituksettomia puheluita.

Nauru pidentää ikää.

Ja nämänhän kaikkien varmaan täytyy olla jotain hämäräyhtiöitä kun noin vain pudottelevat hintojaan.
Täällähän on jo niin monta perustelua ollut, että yhtälö on mahdoton. Vai onko? ;)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Korak
Ja nämänhän kaikkien varmaan täytyy olla jotain hämäräyhtiöitä kun noin vain pudottelevat hintojaan.
Täällähän on jo niin monta perustelua ollut, että yhtälö on mahdoton. Vai onko? ;)

Tottakai kaikki on mahdollista. Soneralla ja Radiolinjalla tuppaa olemaan oma verkkonsa ja tavallaan voisi antaa kaikki puhelut veloituksetta. ACN, Saunalahti ja PGFree joutuu vaan niistä maksamaan Soneralle.
 

Bigem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Espoo Panthers.
Lainaus matkapuhelininfo.com -forumilta.

ACN ei maksa TeliaSoneralle 70-80% verkkovuokraa, Saunalahti maksaa 70%:n vuokraa (lähde HS taloussivut). ACN:n ja Soneran sopimus on "tukku" eli partnersopimus ja siihen liittyy mm. sonera adsl:n toimittaminen acn adsl:nä kenties jo tänä vuonna. Sopimus on solmittu yhtymätasolla Sonera Oyj - acninc. Ei siis sonera matkapuhelinpalvelut - operaattori, toisin kuin pelkkien verkkovuokralaisten sopimukset. Sopimuksen rakenne on luonteeltaan aivan toisenlainen kuin pelkkää airtimea vuokraavalla Saunalahdella, joka hakeekin HS-taloussivujen mukaan edullisempaa verkkoisäntää Radiolinjasta tai dna:sta, joiden verkot eivät tekniseltä tasoltaan kuluttajien kokemuksen mukaan vastaa Soneran verkkoa
Tämä on täyttä soopaa alusta loppuun asti. Vakuuttavasti kirjoitettu, mutta vailla mitään todellisuuspohjaa.

Allaolevassa lainauksessa siis nimimerkki plehti kommentoi JHagin tänne postaamaa viestiä. Asian tekee mielenkiintoiseksi se, että plehti on Saunalahden johtoryhmään kuuluva liiketoimintajohtaja Panu Lehti.
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Annetaan Soneralle monopoliasema puhelunvälityksiin. Se, että maksaisimme kaikki Soneran puheluista muutaman sentin ylimääräistä per puhelu - saisimme sen takaisin tekemällä tehokkaasti duunia tämänkin ajan minkä itkemme ja vikuroimme tänne.

Lex ACN - Soneralle monopoli ja itkijät hiuksista vittuun... köh.

[Message edited by Yllapito2]
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Bigem
Lainaus matkapuhelininfo.com -forumilta.

Allaolevassa lainauksessa siis nimimerkki plehti kommentoi JHagin tänne postaamaa viestiä. Asian tekee mielenkiintoiseksi se, että plehti on Saunalahden johtoryhmään kuuluva liiketoimintajohtaja Panu Lehti.

Tämähän rupeaa menemään jo erittäin mielenkiintoiseksi. Saunalahden isoihin herroihin lukeutuva henkilö vastaa toisella foorumilla JHagin kirjoitukseen.

Tähän olisi/on erittäin kiinnostava kuulla JHagin vastaus. Mistä tiedot on saatu? Onko tiedot oikeita vai onko kaikki puhdasta ulostetta, kuten plehti väittää?

Yleisesti ottaen mua ainakin kiinnostais kerrankin kuulla jotain silkkaa faktaa ACN:n johdolta. Mikseivät he esimerkiksi voisi pitää rehellistä tiedotustilaisuutta, jossa kerrotaan kaikki faktat asian ympärillä ja samalla oikaistaan ihmisten harhaluulot, joka uutisoitaisiin.

Näin tekevät perinteiset operaattorit, miksei siis myös ACN. Miksi pidetään tahallaan homma ympärillä hirveätä sumua. Kenelläkään ei ole kunnolla selvillä miten homma menee. ACN:n kaupparatsut toistelevat, että katsokaa yhtiön nettisivuille, sieltä löytyy. Ja vitut, siellä on ne vähät asiat mitkä ovat itsestään selvyyksiä. Ihmisiä askarruttavia asioita jne. ei käsitellä sanallakaan. Jos ACN valitsee tiedotuskanavakseen pelkän nettisivun (vakuuttavaa toimintaa) niin voisi sitten edes tiedottaa siellä. Tommoset sivut voi kuka tahansa ulostaa nettiin. Noitten informatiivinen taso on pienempi kuin Pirjo Perän "Minun kotisiut"-tasoisilla räpellyksillä.

ACN pitää tahallaan toimintansa ympärillä sumuverhoa, koska toiminta ei kestä tarkastelua päivänvalossa - hyvä jos pimeässä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Fläppis
Tämähän rupeaa menemään jo erittäin mielenkiintoiseksi. Saunalahden isoihin herroihin lukeutuva henkilö vastaa toisella foorumilla JHagin kirjoitukseen.

No joo, kaveri oli kirjoittanut sinne yli 500 viestiä, joten taitaa vastailla vähän kaikkiin Saunalahteen liittyviin uteluihin.

Puhut kyllä täysin totta ACN:n nettisivuista. Lapsikin tekee paremmat ja toimivammat.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"ACN pitää tahallaan toimintansa ympärillä sumuverhoa, koska toiminta ei kestä tarkastelua päivänvalossa - hyvä jos pimeässä."

Tai sitten yrittää ns. Lidl-taktiikkaa, eli sumuverholla hankkia kiinnostusta.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti varjo

Tai sitten yrittää ns. Lidl-taktiikkaa, eli sumuverholla hankkia kiinnostusta.

Totta. Lidl ei kyllä ilmeisesti yritä houkutella kauppiaita näillä "messias" tyyppisillä värväystilaisuuksilla, mutta voihan olla että ACN käyttää kuluttajia varten LIDL-taktiikkaa ja uusia välikäsiä varten päinvastaista levittäytymistaktiikkaa. Tai no ehkä ei voi sanoa päinvastaista, koska tv ei pursua ACN-värväysmainoksia, mutta naamasta naamaan markkinointi on sitäkin voimakkaampaa...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
ACN-käyttäjät ovat ilmeisesti tällä viikolla saaneet ensimmäisiä laskujaan. Voisiko ystävällisesti Jatkoajan ACN-kerma ilmoittaa rehellisesti laskuistaan, onko virheitä tai onko ok.

Matkapuhelininfon foorumin mukaan ACN Friends -puheluita on laskutettu kovasti väärin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sain ensimmäisen "kokonaisen" laskuni eilen. Mitään väärää en siinä nähnyt. Lasku oli n.30% alempi kuin edellisten laskujeni keskiarvo viimeisen vuoden aikana (radiolinja). Faijani, jolla myös on ACN, ei laskua saanut, koska alle 20 euron laskut siirretään seuraavan kuun laskuun (no se äijä soittaa 90% kännykkäpuheluistaan minulle, joten tämä oli odotettavissakin)...
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Fläppis
Totta. Lidl ei kyllä ilmeisesti yritä houkutella kauppiaita näillä "messias" tyyppisillä värväystilaisuuksilla, mutta voihan olla että ACN käyttää kuluttajia varten LIDL-taktiikkaa ja uusia välikäsiä varten päinvastaista levittäytymistaktiikkaa. Tai no ehkä ei voi sanoa päinvastaista, koska tv ei pursua ACN-värväysmainoksia, mutta naamasta naamaan markkinointi on sitäkin voimakkaampaa...

Tai voisiko olla kyseessä säästöt mainoskuluissa, jonka ansiosta voi tarjota edullisimpia tuotteita, kuten täälläkin on moneen kertaan todettu;)

Kysymykseen laskusta; minä en myöskään saanut laskua vielä, kun on alle tuon 20€.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös