ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 326 024
  • 2 488

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Klubin mainetta mukaellen pidin taas syrjäistä maaseutukaupunkia valtani alla huutelemalla erään ruotsinsuomalaisen seuran lyhennettä.
Todistajat voivat kertoa että olen ottanut useamman ns. tsekkivahvistuksen kun tämä tilanne tapahtuu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nupit kaakkoon! Eli Kaakkois-Suomeen hevosenpäitä ja paljon. Kotkan alueella on nähty tosi kärsineen näköinen pikku kalastajavene, jonka nimi on Pentti. Venettä ajaa kaljupäinen tyyppi saamieni tietojen mukaan. Ihan sairasta. Takatukka olisi pelastanut.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Jätkä (B1, jos se nyt voi kenellekään muulle olla epäselvää) on TAAS Penaillu ittensä sinne vääränä viikonloppuna!!! Usko nyt, mä meen sinne aina vasta SEURAAVANA viikonloppuna ku sä. Miten vaikee asia tääki nyt taas on...... Huoh.

Tähän tautiin ei taida auttaa ku valaan päät.
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Tinde
Jätkä (B1, jos se nyt voi kenellekään muulle olla epäselvää) on TAAS Penaillu ittensä sinne vääränä viikonloppuna!!! Usko nyt, mä meen sinne aina vasta SEURAAVANA viikonloppuna ku sä. Miten vaikee asia tääki nyt taas on...... Huoh.

Tähän tautiin ei taida auttaa ku valaan päät.

Thoh. Jätä kuule suosiolla ne valaanpäät rauhaan.
Tai saat minun ja Rebelin lisäksi myös Greenpeacen edustajat kimppuusi.
Hevosenpäistä ei kukaan välitä ja lisäksi sisilianpojat myyvät niitä halvalla, helposti ja vaivattomasti. Valaanpää onkin vaikeampi saada.

Eikä me nyt aina eri aikaan siellä olla. Oltiin toissa juhannuksenakin samaan aikaan. Etsä kyllä mitään muista.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Noista erilaista päistä juolahti mieleen, että meillä on vaan virtuaalihevonpäitä, mutta muualla voi olla toisin:

"Kaksinkertainen Suomen mestari (ASM ja CSM) Kim Hramoff (-83) tekee kiekkourallaan toisin. "Kimi" lähtee etsimään elämänkokemuksia niinkin eksoottisesta jääkiekkovaltiosta kuin Kroatia.
- - -
"Mä en ihan tarkkaan muista edes jengin nimeä. Sen tiedän, että paikallisilla faneilla on tapana uhrata vuohia ennen otteluita. Ja vastustajapelaajien kotioviin on naulattu elukoita varoituksena seuraavan päivän matsista."

Ja koko juttu kollien sivuilla:
http://www.hifkjrs.com/jrs/news/files/6556.html
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Huhu kertoo, että tänään Hadankassa jokunenkin penailija kohtaa tulevan kauden skenaarioita pohtimassa. HIFK-faneille omat nenäliinat mukaan, itkumuurina toimii vessakäytävän seinä.

Tatu Vanhanen on muuten vastaanottanut Klubin kunniajäsenyyden tyytyväisenä. Laitoin menemään meilitse ja Tatu kommentoi; "Hyvä että tämä pysyy salaisena, neekerithän eivät osaa käyttää sähköpostia." Tatu on guru ja visionääri ja klubin perustavaraa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minua !

On tönitty.

Veljet, tehkää jotain. Ensimmäisen kerran vuosikausiin, joudun viikonloppuna TÖIHIN.

Tosi on, huomenna täytyy käydä työmaalla(n.3,5h), kun yksi lurkki on saanut pipin ja todistuksen siitä puoskarilta, joten hän ei kykene.(muka).

Helvetti minä mikään sairauslomasijainen ole, mutta pääjohtaja ei usko sitä. Mitä teen?
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Minua !

Viestin lähetti Olkku
Veljet, tehkää jotain. Ensimmäisen kerran vuosikausiin, joudun viikonloppuna TÖIHIN.

Tosi on, huomenna täytyy käydä työmaalla(n.3,5h), kun yksi lurkki on saanut pipin ja todistuksen siitä puoskarilta, joten hän ei kykene.(muka).

Huh, huh! Kyllä on kamala kohtalo. Jos muuten menet tuuraamaan kaveria, joka ei "kykene," niin mitä oikein viikonloppuhommiksesi teet...

Kuulostaa siis siltä, että nyt eivät auta hevonpäät. Hepinpää lienee oikea tarvekalu. Ja irtonaisia ei ole ainakaan Turun varastolla.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Minua !

Viestin lähetti Oloneuvos
Ja irtonaisia ei ole ainakaan Turun varastolla.

Hyvä veli, eikö Turussa ole enää

a) irtonaisia
b)irto-naisia
c) irto naisia

Jos kohta c) pitää pitää paikkaansa, niin pysyttelen tiiviisti linnoituksessani kehä kolmosen sisäpuolella täkäläisen varaston vastaavana.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Minua !

Viestin lähetti Oloneuvos
Huh, huh! Kyllä on kamala kohtalo. Jos muuten menet tuuraamaan kaveria, joka ei "kykene," niin mitä oikein viikonloppuhommiksesi teet...

Selvisinpäs. Kyllä,kyllä, kohtalo oli kamala, mutta kotona taas.

Yleensä olen tottunut kesäviikonloppuisin grillaamaan jotakin hyvänmakuista entistä eläintä, tai joskus makkaraakin, jollen sitten ota oikein ajan kanssa ja valmista rosvopaistia. Pari-, kolme kertaa vuodessa tulee paisti tehtyä maakuopassa.
Ai niin, tietenkin naukkailen tilanteeseen kulloinkin sopivaa alkomapitohoolista ainetta,(Viski, rommi tai useimmiten olut).

Myöskin saunanlämmitys kuuluu pinttyneenä tapana ja olennaisenaosana viikonloppuihin.

Mitäs sinä veli Oloneuvos kuvittelit minun tekevän ja eikös tuommoinen Lauantai aamupäiväinen työrupeama sinun mielestä ole huonompi vaihtoehto, kun nämmä yllä mainitsemani ?

edit. Unohdin näköjään vastata kysymykseesi.

Kävin heittämässä kaverin sairastelun takia muutomantunnin lenkin puoliperävaunuyhdistelmällä=(rekka)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pena takes a dive!

Uimahyppääjä Yaima Rosario Mena Pena sukelsi juuri altaaseen Ateenassa.

Penalla on kuulemma puutteita tyylissään.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Pena takes a dive!

Viestin lähetti tant gredulin
Toivottavasti älysit ottaa selostajan nimen ja kotiosoitteen talteen.
Ryhdyin välittömiin toimenpiteisiin. Parhaassa tapauksessa miehen selostaja-ura on jo ohi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Pena takes a dive!

Viestin lähetti Iker
Uimahyppääjä Yaima Rosario Mena Pena sukelsi juuri altaaseen Ateenassa.

Penalla on kuulemma puutteita tyylissään.

Hevosenpää on jo Ateenan tullissa. Se on naamioitu kärpäslätkäksi, joten eiköhän helleenien tullimeihet päästä sen syynistään läpi. Ja jos ei päästä, niin pään saattajat pitävät huolen siitä, että päästävät. Tai sitten itkevät ja päästävät.
Varmuuden vuoksi yksi pää laitettiin myös menemään Yleisradiolle - jos se selostajan tollo selittääkin asioita studiosta Suomesta...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Pena takes a dive!

Viestin lähetti Predator
Hevosenpää on jo Ateenan tullissa. Se on naamioitu kärpäslätkäksi, joten eiköhän helleenien tullimeihet päästä sen syynistään läpi.

Eikös ne tuossa maailmankolkassa ole tottunu kokonaisiin hevosiinkiin, tosin puisiin, mutta on puuhevosellakin pää tiämmä.

Eli onko tossa Ateenan tullin hevonpäässä, joku jippo sisällä, vaiko eikö ole?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Pena takes a dive!

Viestin lähetti Olkku


Eli onko tossa Ateenan tullin hevonpäässä, joku jippo sisällä, vaiko eikö ole?

Hyss, hyss, HYSSSST! Ei saa paljastaa kaikkia juonia! Kreikan tullilaitos kuitenkin lukee herpaantumatta Jatkoaikaa, koska olen omilta vakoojiltani kuullut, että nimenomaan Ateenassa tullin vanhin virkamies Andreas Pipiuubiduubipöpidopoulos on kova Vaasan Sportin ja Peloponnesoksen IFK:n fani. Joten hissukseen nyt vaan...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Re: Re: Pena takes a dive!

Viestin lähetti Predator
Ateenassa tullin vanhin virkamies Andreas Pipiuubiduubipöpidopoulos on kova Vaasan Sportin ja Peloponnesoksen IFK:n fani. Joten hissukseen nyt vaan...

Onko se tosiaan niin, ettei nämä reikkalaiset ymmärrä jääkiekosta "kettuakaan", kun tollasia faneja ovat.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Pentti ja fööni ovat eroteltu!

Viestin lähetti Agent Orange
Pentti on bongattu kulkevan naamioituneena 2000-luvun tyylin raidoitellun uuden polkkatukkansa kanssa!

Arvoisa AppelsiiniAgentti!

Älä syö enää sieniä. Ne ruskeat eivät ole terveydelle hyväksi.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
IS otsikoi tällä (?) viikolla V.I.P. Seikkailun nauhoitusten alusta kertovan jutun jotenkin näin: "Julkkikset lähtivät erämaahan fööni mukanaan". Jutusta kävi ilmi, että Teuvo Loman oli pakannut matkatavaroidensa sekaan föönin. Kannattaisikohan se palauttaa ennen kauden alkua?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tositapaus

Tapahtui tässä jokunen aika sitten niin, että eräs B-katsomossa viihtyvä hyperfani näki liikennevaloissa auton, jonka ratissa oli tuttu takatukkainen viiksiniekka. Kaveri painui oitis koputtelemaan ikkunaan ja raivosi samalla "missämeidänvahvistukset!!!kaikilla muilla on jo!!". Pena avasi viileästi ikkunan, vilkaisi tyyppiä purkkaa jauhaen ja totesi: "Lähe meneen kun vielä ehdit".

The Fööni has spoken, Helsinki vaikenee. Hetkeksi.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tositapaus

Viestin lähetti JHag
Pena avasi viileästi ikkunan, vilkaisi tyyppiä purkkaa jauhaen ja totesi: "Lähe meneen kun vielä ehdit".


Vaikka koko kesän sataa, vaikka grillistä loppuu kaasu, vaikka jää sulaa kiekkokaukaloista, yksi asia pysyy ja paranoo: Pena. Mies loihtii vasemmalla kädellä tahtomattaan lausahduksia, jotka jäävät historiankirjoihin lähtemättöminä viisauksina ja elämänohjeina tulevillekin sukupolville. Lähe menee kun vielä ehdit. Voitkos tuota paremmin sanoa. Onsekone.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Potenttiaalinen jäsen salaseuraamme, maksamaan näitä tähtitieteellisiä jäsenmaksuja, jos arvon veli JHag ottaisi harkintaan.

IFK:n tunnustaa omakseen ja mainitsi tuolla nimimerkkifantasiadraft ketjussa todella nöyrästi Penasta. (vaikkei nöyristely tyyliimme kuulukkaan).

"olen kyllä täysiverinen hyökkääjä, mutta näillä mennään sanoisi Penakin".

Näin totesi, kun varasin hänet puolustajaksi.

Tällä kirjoituksella anoisin nimimerkki -BR-:lle jäsenyyttä, hänen itsensä tietämättä, mikä on todellakin Penailua parhaasta päästä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Pena takes a dive!

Viestin lähetti Predator
Varmuuden vuoksi yksi pää laitettiin myös menemään Yleisradiolle - jos se selostajan tollo selittääkin asioita studiosta Suomesta...
Ohhoh...

Olisi varmaan pitänyt perjantaina ennen mökille poistumista tarkentaa, että kyseinen Penan parjaaja oli siis Eurosportin suomalaisselostaja...

No, YLE:kin on varmasti omansa ansainnut, pjärkhele.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Tositapaus

Viestin lähetti JHag
The Fööni has spoken, Helsinki vaikenee. Hetkeksi.
Ylihuomenna vaikenee jatkoajan mussutus by bozik. Näin ollen anon seuranne/kerhonne jäsenyyttä ja lupaan tarkkailla, ettei Pariisissa kukaan töni Penaa. Apuva, gredu voi suositella - ainakin se lupas (?)

Ps. kunnon penailun hengessä, enköhän löydä jonkun nettikoneen tuossa suomenkielta taitamattomien idioottien maassa. Ja kun sen nettiyhteyden löydän, kommentoin oululaisittain kaikkea mitä en nähnyyt.

T; Glen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös