ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 326 562
  • 2 488

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Predator
Viiriäisenpää ei aiheuta vastaanottajassa minkäänlaista kulmakarvojen värähdystä.

Aiheutti se sen verran, että kaveri pasko housuihinsa, menetti yöunet ja hakeutu psykiatriseen hoitoon. Itse kertoi paikallislehden haastattelussa, mutta syytti asiasta jotain lastentarhatasoista salaseuraa se oli vissiin helvetin enkelit tai tämmönen.

Täytyskö muuten alkaa jättämään käyntikortti, ettei meitä sotketa kaikenmaailman aloittelija pandiitoihin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Olkku


Täytyskö muuten alkaa jättämään käyntikortti, ettei meitä sotketa kaikenmaailman aloittelija pandiitoihin.

Melko herkkähipiäinen kaveri tuo viiriäisenpään saanut.

Mutta tuo käyntikortti oli hyvä idis. Ajatusta voisi todella kehitellä eteenpäin. Niinpä johtokunnan jäsenen ominaisuudessa nimitän klubilaisen nimeltä Mul... eiku Olkku käyntikortin suunnitteluosaston johtajaksi. Onks nyt kivaa?

PS: käyntikortin suunnitteluosaston kulut maksaa osaston johtaja, luonnollisesti.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Predator
Melko herkkähipiäinen kaveri tuo viiriäisenpään saanut.

Mutta tuo käyntikortti oli hyvä idis. Ajatusta voisi todella kehitellä eteenpäin. Niinpä johtokunnan jäsenen ominaisuudessa nimitän klubilaisen nimeltä Mul... eiku Olkku käyntikortin suunnitteluosaston johtajaksi. Onks nyt kivaa?

PS: käyntikortin suunnitteluosaston kulut maksaa osaston johtaja, luonnollisesti.

Kiitos
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Noniin. Käyntikortit on suunniteltu ja tulostettu.

23000000 kpl lähetän ne kyyhkysten kyydissä pääkallonpaikalle(voi sitä paskan määrää) saatte sitten harkintanne mukaan jaella, kelle tykkäätte ja niillekkin kelle ette tykkää.

Ne on maksettu, niinkun maksoin despoottimaisen johtokunnanjäsenen taksilaskunkin, pelkästään siksi, että ette tule tänne hevosenpäinenne, multa kumminkin olis peritty matka-, yöpymis- ja ruokailu/juomailu kulut. Eikös vaan?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Olkku
Noniin. Käyntikortit on suunniteltu ja tulostettu.


Jaa on vai? No missä viipyy virallinen raportti käyntikorttien ulkoasusta? Johtokunta ei hyväksy yhtään mitään, ennenkuin asiallliset dokumentit käyntikorttien mahdollisesta ulkoasusta toimitetaan kaikien nähtäväksi tälle palstalle! Siis tekstin sisältö ja fonttien muoto.

Ja ne raumalaiset pulut hoidellaan Stadin ilmatorjunnalla jo hyvissä ajoin ennen kaupungin rajoja - saavat sitten Espoossa kerätä repaleisia linnunraatoja.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Siispä Johtokunta ei missään tapauksessa suostu maksamaan minkään viiriäisenpään kuljetuskuluja. Sitäpaitsi a.o. linnunpää ei kuulu ÄTPPOMK:n ns. viralliseen varoittelupäiden lähetyslistaan. Tuo viiriäinen on jotakin outoa länsirannikon "huumoria", täällä pääkaupungissa emme sitä ymmärrä ollenkaan. Jos päidenlähettelylinajalle joudutaan, niin kyllä sen lähetetyn objektin pitää olla vähintään pienjyrsijäluokkaa. Viiriäisenpää ei aiheuta vastaanottajassa minkäänlaista kulmakarvojen värähdystä.

Ja -skat! Mitäs se johtokunnan virallinen krapula-expertti nyt on oikein taas horisee?! Muisti pätkii taas kuin metsurin moottorisaha?!

Viiriäisenpäiden lähettämisestä on nimenomaan sovittu sellaisissa tilanteissa, joissa ko. muistutuksen vastaanottajan katsotaan olevan syyntakeeton. Lieventävä asianhaara ju nou. Muutamalle punapaitaiselle niitä on aiemmin The Pentin selkään puukottamisesta lähetelty. Tästä on huumori kaukana... kele!

Seuraavaksi alan lähetellä täältä The Saaristosta joutsenenpäitä ja ne vasta ovat karmeita! Laitetaan normaalin täyttämiseen tarkoitetun massan sijaan sementtiä, niin johan alkaa saaristolaismallinen pesismaila niittää mainetta... kin. Voidaan kutsua sitten vaikka nokkimisjärjestykseksi sitä, kuka saa ensin humauttaa.

Marsujen ja gerbiilien päänupit saavat ainakin täällä edelleen viihtyä kiinni elukoiden kropassa. Muuten on pari täkäläistä jääkiekkoilijaa varassa päätyä jonkun takkahuoneen seinälle metsästysmuistona. Hmph!

Oikeastaan eräs puolituttu ja muutoin villainen kuvanveistäjäksi itseään tituleeraava mukataiteilija voisi suunitella kipsisen Apenpään. Niitä sitten kelpaisi lähetellä kaikille tynnyrifilosofeille.

Ehdotankin arvoisalle(?) johtokunnalle, että tästä lähin päätöntä postia The Järjestöltä saava kuohilas saapi maksaa itse postikulut.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos


Ehdotankin arvoisalle(?) johtokunnalle, että tästä lähin päätöntä postia The Järjestöltä saava kuohilas saapi maksaa itse postikulut.

Nyt tulee niin karvasta seksiä sieltä Monta Kertaa Palaneen kaupungin saaristosta, että nimim. Oloneuvos lienee vahingossa napannut ns. overdozen Turkkusen ns. Reippaan Ilmeikästä vesijohtovettä? Sanoinksmä että seksiä? Tarkoitin tietenkin tekstiä.

Niin ja tietenkin nämä The Johtokunnalta postia saavat lampipolyypit maksavat itse postimaksunsa ( lue = ne singolla päreiksi rämelletyt ovet ja ikkunanpuitteet).

Muuten, hauskaa Juhannusta 2001 sinnekin Merenkurkkuun! Oletko jo paistanut tämän kesän avomaan kurkkuja? Entäs oletko jo käynyt ampumassa rapuja?

Minä niin rakastan paistetun ravun ja napalmin tuoksua aamutuimaan...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Muuten, hauskaa Juhannusta 2001 sinnekin Merenkurkkuun! Oletko jo paistanut tämän kesän avomaan kurkkuja? Entäs oletko jo käynyt ampumassa rapuja?

Minä niin rakastan paistetun ravun ja napalmin tuoksua aamutuimaan...

Kiitos vaan maantieteen oppitunnista. Ai Sinulla on nooooin pitkä putki päälläsi? Heh! Sitä on alettu viettää Juhannusta rapiat kolme vuotta sitten. No Sulle tuleekin sitten ne Apen seikkailut ihan yllärinä vastaan. ;) Palataan tuohon Apenpää-juttuun sitten parin vuoden päästä, kun ovat siellä aktuelleja.

Gourmetti-puolella menee lujaa myös. Merikotkan munia tarjoiluna silakansuomuilla verhoillusta pahkakulhosta ja naapurin mukuloiden gerbiilin maitoa päälle. Ruudinsavussa nautittuna tietysti. Kukas sitä nyt muuten savustelisi?! Niitä gerbiileitä siis.

Olivatko ne juuri syömäsi sienet muuten hyviä...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos


Olivatko ne juuri syömäsi sienet muuten hyviä...

En minä niitä ole syönyt. Muussasin ja kuivatin ne. Sitten kuivattuina tein niistä tehosekoittimella jauhoa ja nyt sitä jauhoa tässä parvekkeella itse käärityn sätkän sisältä kitusiini imeskelen.
Taivaanranta näyttää tyylikkään vihreältä ja tuossa partsin kaiteella istuu keltainen käki laulamassa Dsihghiskhaania Frederikin äänellä. Voiko ihminen enempää pöllyltään toivoa - - ysk - .

On jotenkin sellainen John Lennonmainen, haregrishnamainen fiilis.

Piis mään.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Predator
Oletteko te sokeria ja pelkäätte sulavanne pienessä kevyessä kenttäsateessa, hä?

Mä oon kyl ainaki niin makee tyyppi, et vaara on olemassa...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eikö täällä saa sen siunaamaa Joulurauhaa, kun "johtokunnan"jäsenet kinaa ja syöttää merikotkan sieniä toisilleen, kele tahtoo nähdä joulupukin ilman toraa, muistakaa se.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Olkku
Eikö täällä saa sen siunaamaa Joulurauhaa, kun "johtokunnan"jäsenet kinaa ja syöttää merikotkan sieniä toisilleen, kele tahtoo nähdä joulupukin ilman toraa, muistakaa se.

Eipäs. Minä en ole johtokunnan, enkä edes Karjakunnan jäsen tahi osakas. Predalla nyt on taas se vihreä kautensa ilman sumppilovahveroitakin. Näkyy tuo valtakehvero nousseen päähän kummittelemaan. Hmph!

Tahtoisin kovin nähdä sellaisen torahampailla varustetun joulupukin. Onkos se sitten sapelihammasjoulupukki? Ja voiko The Komo Kotiranta edelleen esittää jääkauden pukkia Maikkarilla? Tai edes mammuttia? Kusun vaan!
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
Eipäs. Predalla nyt on taas se vihreä kautensa ilman sumppilovahveroitakin. Näkyy tuo valtakehvero nousseen päähän kummittelemaan. Hmph!


Vihreä kausi? Eei. Tässon nyt lähinnä menossa oranssi kausi. Vappilosuhveroihin tai valtakehveroihin en ole koskenutkaan - olen piipputupakaksi jauhanut vain ja ainoastaan pulkkosieniä. Tuossa jauhamistouhussa muuten kävi pikku fiba. Meillä täällä kellarikerroksessa on melko kuumaa ja kosteata, ja niinpä päätin pulkkosieniä jauhaessani helpottaa oloani sellaisella todella isolla tuulettimella.
Tuulettimen potkuri sitten ilmeisesti työnsi naapurin autotalliin tätä sienipölyä - äijä oli siellä painepesurilla suihkuttamassa Audiaan, kun yhtäkkiä samainen, yleensä rauhallinen mies ryntäsi tallista kadulle repien vaatteita yltään... huusi mennessään että "hissi tulee, oletko valmis"?
Tätä kirjoittaessani naapuri poliisiradion mukaan lähestyy yltyvällä vauhdilla Tuusulan keskustaa - noh, eiköhän äijä saada sumputettua siihen isoon liikenneympyrään.

Äijän etunimi on muuten Pentti. Ihan vaan tiedoksi.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Tätä kirjoittaessani naapuri poliisiradion mukaan lähestyy yltyvällä vauhdilla Tuusulan keskustaa - noh, eiköhän äijä saada sumputettua siihen isoon liikenneympyrään.

Äijän etunimi on muuten Pentti. Ihan vaan tiedoksi.

Kyllä se naapurin Pentti nyt on päässyt karkuun sumpusta siellä Tuusulan liikenneympyrässä. Oli juossut hurjaa ylinopeutta kiellettyyn ajosuuntaan ja sekoittanut paikallisen virkavallan konseptit täysin.

Ruissalon leirintäalueen grillikatoksen liepeillä kuusen alla on nähty vauhko kaveri risainen HIFK:n fanipaita päällään ja attaseasalkku käsipuolessa odottamassa hissiä latvaan. Kehui pesseensä Audiaan, joka oli kesken pesun muuttunut kaksioviseksi säilykepurkiksi.

Takaraivossa oli hetimiten alkanut soida Queenin Olemme herkkusieniä-biisi. Merkillistä huuhteluainetta oli tullut jostain kovalla voimalla tuulen ja voimakkaan sadekuuron mukana. Näin kertoivat poliisiradiossa täällä hemmon kiekuneen.

Pitänee järjestää ÄTPPOMK:in toimesta oikein live-seuranta tämän naapurisi tekemisistä Pissisturnauksen malliin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Agent Orange
Muuten, jos pentti olisi koira, Pentti olisi Puudeli.
No way - Pena olis ilman muuta villakoira. Siis sellainen, joka on ajeltu klaniksi pääosaa lukuunottamatta.

Kysymys hevospäiden hankinnoista vastaaville. Mistä te saatte kaikki nämä nupit, joita sitten postitatte ? Mulla olisi eilisistä raveista monta hyvää meetwurstiehdokasta, joille pään poistaminen olisi ihan oikein.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti bozik
Kysymys hevospäiden hankinnoista vastaaville. Mistä te saatte kaikki nämä nupit, joita sitten postitatte ? Mulla olisi eilisistä raveista monta hyvää meetwurstiehdokasta, joille pään poistaminen olisi ihan oikein.

Minä olen, vai käyntikortin suunnitteluosaston johtaja, joten en tiedä tarkkaan, mutta veikkaisin, että hevosilta.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti bozik
Kysymys hevospäiden hankinnoista vastaaville. Mistä te saatte kaikki nämä nupit, joita sitten postitatte ?

Kaikki hevonpäät eivät ole hevosilta, vaikka veli Olkku niin luuleekin. Osa on suorastaan aaseilta. Ja siksi niitä myös sellaisille lähetetään.

Viiriäisenpäät sen sijaan ovat kaikki viiriäisiltä ja niitä lähetetään viiripäisille ja muuten vaan helposti pelästyville rassukoille. Vähän sama kuin nippaisi nenään lyömisen asemesta, ju nou.

Uusin hitti on betonitäytteinen joutsenenpää. Niitä saa yllättäen vain joutsenilta. Toistaiseksi saaristolaismallisen pesismailan ainoa väri on valkoinen.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Olkku
Minä olen, vai käyntikortin suunnitteluosaston johtaja, joten en tiedä tarkkaan, mutta veikkaisin, että hevosilta.
Tänk juu, olettetavasti tämän ompelukerhon organisaatiossa juuri käyntikortin ja hevospäiden suunnitteluosastot ovat yksi ja sama osasto, KÄYHEVOSSUUOSA.

Tämä ihmettelyni mistä löydätte kaikki päät juontaa siitä, että aamulenkilläni löysin yhden päättömän oravan ja vielä toisesta paikasta päättömän ja muutoinkin repalaisen variksen. Automaattisesti aloin epäillä kerhon jäsenten eläintuntemusta, mutta ilmeisesti epäilykseni oli turha. Sen sijaan paikalla lienee ennen minua lenkkeillyt joku Hifk-merkkinen Ozzy-fani.

EDIT. Jaahas, Oloneuvoksen antaman lisäinformaation valossa on siis mahdollista, että paikalla olisi ennen minua käynyt joku kerhon jäsen. Mielenkiintoista.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täällä ylempänä ollaan lähetelty hevosenpäiden lisäksi luonnollisesti poronpäitä ja kaikkein törkeimmille tönijöille Väyrys Paavon päitä. Ne ovat tehonneet yllättävän hyvin. Takatukan kasvu on jopa kiihtynyt siihen malliin, että kaljuilla sitä on kasvanut jopa keskelle päälakea.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Paljon puhetta, vähän tekoja koko ATÖMPPK.
Virtuaalipäitä kerrotaan toimitettavan, mut yhtään sellaista ei oo saatu edes faxin välityksellä liikkeelle.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti DanC
Paljon puhetta, vähän tekoja koko ATÖMPPK.
Virtuaalipäitä kerrotaan toimitettavan, mut yhtään sellaista ei oo saatu edes faxin välityksellä liikkeelle.

Äläs uhoo, vilkaiseppa postisi ensiviikolla, takaamme, että yllätyt, tai et enää ylläty, kun kerjäsit tätä. Vähintään bozikin oravanpää on tulossa ja jos johtokunta päättää tulee isomman elikonpää, jopa veli Oloneuvoksen kehittämä saaristolais pesäpallomaila.

Mitäs tyyppi siihen sanot. Häh?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Näyttäis olevan IFK osiossa, taas "uusi" kirjoittaja ja tönii, sitten oikein olantakaa, uhkasipa tapattaa sir Pentin. Pankaapas ruotuun, ennenkun kirjoitusoikeudet menee, eli on kiire.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Viestin lähetti Olkku
Äläs uhoo, vilkaiseppa postisi ensiviikolla, takaamme, että yllätyt, tai et enää ylläty, kun kerjäsit tätä. Vähintään bozikin oravanpää on tulossa ja jos johtokunta päättää tulee isomman elikonpää, jopa veli Oloneuvoksen kehittämä saaristolais pesäpallomaila.

talk-talk ...

Pistäkääs niitä päitä tulemaan, niin saan ne tuonne linnani salin seinälle koristeiksi. Norsun pää olis kiva, sellainen vielä puuttuu.
Tai jopa Sir Pentin pää, mutta vaan tuonne vieras-WC:n puolelle.
Tasoa pitää sentään vaalia, ettei mene ruokahalut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös