ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 326 888
  • 2 488

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Vanha helsinkiläinen perimätieto kertoo, että kun tyttö on kotoisin Jakomäestä ja poika Pukinmäestä, niin meininki on ihan asiallista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Johannes
Vanha helsinkiläinen perimätieto kertoo, että kun tyttö on kotoisin Jakomäestä ja poika Pukinmäestä, niin meininki on ihan asiallista.

Minä asun nyt Kannelmäessä. Mihin rakoon minut voisi änkeä?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti punaiset_lasit
Minä asun nyt Kannelmäessä. Mihin rakoon minut voisi änkeä?

Meet Munkkivuoreen. : )

tai kokeilet Kamppia. Kaikki keinot on sallittuja sodassa, jääkiekossa ja naisjutuissa.
 

Ari-Matti

Jäsen
Tämä nyt ei ole tönimistä, vaan päinvastoin, olen kiitollinen Pentille. Lueskelin ketjun lähes läpi aamusella ja huomasin tilaisuuteni tulleen.

Entinen- ja toistaiseksi ainoa vaimoni lähti vajaa viisivuotta sitten pois, nykyään asustelen yksin, enkä tällähetkellä edes seurustele, mutta asiaan palatakseni, arvostamani kaveri, jonka mukaan vaimo meni on nimeltään Pentti. En tiedä, mitä pahaa hää on tehny, ansaitakseen kyseisennaisen, mutta kelvannut on, koska ei ole, edes humalaspäissään soitellut ja uhkaillut, tämä Pentti.

Miehen on muuten mukava elellä, kun ei ole ketään riesana, asennoitumis kysymys.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Ariel
Lueskelin ketjun lähes läpi aamusella ja huomasin tilaisuuteni tulleen.




Tuon kommentin perusteella olet ehdottomasti ns. Klubikamaa. Sanoit, että luit ketjun "lähes läpi" - tuo tarkoittanee sitä, että luit jokaiselta sivulta ensimmäisen viestin ja nyt olet aivan ihmeissäsi hevosenpäitten ja muun sälän suhteen. Ei se mitään, me kolminkertaistamme summan ( = Klubin jäsenmaksun) ja olemme Klubin johtokunnassa vähintään yhtä ulalla, tai niinkuin me suomenruotsalaiset sanomme "ute på ula".

Tervetuloa siis Klubin jäseneksi. Jäsenmaksu on jo pantu perintään. Eikun laitettu perintään.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tönimistä Pariisissa

No niin, seuraa ensimmäinen raporttini täältä Gallian haarakonttorista. Savolaiset älkööt lukeko tuota haarakonttoria ainakaan ääneen.

Ensin minun täytyy tiedottaa champselyselle ettei tarkoitukseni suinkaan ole putsata tai kääntää sinua, mutta tiedoksesi, että täkäläiset ovat ottaneet nimimerkkisi käyttöön ja ristineet erään sivukujan sinun nimimerkillä. Koetan selvitellä asiaa ja ainahan voit viedä asian Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen ja syyttää täkäläisiä persoonallisuutesi varastamisesta. Uskon sinun pärjäävän tuomioistuimessa, sillä mitä nyt tuosta ikkunasta katselen, aika moni ihminen tuolla sivukujalla päivittäin tallailee ja melkoisen moni jopa ajelee autolla päälläsi.

Esitän vilpittömät kiitokseni kaikille ranskankielen vinkkejä antaneille. Osaa täältä oppimistani lauseista olen jo kokeillut, mutta tuloksena on yleensä ollut monttu auki tuijottava patonginpurija. Jatkan kokeiluja, mutta nyt tärkeimpään.

Kuljeskelen täällä työmatkani pääosin metrolla ja heti ensimmäisellä kerralla huomasin kauhistuttavan asian. Täällä on ilmeisesti haluttu kunnioittaa Penaa ja hänen mukaansa on ristitty metroasema. Nyt kuitenkin nämä jumalattomassa punaviinipöhnässä siitetyt patonginpurijakoltijaiset (vau mikä sana) ovat tehneet ilkivaltaa ja muotoilleet kirjaimen P uudelleen. Kun tästä taas kohta kotiin lähden ja matkustan metrolla, niin ohitan aseman, jossa kylteissä lukee lena. Tästä ovat mitä ilmeisemmin vastuussa paikalliset nulkit, jotka ovat poistaneet P:stä tuon kauniin yläosan puoliympyrän. Informoin asiasta Pariisin metrovirkailijoita ja jätän kotimatkalla asemalle varoitukseksi yhden hevosenpään, jonka suusta näkyy vilaus ranskan lippua ja pikkupojan lippistä.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Raportointi toimii, hyvä niin. Jos ei jengi sävähdä vastatoimista, pistä seuraavan kerran se hevosen pää citroeeniin, josko tehostais vaikutusta?

Mulla ei ole edelleenkään raportoitavaa, mitä se muuten on?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Stonecold
Mulla ei ole edelleenkään raportoitavaa, mitä se muuten on?

En ole tästä ihan varma, the Johtokunnan viisaat miehet varmasti osaavat kertoa, mutta sen on pakko olla jotain nestemäistä, sillä yhtäläisyys "raportoitavan" ja "juotavan" välillä on ilmeinen. Jos siinä on prosentteja, niin kaikki hyvin. Ja ainakin henk. koht. useimmiten kun olen ollut raportoimassa, olen myöskin ollut päihtyneenä, joten tässä lienee jotain perää.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Super-Pena

Täällä fraansissa on viime päivinä näytetty televisiossa todella paljon pyöräilyä. En ole lajiin tarkemmin perehtynyt, mutta olettaisin kyseessä olevan jonkun kylän ympäriajaminen tai sitten kyse on tavallisesta p....rallista.

Tuota kylää polkee ympäri myös Pena. Kikkarapää on yrittänyt hämätä suomalaisia laittamalla nimensä eteen joitakin muita nimiä tyyliin Jose Luis PENA tai jotakin sinnepäin. On muuten mukavan kuuloista, kun täkäläiset selostajat koettavat lausua Penan nimen oikein. Eihän siitä oikein mitään tule, suomalaiseen korvaan kuulostaa ihan siltä, kuin Penan vaimoke olisi huutamassa "Penaa...aa" syömään. Venyttävät siis nimen viimeistä A:ta kuin mielipuolet.

Eivät ole Pariisin metrovirkailijat vieläkään korjanneet aseman nimeä. Taulussa lukee edelleen lena. Perkele.
 

Vapahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään 15.9. kello 7.18 Matikainen aamutv:ssä, siis se Ylen sellanen.

Tätä onkin odotettu kiekkofinaalin jälkeen.

Töniikö Yle Penaa vai töniikö Penaa Yleä?
Siinä tämän hetken kuumimmat kysymykset.


edit: ja jotta monologi jatkuu, täten annan matti myöhäisille, ja muille jotka eivät kuulleet haastattelua, mahdollisuuden kuulla sen:
aamutv-matikainen.mp3
Eipä siinä nyt mitään jymy-uutisia tullut.

Jos tämä nyt on ns.laitonta niin modet voivat poistaa linkin.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Viestin lähetti Vapahtaja
Tänään 15.9. kello 7.18 Matikainen aamutv:ssä.
Vapahtaja, oliko Pentillä haastatteluhetkellä joku stylisti mukana tms?
Tuleeko se huriseva ääni The Föönin föönistä vai mitä se hurina on?
 

Vapahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, kyseinen ääni tulee Matikaisen stylistin mukana olleesta fööni/faksi hybridistä jonka Pena on saanut ensimmäisenä käyttöönsä.



Jos joku nyt välttämättä oikeata vastausta johonkin tarvitsee niin, kyseinen hurina tulee nauhurina toimineen kannettavan soittimeni kiintolevyn pyörimisestä.
Kiiressä jouduin turvautumaan soittimen sisäiseen mikkiin enkä ehtinyt toisenlaista nauhoitusmuotoa järjestämään.

Minulta löytyy myös Sakke/Helkovaara haastattelu Huomenta Suomesta, mutta tuskinpa sitä julkiseen levitykseen tulee kun ei siinä mitään mielenkiinotoista ollut
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Missä- ja koska tämän vuoden juhannusjuhla vietetään, onko johtokunta ajantasalla, vai jääkö jussijuhlimatta?

Vastausta odotellessa kaadan karhuja, olen senverran kovajätkä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Olkku
Missä- ja koska tämän vuoden juhannusjuhla vietetään, onko johtokunta ajantasalla, vai jääkö jussijuhlimatta?

Ihme höntyilijä. Juhlimatta on vielä vuoden 2002 vappu, 2003 juhannus ja pikkujoulut sekä millenium. Joten tuskin tänä vuonna jusseja ehditään, liittyen kuluvan vuoden jusseihin. Hätiköiden ei tule kuin kusipäisiä lapsia.

Veikkaan 2006 loppuun mennessä. Paikkana tuskin tulee olemaan Hadanka.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Pj Whitesnaken keikalla

Törmäsin eilen The Klubin puheenjohtaja JHagiin jäähallissa, kun tämä etsiskeli faksipaperia käytävillä Peer Guntin setin jälkeen ja mietti onko hänellä kuitenkaan juuri tällä hetkellä käyttöä tämäntyyppiselle keikalle. Puh.joht myös totesi jokaiselle ohikulkijalle, että "lähe menee kun vielä ehdit"
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Haluaisin tiedustella ÄTPPOMK:n johtokunnan jäsenten mielipiteestä erään tapahtumasarjan penailuasteesta. Missä on onnistuttu ja missä on vielä parantamisen varaa jne.

Olen ollut nykyisessä opinahjossani nyt noin kuukauden ajan. Ehdin parin ensimmäisen viikon aikana kysäisemään muutamaa mukavalta vaikuttanutta naishenkilöä koulun jälkeen kahville, koska koin, ettei ryhmässä ollut tarpeeksi rauhallista tutustua näihin mielenkiintoisiin ihmisiin paremmin.

Molemmat tietysti kieltäytyivät ja menivät ns. paniikkiin, juorumylly käynnistyi ja nyt on käsillä tilanne, jossa vellovat huhupuheet ("se yrittää iskeä kaikkia!") ja "kuulin siltä et sä olisit sanonut noin musta" -väittämät, erään henkilön sanoin, "uhkaavat murtaa luokan yhteishengen". Tämä siis kuukaudessa, kyseessä on 20v+ -ihmiset.

Pohdiskelin tässä itsekseni, minkälaisen pisteytyksen tämä saa. Miinuspisteitä tulee tietysti siitä, että on mennyt jo kuukausi, plussaa kaiketi siitä, että aikuiset ihmiset käyttäytyvät esikoululaisten lailla. Muuta?

Haluaako joku johtokunnasta mahdollisesti ottaa kantaa?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Pärde, asia ei selviä ellet lähetä niitä neitokaisia johtokunnan luo ns. "koulun jälkeen kahville". Johtokunta tutkii asian ensin ja sen jälkeen vasta jaetaan plussat ja pisteet.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Johannes
Pärde, asia ei selviä ellet lähetä niitä neitokaisia johtokunnan luo ns. "koulun jälkeen kahville". Johtokunta tutkii asian ensin ja sen jälkeen vasta jaetaan plussat ja pisteet.
Ja kun Pärde toimit näiden johtokunnan antamien ohjeiden mukaisesti, voit olla varma siitä, että penailupisteesi opiskelukaverien keskuudessa senkuin lisääntyvät. Toinen juttu on sitten se riski, mitä tapahtuu jos ja kun johtokunta hurmaa nuo neitokaiset totaalisesti ja kuulustelusta/tutkinnasta hoippuu ulos toinen toistaan tyytyväisempiä naisenalkuja. Tässä voipi käydä niin, että suosiosi opiskelijanaisten keskuudessa nousee uskomattomalle tasolle, mutta vain siksi, että neitokaiset kilpailevat pääsystä johtokunnan tutkittavaksi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti bozik
neitokaiset kilpailevat pääsystä johtokunnan tutkittavaksi.

Juu tänne vaan tutkittavaksi. Mutta tutkinnan jälkeen ei sitten pidä jäädä nurkkiin norkoilemaan, koska Johtokunnan tuulikaapissa on jonotusnumerosysteemi ja siellä on ikuinen, pirun piitkä jono toinen toistaan kauniimpia tytteleitä odottamassa tutkimukseen pääsyä.
En tiedä muista Johtokunnan jäsenistä, mutta ainakin minä suoritan kaikki testit paljain käsin, ilman lätkähanskoja. Ja kaikille hyväksytyille minä lämäisen Pentti-tatskan vasempaan - ööh, noh kyllä te tiedätte.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Esittäisin että tässä kohtaa suoritetaan myös käytännön tason testaukset kenttäolosuhteissa. Tänne vaan tulemaan. Arvoisa Johtokunta katsonee ns. suuria linjoja ja yksityiskohdat saattavat jäädä huomioimatta...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Stonecold
Esittäisin että tässä kohtaa suoritetaan myös käytännön tason testaukset kenttäolosuhteissa.
Kannatetaan. Tuskin meidän tarvitsee edes kysäistä neitokaisilta itseltään haluavatko he ÄTPPOMK:n kenttäkokeisiin, varmasti haluavat, se lienee kysymättäkin selvää.

Mä voin testata niiden käytettävyyden ulkomailla, kunhan ette sitten lähetä tänne mitään rippeitä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Perkele, päätä särkee. Johtokunta voisi armollisesti päidenlähettelyn tiimellyksessä, lähettää mulle uuden.
Taikka jotakin tilannetta loiventavaa alkomapitohoolista Karhumerkkistä keskiolutta, pliis!

Puheenjohtajalle tiedoksi, ennenkun teilaa Karhun, että sama tanskalaispanimo omistaa, niin Koff, kun Karhuoluen.
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Olkku
Perkele, päätä särkee. Johtokunta voisi armollisesti päidenlähettelyn tiimellyksessä, lähettää mulle uuden.
Taikka jotakin tilannetta loiventavaa alkomapitohoolista Karhumerkkistä keskiolutta, pliis!

Puheenjohtajalle tiedoksi, ennenkun teilaa Karhun, että sama tanskalaispanimo omistaa, niin Koff, kun Karhuoluen.

Olen kuullut, että kyseiset oireet johtuvat "köyhyydestä".

Mene hyvämies ja osta olutta, juo niin helvetisti ja nauti, kyllä se olotila siirtyy. Tämä neuvo aivan rivijäsenenä, kun johtokunta ei vaivaudu auttamaan jäseniään.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Olkku


Puheenjohtajalle tiedoksi, ennenkun teilaa Karhun, että sama tanskalaispanimo omistaa, niin Koff, kun Karhuoluen.

Karhunpään lähettäminen epäonnistui. Yritin kyllä, mutta pieleen meni koko painimatsi otson kaa - jouduin käymään polilla ottamassa 344 tikkiä eri puolille kroppaa. En ole tiennytkään, että neulominen voi juilia niin maan perkeleesti. Minun mielestäni karhun kynnet ja hampaat pitäisi lailla kieltää. Sitten olisi metsässäkin sienireissulla paljon turvallisempaa, kun vastaantulevat mesikämmenet olisivat kaikki lommoposkisia pehmotassuja.

Joten johtokunta pysyy tästedes hevosenpäissä. Niin ja viiriäisen.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
The Sir Pena sitten täytti vuosia. Onnittelut siitä, näytti töllössäkin vielä naama sen näköiseltä, että juhlat ovat onnistuneet. Hyvä niin!

Ilmeisesti arvon The Johtokunta on ollut edustamassa bileissä? Vai onko se sielä edelleen? Raporttia odotellen, oliko juhlakalu iskussa, kärysikö sigarillos ja oliko iloluonteisia juominkeja riittävästi?

Vai olitteko te niissä joka keväisissä talkoissa, joihin itse aioin startata tässä parin päivän päästä. Missäs ne olikaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös