Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 134 116
  • 706

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oma sisäinen kello on oikeastaan melko paska keksintö. Tulee herättyä aina, oli kello soimassa milloin tahansa, 10 – 15 minuuttia liian aikaisin. Siinä vaiheessa on turha yrittää enää päästä uneen, tekee mieli vain kuristaa joku.

Onkohan tämäkään 1 / 10 000 –ominaisuus, mutta jätän autoon aina pakin päälle, kun lopetan ajamisen. Autonavain jää viimeksi käytetyn ulkotakin vasempaan sivutaskuun yhdessä kolikoiden kanssa. Pankkikortit ovat aina oikeassa povitaskussa ja hanskat vasemmassa hihassa sekä rillit joka hemmetin saunaillan jälkeen hukassa.

Tuo pakin päälle jättäminen saattaa juontua siitä, että ensimmäinen autoni oli Saab.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Ei välttämättä mitenkään huono metodi, ainakaan jos on liikkeellä jossain Etelä-Euroopassa. Minulle kävi Espanjassa aikoinaan siten, että kävelin kaikessa rauhassa kadulla kunnes seuraava askel olikin tavallista syvempi. Rysähdin nimittäin osittain kaivon kannen läpi. Onneksi kansi ei kokonaan pettänyt, tai olisin vajonnut syvyyksiin viemäreihin, mutta toinen jalkani mätkähti äkisti läpi kaivonkannesta.

Samalla meni polvi hieman vituiksi ja vertahan siitä sitten alkoi valumaan. Onneksi oli jäykkäkouristusrokotus voimassa, en olisi ehdottomasti halunnut mitään ylimääräistä oiretta saastaisesta kaivonkannesta.

Tästä huolimatta en silti välttele kaivonkansia, ainakaan Suomessa. Ehkä pitäisi.

Kiinassa pitää näköjään varoa tavallisella kadullakin kävelemistä:

http://www.youtube.com/watch?v=R_B1PkgA3kA
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Arkiaamuisin aina 30-40 minuuttia. Yksi kännykkä soi klo 6:50 ja siinä on torkutus kymmenen minuutin välein. Toinen kännykkä soi 7:20 ja sen soitosta tietää, että on aika nousta ylös. Joskus menee puoli kahdeksaan, että jaksaa herätä.
Jotenkin kuvittelisin, että jos laittaisit suosiolla herätyksen puoli kahdeksaan ja nousisit kertalaakista, niin olisit virkeämpi.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Jotenkin kuvittelisin, että jos laittaisit suosiolla herätyksen puoli kahdeksaan ja nousisit kertalaakista, niin olisit virkeämpi.

Samoin, mutta torkutan silti. Tyhmä kun olen. Ja näin teen vain minä (1/10000?).
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Herätyskellon soidessa pongahdan aina suoraan sängystä ilman minkään näköisiä viivyttelyjä. Näin on ollut pienestä pitäen ja tulee aina olemaan.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Herätyskello tulee laittaa soimaan viiden minuutin tarkkuudella. Sen jälkeen laitan herätyskellon soimaan kahdesti neljän minuutin välein. En luota siihen, että unissani onnistun torkuttamaan vaan saatan yhtä hyvin lopettaa herätyksen, jonka takia nukun pommiin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Herätyskellon soidessa pongahdan aina suoraan sängystä ilman minkään näköisiä viivyttelyjä. Näin on ollut pienestä pitäen ja tulee aina olemaan.

Näinhän tietty toimitaan jos onnistuu. Mutta parisuhteessa tähän tulee torkutus ihan pyytämättä jos puoliso herää 20-30min aikaisemmin, todella ärsyttävää, ei siitä saa enään nukuttua kun tietää että kohta pitää herätä.

Mitäköhän mä tekisin siis vain minä. Vannon kuusi vuotta vanhan puhelimen nimeen ja vihaan kosketusnäyttöjä. Kannan lähikaupasta noin 500-700m neljä isoa kassia safkaa, kaksi per käsi ja olen huomannut että kääntelemällä käsiä, välillä rystyset eteen välillä taakse niin ottaa eri lihaksiin sen verran että tällöin jaksaa kantaa pidempään.

_
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kun näen vilauksenkin kuplamuovin palan, niin tulee heti hirveä hinku poksautella kuplat alas. Viimeeksi tänään sain kokea suurta nautintoa poksauttelemalla melkoisen ison muovinpalan lätyksi.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun näen vilauksenkin kuplamuovin palan, niin tulee heti hirveä hinku poksautella kuplat alas. Viimeeksi tänään sain kokea suurta nautintoa poksauttelemalla melkoisen ison muovinpalan lätyksi.

Miten joku edes luulee olevansa ainoa joka näin tekee?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tuo pakin päälle jättäminen saattaa juontua siitä, että ensimmäinen autoni oli Saab.
Sama oli minullakin aiemmin juuri tuon Saabin vuoksi, jolla ajelin ensimmäiset ajovuoteni. Hassua sinänsä, mutta sieltä tulee vieläkin joskus sellaisia takaumia, että ihan vaan ajatuksissani etsiskelen virtalukkoa keskikonsolista. Saabilla ajosta on aikaa kuitenkin se 10 vuotta.

Noustessani rappusia on pakko laskea portaita. Töissä parkkipaikalta ulkorappuset mukaan lukien neljänteen kerrokseen on 73 porrasta.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Miten joku edes luulee olevansa ainoa joka näin tekee?
Ennemmin varmaan menee toisin päin. Mua ei ole ikinä kiinnostanut kuplamuovien poksauttelu, vaikka kaikki muut tuntuvat olevan siitä aivan täpinöissään. Joskus olen kokeillut, mutta ei se vaan ole hauskaa.
 

Murskaaja

Jäsen
Keskustelupalstan sivua hiirellä rullatessani sivu hyppii portaittain ylös tai alas. Pyrin pitämään kursoria mahdollisimman paikallaan ilman että se koskee viestien väliin jäävien viivojen päälle tai tekstiin, toisin sanoen sen on oltava kokonaan sinertävän taustan päällä. Menee varmaan samaan kategoriaan katulaattojen viivojen väistelijöiden kanssa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kirjautuessani jatkoaikaan ensimmäiseksi avaan erään nimimerkin profiilin ja katson, mikä on tällä kertaa hänen suosikkijoukkueensa. Seuraavaksi avaan erään toisen nimimerkin profiilin ja luen hänen kirjoittamat viestit, joita en ole vielä lukenut koska kaveri kirjoittaa niin selkeästi ja loisteliaasti.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Miten joku edes luulee olevansa ainoa joka näin tekee?
Et ole yksin tuota todetessasi.

Näin teen vain minä: ajaudun kaupunkiin "äx" pyörällä ja siellä vastakkaisen sukupuolen seuraan. Pyörän avaimet ottavat ja hukkuvat aiemman seuran myötä, sitten seilaan iloisella mielellä ravitsemusliikkeestä toiseen ja aina ne avaimet päätyvät omistajalleen.

Tätä on tapahtunut Schengenin sopimuksen sallimissa rajoissa jo siihen rajaan saakka, etten pelaa uhkapelejä enää lainkaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Paikoissa joissa en ole yksin, kuvittelen usein olevani shakkipelin hevonen ja piirtelen päässäni shakkiruudut alueelle ja pohdin, että jos olisin hevonen, voisin syödä tuon.
Innostuessani ihan tosissani taputan pienen hetken nopealla tahdilla kasvojani.
Lapsieni kertoessa minulle asioita, tartun usein heidän sanoihin ja alan laulamaan niistä lauluja. Esim. Eilen kalliossa.... Kalliolle kukkulalle, rakennan minä majani... ja lapsista on kivaa.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Herätyskellon soidessa pongahdan aina suoraan sängystä ilman minkään näköisiä viivyttelyjä. Näin on ollut pienestä pitäen ja tulee aina olemaan.

Näin oli minullakin 24 vuotta kunnes alkoi lipsumaan. Nykyään pakko ottaa torkku tai pari. Tyhmää se on koska ei kerkeä aina edes nukahtamaan torkkujen välissä.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Paikoissa joissa en ole yksin, kuvittelen usein olevani shakkipelin hevonen ja piirtelen päässäni shakkiruudut alueelle ja pohdin, että jos olisin hevonen, voisin syödä tuon.

Hah! Jos muistan, niin pakko kokeilla tuota jossain massatapahtumassa. Ratsusiirrolla voi vaikka arvioida potentiaalisia iskukohteita. Jos liikkuma-alueelta löytyykin se joku kiinnostava, niin sen on oltava enne.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Itsekin kuulun tasalukujen vihaajiin. Jos mikrosafka vaatii 2 minuutin nuketuksen, niin se on joko 1:50 tai 2:10, mutta ei helvetissä tasan 2. Samoin jos kasilta pitää herätä, niin kello ei missään nimessä saa soida 8:00. Se on joko pari minuuttia yli tai pari vajaa, mutta ei missään nimessä tasan.

Heräämiseen tulee vielä sen verran, että yleensä en ikinä herää "vanhingossa" välillä x:30-x:59, vaan lähes aina alkavan tunnin ensimmäisen puolituntisen aikana. Tämä siis jos herään esimerkiksi kuselle tai vastaavaa. Pari kertaa tullut mietittyä, että jostain tulisi ärsyke, joka tuon herätyksen hoitaa: naapurin herätyskello, spora, jne. Noita ei kyllä korvaan ole kuulunut, mutta kaippa sitä voisi jotain vaikka hulluna aistia. Näinhän teen vain minä, eiks jeh?

Mitä keräilyharrastuksiin tulee, niin ainakaan oma ystäväpiirini ei tunnu ymmärtävän. Itsekään en oikein ole mitään järkevää syytä toiminnalleni löytänyt, joten eiköhän se hulluutta ole.

Kirjoja tuppaa tulemaan sisään jatkuvalla syötöllä ja sisällön lisäksi myös kirjan omistaminen on tärkeää. Luen paljon, mutta kirjastossa olen käynyt 2 kertaa viimeisen ~15 vuoden aikana: hakemassa kirjan lukion äikänkurssia varten ja palauttamassa saman opuksen. OK, AMK:ssa tuli koulun kirjaston palveluita käytettyä, vaikkakaan ei lainaustarkoituksessa.

Toinen homma sitten on rahojen kerääminen. OK, ulkomaiset eurot ja parin euron erikoisrahat lienevät normaalia kamaa, ei siinä mitään. Sen sijaan tulee myös keräiltyä diktaattorien kuvilla varustettuja (käyttö)rahoja, entisen Neuvostoliiton maiden rahoja ja yksittäiskappaleina eri maiden rahoja. Jotenkin vain Idi Aminin kasvot setelissä ovat mukavaa tavaraa ja onhan se nyt hienoa omistaa valuuttaa Afganistanista ja Tuvalusta. Tavoitteena onkin nyt ensialkuun saada 100 nykyisen maan valuutan raja rikki. Sivuhuomautuksena, että tuon rajan suhteen en oli niin tarkka siitä, olisivatko kaikki rahat vielä käypää valuuttaa.

Lisäksi kyniin on mulla jokin outo fetissi. Töissä tulee paahdettua vähän väliä kynä kourassa ympäri toimistoa riippumatta tarpeesta. Tämän takia sitten välillä kyniä jää ihmeellisiin paikkoihin tai kerääntyy oman nurkan kohdille: eihän sitä nyt aina muista heti ottaa kynää mukaansa, vaan joskus on hyvä poimia niitä matkan varrelta.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Onko kenenkään muun mielestä numeroilla sukupuolia?

1 = mies
2 = nainen
3 = mies
4 = nainen
5 = mies
6 = mies
7 = mies (tämä on vähän siltä väliltä, ei läheskään yhtä miehekäs kuin 1 tai 5, liekö homo?)
8 = nainen
9 = mies
 
Onko kenenkään muun mielestä numeroilla sukupuolia?

1 = mies
2 = nainen
3 = mies
4 = nainen
5 = mies
6 = mies
7 = mies (tämä on vähän siltä väliltä, ei läheskään yhtä miehekäs kuin 1 tai 5, liekö homo?)
8 = nainen
9 = mies
Vihjailetko tällä jotakin Matti "69" Vanhasen seksuaaliseen suuntautumiseen?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko kenenkään muun mielestä numeroilla sukupuolia?

1 = mies
2 = nainen
3 = mies
4 = nainen
5 = mies
6 = mies
7 = mies (tämä on vähän siltä väliltä, ei läheskään yhtä miehekäs kuin 1 tai 5, liekö homo?)
8 = nainen
9 = mies
10 – nainen kuin unelma
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Nuuskaketjun perusteella minä olen yksi kymmenestätuhannesta, joka käyttää jo käytetyn pussinuuskan toiseen kertaan. Mieluiten toki sellaisen, jonka itse olen ensin käyttänyt.

In your face, wannabe-eksentrikot.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kolmonen on kyllä nainen, siinähän on selvästi tissit kenossa.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tajusin tämän vasta tällä viikolla.
Joka kerta lopettaessani suihkun, otan viimeisen vesilirauksen suihkupäästä suuhuni ja "kurlaan" sen samantien lattialle.
Ja tosiaan, taidan tehdä tämän ihan joka kerta suihkussa käydessäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös