Aina kun kuulen tämän biisin, tulee mieleen kesä, vähäpukeiset naiset ja vapaus autoillessa.
Mulla on ollut aina vähän vaikea ymmärtää, että nämä entisten Eagles-äijien isot soolohitit on entisten Eagles-äijien biisejä. En kyllä ymmärrä miksi, koska olihan se Eagleskin niin AOR:ää kuin vain voi olla. Mutta tämä se vasta sliipattu biisi onkin. Toimiva melodia, neutraali taustamusiikki mattona, kaikki varhaisen MTV-ajan kliseet videolla ja kaikin puolin muutenkin sellainen tekele, mistä kukaan ei voi loukkaantua.
Siis periaatteessa täydellinen pop-biisi niin hyvässä kuin pahassakin, mutta itse tykkäisin kyllä, että musiikissa pitäisi aina olla edes ripaus särmää mukana. En pahastu, jos sattuu joskus tulemaan vastaan, mutta kovin vaikea kuvitella, että missään mielentilassa minä (tai kukaan mukaan) haluaisi tämän biisin varta vasten kuulla.
7+
Mulla oli mielessä yksi ihan toinen biisi, mutta jatketaan DarkTowerin linjoilla. Kesä ja autoilu yhdistyy mulla nimittäin yhteen levyyn ja siltä ehkä eniten
tähän biisiin. Vielä ei kyllä näillä ilmoilla ole oikea fiilis, mutta kesän autoreissuilla tulee varmasti taas kuunneltua kerran jos toisenkin.