Mikä tämä ketju on? Odotan Suomen parasta seuraa edustavilta tyylikkyyttä. Jos sitä ei ole, ei ole täälläkään.
Äijä näyttää esimerkkiä Länsi-Suomen murteella.
Ketä tää paahtoleipä olikaan?
Mikä tämä ketju on? Odotan Suomen parasta seuraa edustavilta tyylikkyyttä. Jos sitä ei ole, ei ole täälläkään.
Ketä tää paahtoleipä olikaan?
Paitsi että vaimon bisnekset on mennyt päin vittua sodan takia eikä se venäläisyyskään välttämättä kovin paljon tällä hetkellä edesauta ostoksia ja elämää täällä - olkoonkin Auvitu sukunimeltään. Aivan älytön ratkaisu tältä herralta ja mun mielestä office saa jättää mainitsematta kaikki asiat lähtöön liittyen.Mä olen todella pettynyt. Auvitu olisi halutessaan varmasti saanut sopimuksen Ruotsiin tai Saksaan, Suomesta nyt puhumattakaan. Mutta siis valitsemalla valitsee lähteä pelaamaan hyökkäyssotaa käyvän diktatuurivaltion propagandakoneistolle?? Ei tätä selitä venäläinen vaimo, hän on selvästi hyvin viihtynyt lännessä - olisi epäilemättä viihtynyt jatkossakin. Rahasta myyt tasavallan arvot ja oman maineesi, Yohann. Voi vielä kaduttaa isosti myöhemmin.
Kyllä minä ainakin ymmärrän syyn miksi hän lähtee sinne. Eläkerahat käy sieltä hakemassa ja vuosien kuluessa ihmiset unohtavat. Se onkin sitten eri asia onko se moraalisesti hyväksyttävää.
Agentti paljastaa: Näin KHL houkuttelee pelaajia: ”Venäjän-miehemme kertovat”Kirjoitin toiseen ketjuun, mutta kirjoitan nyt tähänkin. Minä en ymmärrä edes taloudellisesti sitä, että pelaaja tekee nyt tässä vallitsevassa tilanteessa sopimuksen KHL:ään. Ihan sama, mitä numeroita sopimuksessa lukee, juuri nyt on merkittävä riski, että käteen ei jää mitään. Vaikka jotain maksettaisiin, mikä on ruplan kurssi puolen vuoden päästä? Ymmärtääkseni kuitenkin kaikki palkat KHL:ssä tulee maksaa ruplissa. Miten helposti onnistuu rahojen siirto länteen? Ja kun ottaa huomioon mainehaitan, niin tulevatkin ansiot ovat uhattuna. Rahojen ohella on paljon muutakin vaarassa: miten lähdet Neftekhimikistä pois kun paska osuu tuulettimeen, ja syttyy vaikkapa aseellisia levottomuuksia, sellaista "mellakantynkää"? Voi myös joutua suurvaltapelin nappulaksi, kun laukusta löytyy sattumalta kannabistuotteita. Voiko todella aikuinen ihminen kuvitella, että nämä asiat eivät itseä kosketa?
On aivan selvää, että sopimusta ei pitäisi nyt tehdä eettiseltä ja moraaliselta kantilta katsottuna. Mutta ei siinä oikein taloudellisestikaan ole järkeä. Eikä oikeastaan miltään muultakaan kantilta katsottuna. En siis missään tapauksessa hyväksy, mutta en edes ymmärrä.
Jarmo Korkin mukaan ulkomaalaispelaajia on nyt myös houkuteltu dollari- ja eurosopimuksilla.
Se poistaa tarpeen vaihtaa ruplat euroiksi, mutta mitään muita riskejä se ei poista. En edelleenkään ymmärrä.
Ymmärsin väärin.Nyt meinaan, että sun luetun ymmärtämisessä voi olla vähän parantamisen varaa. Jonkun asian, syiden ja seurauksien ymmärrys on eri asia kuin sen hyväksyminen. En myöskään vähättelisi hänen vaimonsa roolia tässä. Omassa lähipiirissä olen huomannut, että eniten ymmärrystä Venäjän terrorille löytyy niiltä joilla on ennestään jotain suhteita tai historiaa sinne.
Miksi tämä ketju on vielä täällä?Auvitu allekirjotti just sopimuksen Neftekhimikin kanssa Khlään! Huhheijaa!
Pieni, mutta kuitenkin ainoa oikea teko. Lopetin seuraamisen jo kun vahvat huhut rupesivat jylläämään.Minä poistin itseni jo tämän herran seuraajista. Pienen ihmisen kannanotto, tuskin heilauttaa mitään tai ketään, mutta suosittelen poistumaan, niin voi sitten unohtaa koko patongin.
Samaa mieltä, ei mitään cancelointia. Paskan ratkaisun teki, mutta oli hyviäkin aikoja ennen sitä.Olen ketjun poistamista vastaan. Ihan vain siksi, että Neuvostoliitossa retusoitiin epäsuosioon joutuneet kuvista. Ei kielletä historiaamme, voimme myöntää sen, että pelaaja pelasi meillä, vaikka sittemmin valitsi väärin.
Tai sitten jengi vain valitsee olla nostamatta tätä framille kaiken aikaa? Nytkin (eilen) ketju oli jo toisella sivulla IFK-osiossa, eli se piti käydä eilen erikseen etsimässä ja nostamassa esille, jotta voi sitten mekkaloida siitä, kuinka ketju pitäisi poistaa.Jos ei poisteta, niin voitaisiin ainakin lukita tämä ketju, ettei se enää ikinä nouse etusivulle.