Yllille kenkää!

• 135 889
  • 1 182

Jooseppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä tämä sama laulu on jatkunut koko kauden. Tärkeät peli tuntuu menevän aina vihkoon.. Jos Yllille ei kerran voi antaa potkuja niin vois vaihtaa paikkaa vaikka bussikuskin kanssa.

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Ei tuo kaveri tule saamaan kenkää vaikka miten me tässä ketjussa sitä halutaan, tää ketju ei ole ajankohtainen lainkaan.
Toistan että Brynäs kenki toissa kaudella Mikko Mannerin SHL-karsintojen alla. Ei koskaan ole myöhäistä vaihtaa valmennusta, jos omistajaportaalla riittää vaan munaa ja järkeä tehdä ainut oikea päätös.

Tähän Yllilätkään kuuluu niin olennaisesti tärkeimpien pelien häviäminen, että kyllä Jukureillekin häviäminen paras seitsemästä-sarjassa on täysin mahdollista, kun joukkueella ei ole selkärankaa eikä pelitapaa mihin nojata.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.

Muistutus nyt aikalailla tasan kuukauden takaa. Ylli ja Roine, miten meni noin niinkuin omasta mielestä nämä "puheet on pidetty ja nyt on toiminnan aika" diibadaabat?

Ylli: "Jäällä esiintyy liigan taistelevin joukkue, joka määrittelee joka pelissä pelin temmon ja toiminnan. Suurin ero on siinä, että minkäänlaista lipsumista toimintatavoista ei enää katsota läpi sormien."
Roine: "Puheet on pidetty, nyt on tekojen aika. Isoin lupaus mitä pystyy antamaan on se, että jokaikinen tulee antamaan aivan kaikkensa tälle asialle ja sille, että homma kääntyy."

Lupaukset on nyt petetty, yhteisölle on valehdeltu ja siihen samaan välinpitämättömään lammaslauma paskaan on palattu kuin mitä se oli ennen tätä Kummeli-sketsiäkin. Jos Pasi Nurmisella ja Janne Laukkasella nyt vihdoin ja viimein ei riitä ne munat ja eurot potkimaan teitä pihalle, niin kantakaa sitten molemmat edes itse vastuu tästä farssista ja erotkaa. Hyi helvetti, Juhani Tammisen sanoin: mä häpeän!

Hei hei. Tää videohan sai kummasti kannatusta täälläkin palstalla. Peliesitykset oli kovin raikkaita ja näin heti pätkän julkaisun jälkeen. Kyllä tää tästä, video toimii herätteenä hei.

Tän paskan taakse, kun katsoo niin tää naurettava paskapätkä millä Ylli teki itsestään totaalisen pellen ja kapteeni roikotettiin samaan skeidaan mukaan ei ollut mitään muuta merkitystä kuin saatettiin naurunalaiseksi koko organisaatio. Naurettava lammaslauma koko poppoo ja kippari on just sen mukainen sluibailija kuin eilinen klubille tulo oli ulosanteineen. Joutui ihan turvallisuuspäällikön roudaamaan mukaansa turvaamaan selustaansa. Pelkäsiköhän, että nakkimukeja alkaa lentämään päin pärstää ?

TÄÄ ON MUN JENGI ! Aissaatana. Huhhuh.

OISKO UUDEN PÄTKÄN AIKA, VAI MITÄ MUUTA MIETITÄÄN ??????????

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tän paskan taakse, kun katsoo niin tää naurettava paskapätkä millä Ylli teki itsestään totaalisen pellen ja kapteeni roikotettiin samaan skeidaan mukaan ei ollut mitään muuta merkitystä kuin saatettiin naurunalaiseksi koko organisaatio. Naurettava lammaslauma koko poppoo ja kippari on just sen mukainen sluibailija kuin eilinen klubille tulo oli ulosanteineen.
Juuri näin! Sysipaska valmennus, peli ja viestintä lyövät tässä kättä ja se on kauden koko kuva. Ketjussa on heikkoja lenkkejä yli tarpeen, mutta pelistä & valmennuksesta sen korjaamisen on nyt lähdettävä. Kapteeni istumaan, tai ainakin C pois rinnasta, ja Ylli kauas Iskulta lopullisesti. Nyt on viimenen hetki välttää tämän kaiken paskominen!!!! HERÄTYS TOIMISTOLLA!

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen

Muistutus nyt aikalailla tasan kuukauden takaa. Ylli ja Roine, miten meni noin niinkuin omasta mielestä nämä "puheet on pidetty ja nyt on toiminnan aika" diibadaabat?

Ylli: "Jäällä esiintyy liigan taistelevin joukkue, joka määrittelee joka pelissä pelin temmon ja toiminnan. Suurin ero on siinä, että minkäänlaista lipsumista toimintatavoista ei enää katsota läpi sormien."
Roine: "Puheet on pidetty, nyt on tekojen aika. Isoin lupaus mitä pystyy antamaan on se, että jokaikinen tulee antamaan aivan kaikkensa tälle asialle ja sille, että homma kääntyy."

Lupaukset on nyt petetty, yhteisölle on valehdeltu ja siihen samaan välinpitämättömään lammaslauma paskaan on palattu kuin mitä se oli ennen tätä Kummeli-sketsiäkin. Jos Pasi Nurmisella ja Janne Laukkasella nyt vihdoin ja viimein ei riitä ne munat ja eurot potkimaan teitä pihalle, niin kantakaa sitten molemmat edes itse vastuu tästä farssista ja erotkaa. Hyi helvetti, Juhani Tammisen sanoin: mä häpeän!

Olen rehellisesti sitä mieltä että tämä video oli erittäin hyvä ja tärkeä ulostulo.

Videolla oli tarkoitus ja se varmasti sitoutti, mutta vain kovin lyhyt aikaisesti ja jäi näillä miehillä purkkapaikaksi. Videolla on päävalmentajan sekä kapteenin allekirjoitus ja nyt on seurausten aika.

Koko valmennus ulos. Kapteeni vaihtoon.

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Jotkut oikeasti kuvitteli että tuollaisella lässytyksellä ja kummelivideoilla olisi ollut jotain vaikutusta, kyllä ne ongelmat on syvemmällä, jos näitä pitää edes tehdä.

Mikäli rahat on niin loppu, että tätä urpoa pitää katsoa loppukausi, voi olla että tämä päättyy vieläkin heikommin, kuin että ei saada paikkaa pudotuspeleihin.

Lihakori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tän viikon saldo laukauksia 48 vastustajalle. Samoissa peleissä vastustaja on laukonut meille 80 kertaa. Yv% on meillä viikossa pyöreä nolla. Peli on täysin aneemista, jossa ei ole mitään viihde arvoa kenellekkään. peli on täysin lamaantunutta kaikki heittelee, jotain metrin korkeita syöttöjä tai luistimeen, joita ei koskaan saada kiinni.

Jos jotain posittivista niin kaikki maalipaikat syntyy hyvästä yksilötaidosta lähestulkoon. Ja Barto on nyt positiivinen

lääässi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En keksi mitään muuta syytä sille että Ylli vielä jatkaa kuin se, että kassa on tyhjä ja Yllin sopimus liian kallis purettavaksi.

Ei voi olla luottoa valmentajaan jonka peli ei ole kehittynyt yhtään 5kk aikana. Ymmärtäisin että katsotaan ja annetaan uudelle projektille aikaa, mutta kyllä useassa kuukaudessa jotain kehitystä pitäis näkyä.

Meiän yksilötkin vaan huonontuu tossa valmennuksessa kun minkäänlaista pelitapaa ei ole ja pelissä ei ole yhtään tunnetta.

Suosikkijoukkue
Pelicans. Kärpät, Ilves
Tässä alkaa tulla mieleen vuosi 2010 kun oltiin karsinnoissa, onneksi Mike York intoutui pelaamaan niin ei tiputti silloin. Jos suunta ei muutu niin ollaan jälleen karsinnoissa, olisi kyllä valtava mahalasku Pelicansille! Mielipiteeni olen sanonut Yllistä niin en sitä ala toistelemaan. Päivät alkaa pitenemään, valoisaa jo pitkään mutta kaukalossa synkkyys jatkuu !

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Hyvin Yli-Junnila viime viikon lehdistötilaisuudessa ennusti tulevaisuuttaan, kun epäili pilaavansa tulevilla harjoituksilla pelaajien peli-ilmeen. Tästä pisteet.

Muutoin totean, että mies on niin nähty kuin vain voi olla. Lähe meneen.

Don Cutts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Playout sarja ilmeisesti tavoitteena, paras seitsemästä ja jatkossa mestiksen voittajaa vastaan (Jokerit) . Teoriassa 14 peliä, massit himaan, jos joku hallille jaksaa raahautua. Nerokasta :)

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Playout sarja ilmeisesti tavoitteena, paras seitsemästä ja jatkossa mestiksen voittajaa vastaan (Jokerit) . Teoriassa 14 peliä, massit himaan, jos joku hallille jaksaa raahautua. Nerokasta :)

Kyllä mä näkisin, että karsintapelit toisivat kyllä yleisöä halliin. Porukkaa kuitenkin pääsääntöisesti aina kiinnostaa eniten kaksi asiaa; Kuka voittaa ja kuka karsii. Toki voi olla, että tuota lippujen hintapolitiikkaa pitäisi hieman tarkastella noissa peleissä...

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viime vlopun jälkeen olin intoa täynnä ja odotin tän vlopun pelejä vesikielellä. 2x päävastustajat 12pisteen pelit. Odotin taistelua ja heittäytymistä peliin! Mutta mitä sainkaan, täyttä tuubaa. Mun joukkue oli hajuton, mauton, gluteeniton ja munaton. Siis tuo porukka ei ole Pelicans toi on jotain ihan muuta!

Olen antanut uudelle käskijälle mahdollisuuden ja nähnyt joukkueessa olevia puutteita, mutta siis ton joukkueen asenne on ihan perseestä! Kyllä mun katseet kääntyy Ylliin, mutta myös meidän kapteeniin! Jotenkin tuntuu, että melkein aina kun Tyrsky puuttuu niin joukkue on täysin veltto! Siis onko Tyrsky todellinen kapteeni joka vetää tota jengiä perässä? Miksi Roine ei saa puristettua tota jengiä taistelemaan? Vai olenko ihan pihalla?

Harmi kun meidän oma valmentajapolku ei tuottanut tulosta!

Viimeksi muokattu:

MC88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitähän on tapahtunut sen ulostulonsa jälkeen Ylille ja joukkueelle? ei mitään, nyt olisi viimeinen hetki tehdä tilaa uudelle valmentajalle joka saisi jotain ryhtiä joukkueeseen

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kenenkäs palkkaama hän nyt onkaan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy