Ei karsita.Haluammeko katsoa tämän kortin kauden loppuun asti ja mahdollisesti karsia sarjapaikasta kolmen millin rosterilla, vai olisiko vihdoin korkea aika tajuta, että ei tämä homma tule Yllin johdolla koskaan toimimaan.
Mä lasken sen sarjapaikasta pelaamiseksi, jos edes playoutteihin joudutaan.Ei karsita.
Play Outit toki mahdollista Pelicansille.
Mitään ei kyllä myöskään menetettäisi.Turha sitä on enää antaa kenkää Yllille, ellei saada jotain kovaa nimeä sisään joka jatkaisi myös ensi kaudella.
Kyllä Yllin pitää syödä se hänen itse vääntämänsä paska ihan loppuun asti. Ei kai nyt tälläisestä suorituksesta anneta palkkioksi aikaista kesälomaa.Mitään ei kyllä myöskään menetettäisi.
Tuommoinen peliesitys Pelicansin puolelta karkoittaa kyllä pois ne potentiaalisetkin Katsomo+Urheilun tilaajat.Kyllä hävettää, että koko suomi näkee TV:stä tuollaista saastaa..
Huomisen jälkeen ollaan 14. sijalla.Runkosarjaa jäljellä 19 ottelua ja 3 miljoonan joukkueella ollaan 13. sijalla taulukossa mutta Ylli se vaan porskuttaa. Hattua päästä!
Sinua olen aina pitänyt suht optimistisena kirjoittajana, vaikka toki kritisoidakin osaat tarpeen tullen.On toi eriin valmistautuminen ja etenkin kolmas erä ihan joka pelissä paskaa. Pitää myöhemmin tsekata montako kolmatta erää ollaan voitettu koko kaudella mutta ei niitä juurikaan varmaan ole.
Nyt se Ylli vaan vittuun sieltä. Mennään vaikka toimiston siivoojalla loppu kausi koska ei se saatana voi huonomminkaan mennä.
Katkesi selkäranka täällä.
Jep.Runkosarjaa jäljellä 19 ottelua ja 3 miljoonan joukkueella ollaan 13. sijalla taulukossa mutta Ylli se vaan porskuttaa. Hattua päästä!
Usein yritän nähdä objektiivisesti sitä suuntaa mihin ollaan menossa eikä sitä missä juuri nyt ollaan. Sama koskee niin pelaajia kuin joukkuettakin kohtaan.Sinua olen aina pitänyt suht optimistisena kirjoittajana, vaikka toki kritisoidakin osaat tarpeen tullen.
Nyt siis @egarinkin selkäranka katkes. Herätkää nyt vittu siellä toimistolla ja ottakaa päänne pois perseestä.
Ylli on nähty, lopullisesti. Kun ei riitä niin ei vaan riitä.