Viestin lähetti Timi
Tässä ketjua seuratessani minulle heräsi vain sellainen ajatus, että mitä väliä sillä on, onko Radiohead sata kertaa osaavampi bändi, kuin esimerkiksi Linkin Park? Minua ei nimittäin musiikkia kuunnellessani todellakaan kiinnosta se, kuinka osaavia soittajia bändistä löytyy, vaan se kuinka musiikki minua miellyttää. Tämän vuoksihan nämä ovat juuri makuasioita. Itse en voi sietää Radioheadia ja mielestäni bändin musiikki on surkeaa. Kyse ei ole siitä osaavatko he vai eivät soittaa vaan siitä, että heidän musiikki ei vain miellytä minua.
[/B]
Osaamisen puute haittaa lähinnä muita muusikkoja. Kaikkia vituttaa kun Anssi Kelan kaltainen paska myy yli 100000 levyä vaikka jokainen tekee parempia biisejä, soittaa paremmin ja laulaa paremmin. Näin ainakin olen ymmärtänyt, saatan olla väärässäkin. Minusta sillä ei tietenkään ole mitään väliä, osaako bändi soittaa vai ei jos musiikki vain miellyttää korvaa.
Yliarvostettua musiikkia on kaikki mitä soitetaan radiossa. Sen täytyy olla valmiiksi pureskeltua eikä se saa ärsyttää ketään. Anssi Kela on poikkeus säännöstä. Niiltäkin harvoilta hyviltä bändeiltä, jotka radiossa saavat musiikkiaan kuuluville, soitetaan paskimmat biisit. Ja laitetaan yliarvostetuksi vielä CMX.