Mainos

Yleisurheiluvuosi 2016

• 108 303
  • 501

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Milloinkas Juusela alkoi selostamaan yleisurheilua tv:ssä?
2012 yleisurheilun EM-kisat olivat ensimmäiset isot kisat Juuselalle yu-puolella. Siitä lähtien hän olikin Ylen hoviselostaja, jonka harteille kasattiin Ylen urheilun kruununjalokivet hiihtolajeja lukuun ottamatta.

Saas nähdä, kenellä Yle Juuselan korvaa. Jotenkin sellainen kutina on, että Suominen tekee paluun. En kiljuisi siinä tapauksessa riemusta, koska hän ei enää ole se sama Nahkakuula kuin oli ennen henkistä murentumistaan.

Kaivanto

Jäsen
Mulla ei myöskään ole mielikuvaa siitä että Juusela olisi selostusaikanaan sen kummemmin "kehittynyt lajituntijana" mutta tämä on vain mielikuva.

Mun mielikuvani mukaan Juusela oli aluksi suunnilleen yhtä ummikko kuin Porttila, josta olen samaa mieltä kanssasi. Porttila joutui kai joutui nopealla aikataululla hyllytetyn Jussi Eskolan varamieheksi väärään lajiin.

Terveeseen Tapio Suomiseen verrattuna Juusela on ihan märkäkorva. Harmi vain, ettei Tapsa, kuten Barnes toteaa, ole enää sama mies kuin kymmenen vuotta sitten.

90-luvulla kopissa ei istunut asiantuntijakommentaattoria, mikä taas nykyään on normi. Lehtimäki tosiaan täydentää siitä, mihin selostajan kyvyt loppuvat, ja on tuonut lähetyksiin paljon. Siinä on isot saappaat täytettävänä. Ei vain asian puolesta – miehellä on hyvä mikkikarisma myös.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 2.04
  • 4.40
  • 3.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy