Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Vois istumaan mun naaman päälle ja sakset erittäin tiukalle.Kuka pääsisi irti Sandran saksista? Ehkä ei olisi tarviskaan...
Vois istumaan mun naaman päälle ja sakset erittäin tiukalle.Kuka pääsisi irti Sandran saksista? Ehkä ei olisi tarviskaan...
Casterhan on Härkösen kautta lähes suomalainen, joten mielelläänhän hänelle mestaruuden suo.
Jos ei riitä ni ei riitä. Ehkä ei kannata riskeerata että loukkaantuu tai hyytyy jos ei tarvitse. Mut kysehän oli noista ylivoimaisuuksista ja ennakkosuosikkuuksista. Selitän vaan että kun Ayana voittaa, se tuppaa voittamaan monella metrillä.No eikös tuolla juosta voitosta? Kyllä mua ainakin nolottais jäädä voittajalle liki kierros, ihan vaan sen takia etten yrittänyt. Joku täällä väitti( useampikin nimimerkki) että urheilija kilpailee itseään ja ennätyksiään vastaan omalla aikataululla. Ethän sää anna kaikkea ja tee parasta tulostasi jos luovutat, etkä välitä mikä ero voittajaan tulee.
Ehkä pari pykälää paremman, sitä valmentajan suunnitelmaa noudattamalla. En pidä kauhean merkittävänä asiana tosin.
Toivottavasti joku otti ilmeet talteen. Tuosta saisi kunnon "ei vituta"-meemin. Vai mitä ne nyt on.Voi että, meksikaani räpelöi jalalla riman alas. Ronssi Syyriaan.
Tai sä voit antaa sun palauttees wikipedialle. Älä mulle. Minua ei kiinnosta, yleensä se joka väittää on vastuussa väittämistään. Eli en minä.
Tonnivitonen on kyl kovaa kamaa. Tiukkaa havumetsien pystysuunnan juoksua, jossa on tarjolla myös makuupaikkoja.
Kyllä nyt koetellaan Lysenkoa.
Tavallaan haluun tietää mitä Caster tekis mulle.Caster jakelee noita nyt pukukopissa.
Höpön löpön. Ojala sai kovavauhtisesta ryhmästä huomattavan edun. Takaa hän ei varmasti olisi tehnyt "omin voimin" nousua. Noudatti kuinka harjoituslenkki aikojaan kuinka pedantisti tahansa.
Pekka olisi kovempi.Harmi kun Samuli Vasala ei ole tuolla mukana.
Joo, pientä sekoilua Tapsalta nykyään aina silloin tällöin tulee, mutta rutiinitaso on niin kova että on edelleen rautainen ammattilainen.Tapsa on kyllä ihan liekeissä. Olen aina tykännyt.
Tapsa on kyllä ihan liekeissä. Olen aina tykännyt.