Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
No ku ne jää nykyään siitä 10 senttiä.No mikä siinä hämmentää.
EDIT:
Tai oikeestaan 10-20. Suomalaiset puoli metriä.
No ku ne jää nykyään siitä 10 senttiä.No mikä siinä hämmentää.
Aika törkeesti ajoi espanjalainen vihellyksen jälkeen Ingebritseniä selkään, pahasti oli irti laidasta. Liusjärvelle hommia, tuleeko pelikieltoa?
Juu... mutta täällä syytettiin espanjalaista siitä, että juoksi selkään... Vaikea se on väistää, jos hitaampi syöksyy eteen ellet väistä ulos radalta.Tuo on ihan sallittua, kunhan et tule kylkeen.
Sifan Hassan on vetänyt kasinkin 1.58.50. Ei oo huono. Ei. Vielä kun kympin alle puolen tunnin.
Marion Jonesin voittama Sydneyn kulta on muuten KOK:n hallussa. Jonesin dopingtapauksen paljastuttua sen olisi pitänyt siirtyä Ekaterini Thanoulle, mutta Ateenan kisoissa tapahtuneen moottoripyöräskandaalin takia niin ei toimittu.Marion Jones on nykyään naimisissa Obadele Thompsonin kanssa
Sifan Hassan on vetänyt kasinkin 1.58.50. Ei oo huono. Ei. Vielä kun kympin alle puolen tunnin.
Marion Jonesin voittama Sydneyn kulta on muuten KOK:n hallussa. Jonesin dopingtapauksen paljastuttua sen olisi pitänyt siirtyä Ekaterini Thanoulle, mutta Ateenan kisoissa tapahtuneen moottoripyöräskandaalin takia niin ei toimittu.
Eihän toi Felix Ketsuppi ole edes hyvännäkönen
Katsonut jo aikaa sitten. Tule nyt selittään minulle sun väitteesi, minä en YLE:stä mosta "faktaa" löytänyt. Oletan että väittäjällä on edelleen velvollisuus todistaa väiteensä oikeaksi?Yle Areenasta löytynee tuo kilpailu, katso tilanne sieltä.
Se on varmaan haudattu Juan Antoniio Samaranchin arkussa.Marion Jonesin voittama Sydneyn kulta on muuten KOK:n hallussa. Jonesin dopingtapauksen paljastuttua sen olisi pitänyt siirtyä Ekaterini Thanoulle, mutta Ateenan kisoissa tapahtuneen moottoripyöräskandaalin takia niin ei toimittu.
Ristolaisen lukemia en edes viitsi tässä mainita. Niin kovia ne ovat.
Eihän toi Felix Ketsuppi ole edes hyvännäkönen
Eikö? Mä olen ainakin ymmärtänyt että helvetin suositusta urheilusta on siellä kyse, ja ainakin näistä tv-oikeuksista siellä maksetaan aika paljon.Ikävää ettei yleisurheilu ole kovin suosittua jenkeissä.