Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 346 101
  • 5 814

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Luojan kiitos Boltin ura loppuu näihin kisoihin. Upea ura, mutta on siellä kisoissa muitakin kuin hän.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Lainaan uudestaan.
– Ero on erittäin suuri monissa lajeissa. Sen tutkimus osoittaa kiistatta. Lisäksi eräillä naisilla testosteronitasot ovat jopa miesten normaalilla tasolla, silloin kilpailuhyöty on valtava, sanoo yksi tutkijoista Stephane BermonDaily Newsin mukaan.
En tiedä onko yksi noista Semenya, mutta onhan tuolloin ero valtava.

Toki kiitän linkistä ja asiallisesta keskustelusta, ei tässä mitään turhaa riitaa pidä väkisin etsiä.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Bolt lopettaa oikeaan aikaan, ei ole enää niin ylivoimainen kuin aiemmin, mutta tulee voittamaan. Kahden vuoden päästä jo todennäköisesti häviäisi finaalin.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olet varmaan Casterin vaimon ja muun lähipiirin lisäksi ainoa ihminen, joka on sitä mieltä, että hänen on ihan ok juosta naisten joukossa. Minun harjaantuneeseen penkkiurheilijan silmääni hän erottuu liian räikeästi muista juoksijoista.

Minulle riittää IAAF teettämät testit, luonnon teot eivät ole minulle ongelma. Justin Gatlin on harjoitellut pitkään dopingin avulla ja saa edelleen kilpailla.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olet varmaan Casterin vaimon ja muun lähipiirin lisäksi ainoa ihminen, joka on sitä mieltä, että hänen on ihan ok juosta naisten joukossa. Minun harjaantuneeseen penkkiurheilijan silmääni hän erottuu liian räikeästi muista juoksijoista.
Minusta on ihan ok, että hän juoksee naisten sarjassa, jos hänet on todettu naiseksi. Eivät nuo ulkonäöllään kilpaile, vaikka JA:n kommetteja lukiessa monesti voisi luulla niin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ratarikko? No helvetti moottoripyörä, ei tarvi ratarikkoa. Laiskaa argumentointia, kun et tiedä edes omaa kantaasi.
No sori, jos en laiskuuttani jaksanut ottaa yliampuvaa argumenttia kehiin, kuten sinä teit. Tarkennetaan nyt sen verran, että tuolla promillen nano-osalla tarkoitin marginaaliurheilijoiden määrää, en marginaalin tuomaa etua.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Casterin on oltava Jatkiksen kesämies-äänestyksessä 2018. On vain pakko.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mielestäni kyllä. Voi olla, että V-Venäjän kuulanaiset ovat tätäkin yrittäneet.
Minusta miesten osallistuminen on ei-toivottu asia naisten sarjoihin. Caster on tietääkseni todettu virallisesti naiseksi. Se riittää minulle.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kyllä nykynuoriso on yksinkertaisesti, niin laiskaa porukkaa treenaamaan menestyäkseen arvokisoissa. Se ei ole mistään muusta kiinni, kuin asenteesta. Noillekko pitäisi vielä palkkaa maksaa tuosta. Seppo Räty treenasi talvella lumisateessa heittoaan, eikä koskaa lähtenyt ulkomaille treenaamaan. Heitti vaikka selkä, käsi ja olkapää paskana sen karsintarajan. Se kertoo jotain asenteesta, josta nykyurheilijoiden pitäisi ottaa mallia Suomessa. Perkele! Sisu!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minusta miesten osallistuminen on ei-toivottu asia naisten sarjoihin. Caster on tietääkseni todettu virallisesti naiseksi. Se riittää minulle.

Jos se riittää, että hän kokee itsensä naiseksi. Enää pitää tietää onko hän lapselleen isä vai äiti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No sori, jos en laiskuuttani jaksanut ottaa yliampuvaa argumenttia kehiin, kuten sinä teit. Tarkennetaan nyt sen verran, että tuolla promillen nano-osalla tarkoitin marginaaliurheilijoiden määrää, en marginaalin tuomaa etua.
8% ei ole marginaalinen (jos muistan oikein). Kyse ei ole siltikään siitä, vaan siitä missä menee raja, odotan ja oletan sinun osaavan vastata tähän. Entä jos kehitetään proteesi missä on moottori (näitä on jo), onko se väärin? Entäs jos kehitetään vielä kimmoisampi ja kestävämpi materiaali, millä pystyy juoksemaan vielä paremmin, onko se oikein? Kerro se raja. Minä en osaa kertoa missä se raja menee, mutta sinusta kaikki on selvästi ok. koska olisi väärin sanoa ettei ole. Minä väitän että tässä ei ole edes kyse siitä että oikeasti uskoisit näin, vaan poliittisesta korrektiudesta, että miellät, että on "pakko" sanoa näin. Minä kutsuisin moista tilaa aika monella sellaisella nimellä, mitä on vanhaan aikaan käytetty tummista ihmisistä tai natseista. Onneksi minä edelleen elän maassa, missä on vapaus sanoa etten pidä tästä suuntauksesta, en niin urheilussa, kuin siinä miten asioista voi keskustella tai minkä mielipiteen saa omata.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
[QUOTE="Alamummo, post: 7133534, member: 6372"Eivät nuo ulkonäöllään kilpaile, vaikka JA:n kommetteja lukiessa monesti voisi luulla niin.[/QUOTE]

Eikö?

Australian jäbällä kiekossa on hieno fleda. Benn Harradine.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllä nykynuoriso on yksinkertaisesti, niin laiskaa porukkaa treenaamaan menestyäkseen arvokisoissa. Se ei ole mistään muusta kiinni, kuin asenteesta. Noillekko pitäisi vielä palkkaa maksaa tuosta. Seppo Räty treenasi talvella lumisateessa heittoaan, eikä koskaa lähtenyt ulkomaille treenaamaan. Heitti vaikka selkä, käsi ja olkapää paskana sen karsintarajan. Se kertoo jotain asenteesta, josta nykyurheilijoiden pitäisi ottaa mallia Suomessa. Perkele! Sisu!

Nikkasellekin tekisi ehdottoman hyvää hypätä seivästä Tohmajärvellä tammikuussa 30 asteen pakkasessa umpihangessa perkeleitä hokien ja kaljaa juoden. Pajulahtikin sinne. Vittu mitään lämpöä vaan p-karjalaista asennetta eli tasahyppyö avantoon ja ravinto tuulastetaan karhujen kanssa kilpaa. Käsin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Petra Manner haastattelijana ja YLEn maine eli ovat saaneet haastattelupaikan heti suurten mediayhtiöiden jälkeen, takaa näiden kovienkin tähtien kommentit meikäläisille. Ammattitaitoa, hyvä YLE!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
8% ei ole marginaalinen (jos muistan oikein). Kyse ei ole siltikään siitä, vaan siitä missä menee raja, odotan ja oletan sinun osaavan vastata tähän.
Lue nyt vielä oikein huolella tuo viesti, jota äsken lainasit.
 

Dorian Gray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johdossa oleva joukkue
Kukaan kisoissa menestyvä kilpailija ei ole sukupuolensa keskimääräinen edustaja, ei myöskään Semenya. Huippu-urheilu on aina ollut friikkisirkusta. Se että Semenya nostetaan yksin esille ulkonäkösyistä on hyvin hyvin typerää - noudattaa samoja sääntöjä kuin muutkin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös