Tiedän ja se muutama prosentti on liikaa. Oikeasti etu voi olla jopa kymmenä prosentteja...
Tutkimuksen mukaan etu on 1,8 - 4,5% ja tämä koskee vain muutamaa lajia.
Tiedän ja se muutama prosentti on liikaa. Oikeasti etu voi olla jopa kymmenä prosentteja...
Nojoo, myönnän että en tiedä Pajulahden perustasosta, ja itseäni ärsyttää nuo puheet urheilijoiden "selittelyistä", eli ehkä menin vähän omaan ansaani tuossa.Eikös tuo tulos hypätty korkealla ja sopivaan myötäiseen, eli optimioloissa. Artun rutiinitaso on juuri tuota 7,50 metrin luokkaa, kun olosuhteista ei saa apuja.
Hän on hermardofiitti. Näissä asioissa loogista on yleensä asioita käsitellä biologisesti, eli kummat lisääntymiselimet omaa, tässä tapauksessa kivekset. Silti on päädytty siihen, että on nainen koska ulkoiset asiat, paitsis siis kivesten aiheuttama testosteroni ja näyttäminen mieheltä.Hän on siis intersukupuolinen.
Tai terveiden sarjaan alaraaja-amputoituna jousiproteeseilla. Toki ymmärrän sääntö-suomalaisia, että jokaikistä erikoistapausta varten tarvitaan sääntöjä ja kieltoja. Ettei vaan kukaan saa etua ja joku toinen pahoita mieltään.Tää on vähän kuin joku osallistuisi rampojen 100m juoksuun terveenä.
Joo arvioida ei saa. Isäksi todettu ja varpajaiset pidetty. Sillä hyvä.
Siihen vaadittaisiin, että maksaisi veroja.Maksanko tosiaan näiden turistireissut tuonne?
Minä en tutkimuksista tiedä, mutta väitän että jos naisten ja miesten ennätysten ero on 1,8%-4,5% niin tämä on paskaa. Toki en tunne anatomiaa niin hyvin että onko sisällä olevat kivekset samanlaiset kuin ulkoiset, mutta väitän että 4,5% 98,48m keihäässä ei ole naisten 72,28m.Tutkimuksen mukaan etu on 1,8 - 4,5% ja tämä koskee vain muutamaa lajia.
Voikohan yläpääkin olla noin monimuotoinen?No johan on vekkuli laitos alapäähän keksitty.
Hyvä Arttu! No, hyvä että saatiin taas vähän kokemusta. Maksanko tosiaan näiden turistireissut tuonne? Suomen urheilun taso on kyllä nykyisin todella surkeaa.
Ristolainen huhujen mukaan heittänyt nauraen Rautalan treeneissä moukaria karsintarajan yli ja juossut tonnivitosen ekat kierrokset Rudishan vauhtia.
Intersukupuolinen on sana, jota nykyään käytetään. Jos Caster Semenyalla on naisen kromosomit, niin ei hän ainakaan miesten sarjassa kilpaile.Hän on hermardofiitti. Näissä asioissa loogista on yleensä asioita käsitellä biologisesti, eli kummat lisääntymiselimet omaa, tässä tapauksessa kivekset. Silti on päädytty siihen, että on nainen koska ulkoiset asiat, paitsis siis kivesten aiheuttama testosteroni ja näyttäminen mieheltä.
Esimerkkisi on huono. Saanko mä lähtee sataselle autolla? Missä on raja? Pitääkö sen olla yhdistettyinä mun hermoihin, vai mitä tarkoitat?Tai terveiden sarjaan alaraaja-amputoituna jousiproteeseilla. Toki ymmärrän sääntö-suomalaisia, että jokaikistä erikoistapausta varten tarvitaan sääntöjä ja kieltoja. Ettei vaan kukaan saa etua ja joku toinen pahoita mieltään.
Hyvä Arttu! No, hyvä että saatiin taas vähän kokemusta. Maksanko tosiaan näiden turistireissut tuonne? Suomen urheilun taso on kyllä nykyisin todella surkeaa.
Ei pärjäisi Björgenille. Hän kumminkin käy juoksemassa 10 000m 26.30.00 ja kesken kisan käy kyykkäämässä 10 x 200kg.
Minä en tutkimuksista tiedä, mutta väitän että jos naisten ja miesten ennätysten ero on 1,8%-4,5% niin tämä on paskaa. Toki en tunne anatomiaa niin hyvin että onko sisällä olevat kivekset samanlaiset kuin ulkoiset, mutta väitän että 4,5% 98,48m keihäässä ei ole naisten 72,28m.
Ihan vapaasti mun puolesta. Et pääsisi edes sillä jatkoon.Esimerkkisi on huono. Saanko mä lähtee sataselle autolla? Missä on raja? Pitääkö sen olla yhdistettyinä mun hermoihin, vai mitä tarkoitat?
Hyvä Arttu! No, hyvä että saatiin taas vähän kokemusta. Maksanko tosiaan näiden turistireissut tuonne?