Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 348 274
  • 5 814

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vahva esitys Gatliniltä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko Kim Collins kisoissa vai juokseeko satavuotiaissa? UB:ta ei haasteta noilla. Ei mitään vaarallisuutta kellään.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Esimerkkisi on huono. Saanko mä lähtee sataselle autolla? Missä on raja? Pitääkö sen olla yhdistettyinä mun hermoihin, vai mitä tarkoitat?
Oscar Pistorius pääsi jossain arvokisoissa 400 m välieriin asti jalkaproteesien avulla juosten, mutta ei finaaliin.

Edit: Lontoo 2012
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ihan vapaasti mun puolesta. Et pääsisi edes sillä jatkoon.
Sovitaan näin, jos se sinut tekee onnelliseksi. Minusta on laiskaa argumentointia että joku saa asentaa robotti tms. avusteiset raajat ja kisailla puhtaiden kanssa, sinusta se on normaali, koska joku voi loukkaantua. Poliittinen korrektius, tappaa jo urheilunkin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mikä tässä Caster-tädissä nyt hiertää? Jos hän saa juosta naisten sarjassa, niin ei kai siinä sitten mitään.
 

Pekkis

Jäsen
Olen täysin samaa mieltä, siksi olenkin puolustanut hätä.

Olet varmaan Casterin vaimon ja muun lähipiirin lisäksi ainoa ihminen, joka on sitä mieltä, että hänen on ihan ok juosta naisten joukossa. Minun harjaantuneeseen penkkiurheilijan silmääni hän erottuu liian räikeästi muista juoksijoista.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
On se kumma jos Nikkasen suoritus jäi kiinni liian löysästä seipäästä ja siitä, että piti urheilla yleisön edessä.

No niin, mennäänpä sitten tosifanien pahennukseksi: jäykkää seivästä julkisesti jotta rento suorittaminen löytyy. Harjoitteluun sopivia videojulkaisu-alustoja löytyy kyllä, saattaisi löytyä sponsorirahaakin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oscar Pistorius pääsi jossain arvokisoissa 400 m välieriin asti jalkaproteesien avulla juosten, mutta ei finaaliin.

Edit: Lontoo 2012
Tiedän, tutkimukset sanoo että Pistorius ei ollut koskaan edes Olympiatason urheilija, vaan sai etua proteeseista suhteessa normaaliin henkilöön. Muistaakseni noin 8%. Tässä ei ole mitään väärää, helvetin hienoa Pistoriukselle, vaikka vaimonsa ampuikin. Me ihmiset olemme melkoisia neroja kehittämään asioita. Mutta eikö sitten voi uimakisoissa kisailla veneellä, jos kerran ei tarvitse olla samalla viivalla lähtiessä, vaan voi käyttää apukeinoja, joihin ihmisen normaali suorituskyky ei pysty? (tämä sisältää myös dopingin)
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sovitaan näin, jos se sinut tekee onnelliseksi. Minusta on laiskaa argumentointia että joku saa asentaa robotti tms. avusteiset raajat ja kisailla puhtaiden kanssa, sinusta se on normaali, koska joku voi loukkaantua. Poliittinen korrektius, tappaa jo urheilunkin.
Mulla on sulle kaksi sanaa: ratarikko. Jos sulla on yleistiedossa puutteita, niin nimenomaan Pistoriuksen proteesien väitettiin tarjoavan hienoisen edun normaalijalkaisiin verrattuna. Jos tuo promillen nano-osan tuoma uhka "normaaleille" kilpailijoille on niin suuri, niin sitten ymmärrän tuskasi. Mutta niin kauan kuin tuollaisia urheilijoita ilmaantuu radoille 1-2 sukupolvessa, niin minun puolesta osallistukoot. En vaihtaisi osia heidän kanssaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Salama on kova!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Bolt ihan paska lähtö.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mulla on sulle kaksi sanaa: ratarikko. Jos sulla on yleistiedossa puutteita, niin nimenomaan Pistoriuksen proteesien väitettiin tarjoavan hienoisen edun normaalijalkaisiin verrattuna. Jos tuo promillen nano-osan tuoma uhka "normaaleille" kilpailijoille on niin suuri, niin sitten ymmärrän tuskasi. Mutta niin kauan kuin tuollaisia urheilijoita ilmaantuu radoille 1-2 sukupolvessa, niin minun puolesta osallistukoot. En vaihtaisi osia heidän kanssaan.
Ratarikko? No helvetti moottoripyörä, ei tarvi ratarikkoa. Laiskaa argumentointia, kun et tiedä edes omaa kantaasi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Bolt hämää, vai eikö hämää, hmmm...
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Bolt odotetusti vei eränsä, mutta vähän joutui enemmän tekemään duunia voiton eteen kuin normaalisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös