Et vissiin lue kovin tarkkaan hannes_kon viestejä, vaikka hänen kanssaan tiuhaan väitteletkin. Tarkistappa viesti #555 tästä ketjusta.
No sielta viestista loytyi "1+1 on kaks joka ei kelpaa vastaukseksi. Hienoa logiikkaa" ei ehka sanatarkasti. Vaikka teitkin marttyrin poistumisen niin jos nyt kuitenkin voisit selventaa tuon minulle.
Nuo sun väitteet on mennyt niin naurettaviksi tässä pikku hiljaa, että minä lopetan tämän väittelyn osaltani tähän. Jatketaan vaikka Pekingin ketjussa, toivottavasti silloin tulisi sinultakin joitain perusteita edes noihin suomalais-ruotsalais onnistumis-epäonnistumislistoihin. Esimerkiksi nimiä numeroiden takaa.
Perusteet loytyy tastakin ketjusta ja nimet voit kaivaa itse niiden perusteella. Mina jo sen tein ja tulokset loytyy tasta listasta.
No jokatapauksessa Adios.
EDIT: vielä sen verran, että luepa ja katso tämä juttu, jossa olympiavoittaja ja keihäsvalmentaja Tapio Korjus kertoo suomalaisen keihäänheiton menestyksen syistä. Jotenkin tutun kuuloista... ettei ois jo tullu tässä ketjussa?
http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/mmyleisurheilu/2007/09/558781
[/QUOTE]
Eli onko se etta vanhat huiput eivat esmes kestavyysjuoksussa auta nykyjuoksijoita syy siihen etta Suomen karkiaika 10K on yli 29 minuuttia?
Eiko Kukkoaho ja Karttunen kerro 400:n juoksioille miten homma pitaa tehda syyna siihen etta 400:n ajat on ihan surkeita?
Loytyyko tosiaan tuosta ketjusta vastauksia niihin mun kysymyksiin?
Valmentajista sen verra etta jos et niiden raivokyynelten lapi ole nahnyt niin olen tassakin ketjussa kysynyt miksei muissa lajeissa vois tehda sita samaa mita ulkomaalaiset tekee keihaassa, eli hankkia valmentajia sielta missa homma osataan.
Ihan oikeesti Shardik, nyt hieman sarmaa siihen touhuun.
Laitan tahan ne mun kysymykset viela kerran:
Miksi Suomessa vain ja ainoastaan keihaassa loytyy jatkuvasti uusia huippuja? Miksi sama ei toimi muissa lajeissa?
Miksi Ruotsissa loytyy huippuja useammassakin lajissa? Ja ovat viela lajeja joita harrastetaan useammassa kuin 10 maassa.
Ja kuten mainitsin aikaisemmin, tama ei liity enaan siihen venymiseen/epaonnistumiseen arvokisoissa, sen jo todistin vahintaan riittavasti (ainakin itselleni).