Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 600
  • 4 003

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Uusi päivä samat kujeet !
Heittääkö helander ekalla itsensä finaaliin ? Saako Ruuskanen yli 75m alkavaa tulosta vai kolme yliastuttua ? Jääkö Mäkelän perse jumiin hiekkalaatikon reunojen väliin ? Tästä voi tulla jälleen ”hieno” päivä liveseurantaan !
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Uusi päivä samat kujeet !
Heittääkö helander ekalla itsensä finaaliin ? Saako Ruuskanen yli 75m alkavaa tulosta vai kolme yliastuttua ? Jääkö Mäkelän perse jumiin hiekkalaatikon reunojen väliin ? Tästä voi tulla jälleen ”hieno” päivä liveseurantaan !

Nauroin tuolle Mäkelä-jutulle. Kaikki toimistolla katsoivat, ei ollut kivaa.

Itse olen epäileväinen Helanderin suhteen. Ruuskanen 82,57 tuloksella finaaliin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Itse veikkaan Mäkelän ehtivän avautumaan SUL-herroille vielä lehdistön kautta ennen karsintaa siitä, että kisa-asut ovat aivan liian tiukat hänen tarakalleen ja tuo tulee vesittämään hänen koko kilpailunsa. Hän jopa harkitsi unkarilaisen kisatrikoita.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Naurettava tuo ranking-etu, että pääset suoraan välierään. Yhdellä suonenvedolla on mahdollisuuksia skipata yksi karsinta teoriassa. Huutonaurua.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Mäkelä vetää kaksi yli 14 metrin yliastuttua ja kolmannella 40 cm lankun takaa 13,68 ja siitä sitten haastattelun kautta Artun & co kanssa kyynelehtien aamuwarsteinerille
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Olisi kiva päästä noihin kemuihin mukaan, missä liitto tekee nämä mitalitavoitteet urheilijoille. Veikkaan, että niissä partyissa ei paljoa vettä juoda...
Eipä taida tulla yhtään mitalia näistä kisoista.

Mä itse asiassa jopa uskon mitaliin , ja sen ottaa Lipsanen. Ainoa jolla tuntuu pää kestävän noista ns mitalitoiveista
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Naurettava tuo ranking-etu, että pääset suoraan välierään. Yhdellä suonenvedolla on mahdollisuuksia skipata yksi karsinta teoriassa. Huutonaurua.

Aivan pelleilyä. Jossain eliittikisassa tai timanttiliigassa ok, mutta arvokisoissa on urheilija vastaan urheilija, tilastoajoilla ei pitäisi olla muuta merkitystä kuin se, että pääsee kisoihin. Sen jälkeen kaikkien pitäisi olla samalla viivalla. Nyt näin ei kirjaimellisesti ole.

Ymmärrän tämän käytännön myös olympiavuosina järjestettävissä EM-kisoissa, joskin niitä ei tarvitsisi silloin järjestää lainkaan. Yhdet arvokisat kesään riittää.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Korte saa noiden huuliensa ansiosta jo merkittävän edun juoksuun. Ne antavat lisäpainoa ja mitä suuremman massan saa liikkeelle = sitä kovempaa mennään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mäkelä vetää kaksi yli 14 metrin yliastuttua ja kolmannella 40 cm lankun takaa 13,68 ja siitä sitten haastattelun kautta Artun & co kanssa kyynelehtien aamuwarsteinerille
Nyt on kyllä hyvä veikkaus.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hurske olisi mitalitoivo, mikäli maali olisi ensimmäisellä aidalla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pitikö Pihlakosken soittaa taas ajanottoon, että sijoitus alkoi nousta?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ihan ku Kortetta vähän jännittäisi
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Toi Korte näyttää vähän siltä että aisat on enemmän tullut tutuksi ku aidat
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Korte saa noiden huuliensa ansiosta jo merkittävän edun juoksuun. Ne antavat lisäpainoa ja mitä suuremman massan saa liikkeelle = sitä kovempaa mennään.

Taitaa olla sama kuin kuulantyöntäjien ja moukarinheittäjien kessit. Esteettinen haitta, mutta ei ole itse suorituksessa haittaava tekijä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös