Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mika Halvarissa oli jotain kapinallista. Hän oli kuularinkien Jouni Hynynen, Pentti Linkola ja Juice.
Olin Tampereella hallikisoissa paikalla, kun Halvari työnsi sen 22,09 m. Kasvuhormoni oli siihen aikaan huippujen vakiokamaa. Mitään en väitä, enpä.
Katsokaapa Facebookista Halvarin profiilikuva. Mitäs helvettiä. :D
Olin Tampereella hallikisoissa paikalla, kun Halvari työnsi sen 22,09 m. Kasvuhormoni oli siihen aikaan huippujen vakiokamaa. Mitään en väitä, enpä.
Kuikasta en tiedä mutta sorsaan kylläkin. En ole kokeillut mutta kuullut juttuja...Kuikka kusee kohta kuikkaan. Kuseeko naiset kuikkaan, siis Caster Semenyan lisäksi?
Ja otti niissä työnnöissä kielletysti vauhtia ringin takaosan sisäreunasta. Rainer Stenius -vainaa nosti asian esille Urheiluruudussa.
Millohan sä oot ton juossut, sehän piti eka hölkötellä hitaasti ja toinen vetää kovaa että "paransi" ja sai sen kuntsarin.
Kuikasta en tiedä mutta sorsaan kylläkin. En ole kokeillut mutta kuullut juttuja...
Sorsa naisten - Piateekki
Katsokaapa Facebookista Halvarin profiilikuva. Mitäs helvettiä. :D
No nyt... Musta, valkoinen, valkoinen... Näin vielä Euroopassa
Ei voi olla.. missä on se sympaattisen lihava mököttäjä? Eihän se ole oikeesti tuon näkönen nykyään? Näyttää joltain Taru sormusten herran örkkipomolta.
Minua pelottaa. En varmana saa unta kun pelkään että ikkunan takana on Mika Halvarin facebook-kuva.
Vicaut ulkona miesten sataselta.