L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Olipa vaisu esitys Kortelta suhteessa viime aikojen juoksuihin. Pettymys ilman muuta.
Mikä se sano et sil oli, poskeenoton tulehdus ?
Legendaarinen tekstitv kertoo Hurskeen ajan olleen 1/1000 parempi kuin Bogliololla. Kävin paskalla tuon juoksun jälkeen, jolloin Hurskeelle ei oltu merkattu Q:ta. Päivittyikö siis tilanne vielä tuon jälkeen?
E: No ilmeisesti.
Onko tuolla muitakin kuin valittajia ja kapinallisia?Moneltakos se valittaja ja kapinallinen on vauhdinottoradan päässä?
Ihanasti keinuu lantio ja pylly. Nam nam
Onko tuolla muitakin kuin valittajia ja kapinallisia?
Täältä se on paras valittaa.Hyvä kysymys. Toisaalta, saman voi heittää tänne kisakatsomoihinkin missä se suurin tieto asuu.
Minä aina ihmettelen noissa, että eikö se rata ole noille kaikille ihan sama? Se on ihme juttu että ne muut kyllä tuolla pistelee meneen, mutta näillä nipottajilla on aina joku selitys miksi ei kulje.Mua vähän ärsyttää se miten paljon nykyään käytetään kaikista pikkuseikoista nyhjäämiseen ja selittelyyn. Rata on semmonen ja tuommonen ja ei nyt välttämättä riku-petterin ominaisuudet ihan tälle sovellu...
Oskari Lehtonen on kyllä ihan nevahööd, saa yllättää positiivisesti.
No niinpä. Noi maailmanhuiput käy tekemässä huipputuloksen ja ei siinä tarvi selitellä millään välineillä tai olosuhteilla mitään.Minä aina ihmettelen noissa, että eikö se rata ole noille kaikille ihan sama? Se on ihme juttu että ne muut kyllä tuolla pistelee meneen, mutta näillä nipottajilla on aina joku selitys miksi ei kulje.