Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 602
  • 4 003

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Olipa vaisu esitys Kortelta suhteessa viime aikojen juoksuihin. Pettymys ilman muuta.
 

Nick Neim

Jäsen
Legendaarinen tekstitv kertoo Hurskeen ajan olleen 1/1000 parempi kuin Bogliololla. Kävin paskalla tuon juoksun jälkeen, jolloin Hurskeelle ei oltu merkattu Q:ta. Päivittyikö siis tilanne vielä tuon jälkeen?

E: No ilmeisesti.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Moneltakos se valittaja ja kapinallinen on vauhdinottoradan päässä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Andrew Howe itse asiassa oli nimenomaan 200 metrillä ensimmäistä kertaa arvokisoissa, ennen siis pituushyppyä. Jo Helsingissä 2005 oli kakkosella mukana.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei vois enää enemmän näyttää ruotsalaiselta kuin mitä nämä heidän kymppiottelijat.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pituuden karsintaa katsoessa mietinkin, että missähän Gordie luuraa. Mutta 200 metrin taustasta ei muistijälkeä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toi Abele näyttää kyllä ihan doupatulta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mua vähän ärsyttää se miten paljon nykyään käytetään kaikista pikkuseikoista nyhjäämiseen ja selittelyyn. Rata on semmonen ja tuommonen ja ei nyt välttämättä riku-petterin ominaisuudet ihan tälle sovellu...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mua vähän ärsyttää se miten paljon nykyään käytetään kaikista pikkuseikoista nyhjäämiseen ja selittelyyn. Rata on semmonen ja tuommonen ja ei nyt välttämättä riku-petterin ominaisuudet ihan tälle sovellu...
Minä aina ihmettelen noissa, että eikö se rata ole noille kaikille ihan sama? Se on ihme juttu että ne muut kyllä tuolla pistelee meneen, mutta näillä nipottajilla on aina joku selitys miksi ei kulje.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei nyt ihan Lehtosella riittänyt, ei edes tuohon tän kauden ennätykseensä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Minä aina ihmettelen noissa, että eikö se rata ole noille kaikille ihan sama? Se on ihme juttu että ne muut kyllä tuolla pistelee meneen, mutta näillä nipottajilla on aina joku selitys miksi ei kulje.
No niinpä. Noi maailmanhuiput käy tekemässä huipputuloksen ja ei siinä tarvi selitellä millään välineillä tai olosuhteilla mitään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No nyt alkaa naisten loikat.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Finni hyvin kartalla olosuhteista ja aiemmista kisoista/suorituksista. Nää porttilat ynnä muut eliteprospects-scouttaajat ja kisaturistit ei niinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös