Än...
Yy...
Tee...
NYT!
Ja Nyt kohdalla lyödään kädet yhteen pään päällä
Än...
Yy...
Tee...
NYT!
Ite olen kävellyt 100, mikä on enemmän kuin oikealla tekniikalla :D Jep olen pitkä ja notkea, mutta lajin tekniikasta/ajoituksesta en saanut kiinni. Tiikerillä sitten jonkin verrankin enemmän, mutta sitähän ei sallita.Mulla 100 saksarilla pihaleikeissä ja se olisi aikuisenakin ollut mulle maksimi :D
On jo myyty, legendaarinen varttimaileri Francesco Arese omistaa. Tuosta oli Ylellä juttu näiden kisojen aikana että miksi tuo Karhu tuolla sponssaa.Meinataanko Karhun brändi myydä viinipullosta italialaisille vai miksi tuolla mainostavat?
Tuosta jos mennään yli niin on itselleni kovimpia mahdollisia urheilusuorituksia. Edwards on ainoa urheilija koskaan, joka on saanut meikäläisen epäilemään että onko fysiikan lait rikki.Vieläkin hyvässä muistissa Jonathan Edwards Göteborgissa 1995. 18,29 m kevyesti loikkien. Se mies olisi loikannut varmasti 18,5 metriä optimioloissa (toki teki tuulituloksen 18,43 m).
Kyllä sitä pildeä saadaan jollain muilla avuilla kun "puolikkaalla parralla". ;-)Saisinko pildeä baarissa jos ajaisin toisen puoliskoni kasvoista?
Vedettiin tossa yks päivä italiaakin. Kauheen informatiivista. Grande punto quattro stagione.Ja taaas vedetään Norjaa.
Toiminnasta päätellen taisi olla Catarella.
Onko tuo saksalainen loikkamies sitä kuuluisaa Hessin sukua?
Joo, kyllä se hahmo vedettiin vähän yli. Arvostin kyllä tekstittäjää, että sai aika hyvin ne sanasekoilut väännettyä suomeksi.Komisaario Montalbano... aikanaan tuli katsottua, mutta varmaan 10 v en o katsonut. Cararella oli aika,no Pelle. Liian teennäinen, You know
Saattaa olla Hemon serkku.Onko tuo saksalainen loikkamies sitä kuuluisaa Hessin sukua?
Myös Tuomas Raja ja muut Ylellä ovat ihmisiä.Joo, tuli inhimillinen typo, puhelimella kun kirjoittaa.
Itsekin kommentoin täällä jo nyt, mutta päätähtäin kommentoinnissa on Pariisin olympialaisissa.