Hahaha ja nyt vasta TÄMÄKIN mainitaan Ylellä, ei vittu luojien luoja mitä puuhastelua.Rajalle TAAS TIEDOKSI, että kolmiloikan maailmanennätys on 18,29 metriä...
Entäs jos ois maininnut 17.29?Hahaha ja nyt vasta TÄMÄKIN mainitaan Ylellä, ei vittu luojien luoja mitä puuhastelua.
Joo, tuli inhimillinen typo, puhelimella kun kirjoittaa.Vai onko sittenkään?
E
Korjasitkin näköjään.
Chydenius juoksee naisten 10 000.Onko missään lajissa tänään suomalaisväriä vielä? Olen aivan pihalla.
Nina Chydenius naisten kympillä, ei mitään odotettavaa.Onko missään lajissa tänään suomalaisväriä vielä? Olen aivan pihalla.
Eli virheitä voi sattua joskus?Joo, tuli inhimillinen typo, puhelimella kun kirjoittaa.
Onko missään lajissa tänään suomalaisväriä vielä? Olen aivan pihalla.
Noh noh, Ukonmaanaho odottelee sijoitusta 20 tienoille.Nina Chydenius naisten kympillä, ei mitään odotettavaa.
Kukaan ei odota mitään eikä varmaan edes muista koko kisaa, alkaa vaikuttaa yllätyspronssilta Chydeniukselle.Nina Chydenius naisten kympillä, ei mitään odotettavaa.
Tietenkin, olennaista on se missä niitä tapahtuu ja miten. Jatkoajan keskustelupalstalla inhimillinen typo on mielestäni tietenkin ok, varsinkin kun tämän korjaa heti.Eli virheitä voi sattua joskus?
Vaimo kyseli Tamberin muun karvoituksen sheivaustilanteesta
En osannut vastata. Löytyykö palstalta tietoa?
On muuten aivan julmetun laiha ja pieni ihminen tämä juoksija Merkel.Angela Merkelin sukulainen?
Munankarvat siis puoleksi pois?Itse aloin harkita miehelle vastaavaa. Olisi sopivasti sukujuhlaakin edessä.