Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 020 454
  • 29 791

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pelottaa, että ne tappaa jonkun tolla starttipyssyllä vielä näissä kisoissa.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Aika läppä kympin startti, ziisus.

Oli tuossa kädet täynnä alkulähetyksen, niin vastataanpa pariin aiempaankin viestiin
Mulla 100 saksarilla pihaleikeissä ja se olisi aikuisenakin ollut mulle maksimi :D
Ite olen kävellyt 100, mikä on enemmän kuin oikealla tekniikalla :D Jep olen pitkä ja notkea, mutta lajin tekniikasta/ajoituksesta en saanut kiinni. Tiikerillä sitten jonkin verrankin enemmän, mutta sitähän ei sallita.

Meinataanko Karhun brändi myydä viinipullosta italialaisille vai miksi tuolla mainostavat?
On jo myyty, legendaarinen varttimaileri Francesco Arese omistaa. Tuosta oli Ylellä juttu näiden kisojen aikana että miksi tuo Karhu tuolla sponssaa.

Vieläkin hyvässä muistissa Jonathan Edwards Göteborgissa 1995. 18,29 m kevyesti loikkien. Se mies olisi loikannut varmasti 18,5 metriä optimioloissa (toki teki tuulituloksen 18,43 m).
Tuosta jos mennään yli niin on itselleni kovimpia mahdollisia urheilusuorituksia. Edwards on ainoa urheilija koskaan, joka on saanut meikäläisen epäilemään että onko fysiikan lait rikki.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Iiitaaliaaa, iiitaaaliaa... Vähimmäisvaatimus on, että Pariisin olympialaisissa haetaan kaikkia asiantumtemus ja osaaminen etelän veljiltä.

Näytöt ovat kiistattomat, toki huonoudessaan. Kas kun ei jotain suosikkia diskattu ihan vain huvikseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saisinko pildeä baarissa jos ajaisin toisen puoliskoni kasvoista?
Kyllä sitä pildeä saadaan jollain muilla avuilla kun "puolikkaalla parralla". ;-)
Kannattaa ajaa molemmat puolet jos ajamaan lähdet. Näyttää siistimmältä.
Nimim. Parrakkaan miehen vaimo.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Italia, yleisurheilun arvokisat ja 10000 metrin juoksu ja kaikki sujuu kuin rasvattu.

Vainio lopettaa, Williams lopettaa, niin myös Bulti....
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onko tuo saksalainen loikkamies sitä kuuluisaa Hessin sukua?

Rudolf:in sukunimi kirjoitettiin vähän eri tavalla. Oon käynyt 2 kertaa paikassa, jossa hänen päivänsä päättyivät. Karu paikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös