Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 005 178
  • 29 644

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Suomi voittaa Tshekit!!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On vähän kaksijakoinen olo. Ahkeran nainen on voitettu ja silti olen tyytyväinen kun Suomea edustava nainen voitti tuon "tšekin". Olen vähän katkera siitä että Mäki on valinnut Tšekin Suomen sijasta. Olisi vissiin jotain pistesijoja tullut jos Mäki olisi "suomilikka".
Tämä on minun oma dilemma ;-)
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
On vähän kaksijakoinen olo. Ahkeran nainen on voitettu ja silti olen tyytyväinen kun Suomea edustava nainen voitti tuon "tšekin". Olen vähän katkera siitä että Mäki on valinnut Tšekin Suomen sijasta. Olisi vissiin jotain pistesijoja tullut jos Mäki olisi "suomilikka".
Onhan hän edelleenkin toisin kuin jäkiksessä jotain Pulua ei enää pidetä edes Suomalaisena!!
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nimi on suomalainen, puhuu ehtaa Suomea ja asunut vissiin suuremman osan elämästään Suomessa. Mitä hällä on meitä vastaan?

Kyllä Mäki on kolmevuotiaana muuttanut Tsekkeihin ja on tsekkiläisen yleisurheilun ”kasvatti”. Ja päättänyt valita äitinsä kotimaan. Ei hänellä Suomea vastaan mitään ole.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä Mäki on kolmevuotiaana muuttanut Tsekkeihin ja on tsekkiläisen yleisurheilun ”kasvatti”. Ja päättänyt valita äitinsä kotimaan. Ei hänellä Suomea vastaan mitään ole.
No joo, kiitoksia tiedosta. Ymmärrän kyllä että jokainen tekee omat valintansa. Vähän vitsinä heitän tätä katkeruutta ettei Mäki edusta Suomea (täällä live-ketjussa). Ja olen tyytyväinen että hän on valinnut Suomessa edustaa Lahden Ahkeraa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Muutamien lajien kestomestarit ovat lajinsa kunnioitettavia kiintotähtiä, mutta ovat samalla tavallaan henkinen jarru kovalle kotimaan kilpailulle.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Muutamien lajien kestomestarit ovat lajinsa kunnioitettavia kiintotähtiä, mutta ovat samalla tavallaan henkinen jarru kovalle kotimaan kilpailulle.
Meinaatko? Vaikempi sieltä on jonkun lahjakkaan nuoren nousta maksimitasolleen, ellei ole ketään järkevän tasoista ensin ylöspäin katsottavaksi, sitten jahdattavaksi, haastettavaksi ja toivottavasti lopulta ohitettavaksi.

Kisat toki voivat olla joskus aika itsestäänselvyyksiä mainitsemasi kaltaisissa tapauksissa, mutta kivempi sellaistakin on katsoa kuin jotain miesten kuulan tapaista, jossa on kyllä muutama voittajakandidaatti, mutta jokaisen tekeminen on yhtä saatanan rypemistä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minkäköhän valtion ruhtinas on tuo miesten kiekonheitossa mukana oleva Mika Ruhtinas?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ai tämä olikin 7-ottelu... No 25 metriä on kyllä heillekin hävettävä tulos.
Meikäläinen heitti keihästä lukiossa tokalla vuonna 10 metriin. Voisin olla tuolla naisten keihäänheiton 7-ottelussa mukana.:⁠,⁠-⁠)
 

vitozzius

Jäsen
Kyllä vielä näin 42-vuotiaana menis vaikka paikaltaan naisten keihäs 30 metriä. Kiviä osasin aikoinaan heittää 120 m, eli puoleen väliin mitä Tapsa Rautavaara.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onpa surkeaa tekemistä miesten keihäskarsinnassa varsinkin Kuuselalta ja varauksin myös Etelätalolta (hänellä kuitenkin omat ongelmansa), samoin reilu kasikakkosen viime viikolla heittänyt Taneli Juutinen vähän reilu 71 metriä. Meneekö olosuhteiden piikkiin vai mikä siellä on?

Edit. Läspäkin karsiutui, Yli-Mannila pääsi finaaliin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onpa surkeaa tekemistä miesten keihäskarsinnassa varsinkin Kuuselalta ja varauksin myös Etelätalolta (hänellä kuitenkin omat ongelmansa), samoin reilu kasikakkosen viime viikolla heittänyt Taneli Juutinen vähän reilu 71 metriä. Meneekö olosuhteiden piikkiin vai mikä siellä on?

Edit. Läspäkin karsiutui, Yli-Mannila pääsi finaaliin.
Kyllähän tuo sade nyt vaikuttaa useampaan lajiin. Myös miesten kolmiloikassa Lipsanen ja Davidilla loikkineet alle 16 metrisiä (kuitenkin ylittäneet karsintarajan). Voihan se olla myös, että nämä ennakkosuosikit tekevät vaan tarvittavan ja pyrkivät estämään loukkaantumisen mahdollisen liukastumisen seurauksena.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei jäänyt Salla Laukkanen kauaksi Nelli Nordlunista naisten 3000m estejuoksussa. Erittäin hyvät viimeiset kierrokset Laukkaselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös