Itse olen vasenkätinen, mutta oikealla olen silti aina heittänyt paljon paremmin.Mikäs pointti keihäässä on heittää eri kädellä kuin dominoivalla kädellä?
Tenniksessä ymmärrän Nadalin ja Sharapovan syyn.
Vasenjalkainenkin, että se pönkkä pysyy paremmin?Itse olen vasenkätinen, mutta oikealla olen silti aina heittänyt paljon paremmin.
Ei tarvitse pyytää tuollaista anteeksi. Tällaisia sattuu itsellenikin välillä.Ja pyydän anteeksi kaikilta etten seurannut kunnolla naisten keihäskisaa (katoin telkkaa ja seurasin vähän muutakin) ja väitin että Alanen heitti 60m ekalla mutta se olikin kolmas heitto. Kiitoksia korjauksesta @heketsu88 .
Joo vasen on tukijalka. Mutta toisaalta oikealla potkaisen palloa paremmin, mutta ero ei ole yhtä suuri kuin käsillä.Vasenjalkainenkin, että se pönkkä pysyy paremmin?
583 ja SE ekaksi...Sanosko oikeasti kuuteen yhteentoista rima? Vai mitä?
Viiteenkuuteenyhteen.Sanosko oikeasti kuuteen yhteentoista rima? Vai mitä?
Ei koskaan kun on jo päättynyt Tshekkiä edustaa. Oma päätös.Kristiina Mäki, milloin edustat arvokisoissa Suomea?
Jos Kristiina joskus voittaa kullia niin se on kummiskin torin paikka!!Ei koskaan kun on jo päättynyt Tshekkiä edustaa. Oma päätös
Nimi on suomalainen, puhuu ehtaa Suomea ja asunut vissiin suuremman osan elämästään Suomessa. Mitä hällä on meitä vastaan?Jos Kristiina joskus voittaa kullia niin se on kummiskin torin paikka!!