Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 003 070
  • 29 644
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Noniin. Sitten Vanninen, tuo meille kultaa!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Moni naureskelee Rajan herkistymiselle, mutta tunnistan tuon itsessä. Itsellä "kurkkua kiristää" todella herkästi ilman, että sen tarvitsee mennä itkuksi.

Huikeaa Mattila!
Rajan herkkyys on hieno lisä näihin lähetyksiin ja hänen asiantuntemukseensa. Vaikka hän ei olisikaan Lehtimäen veroinen, niin minulle hän on asiantuntija. Hän tietää asioita, joita minä en tiedä. Mielestäni ei olisi tarvetta arvostella Rajan asiantuntemusta vain sillä perusteella, että edellinen on ollut parempi. Eihän se tarkoita automaattisesti sitä, ettei hänellä ole asiantuntemusta. Ei kaikki Connor McDavidia huonommat jääkiekkoilijat ole huonoja, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Moni naureskelee Rajan herkistymiselle, mutta tunnistan tuon itsessä. Itsellä "kurkkua kiristää" todella herkästi ilman, että sen tarvitsee mennä itkuksi.

Huikeaa Mattila!

Mä en naureskele tai motkota herkistymisistä, enää kait. Tuloksenteon, sadonkorjuun ja yleisurheilun juhlahetkien tiimoilta vetäköön vaan kyynelkanavat auki.

Tänä pänä enempi itteäni tökkii sellanen ajoittainen kritiikitön tsempparihenki, "ei spekuloida vaan annetaan xxx mennä rauhassa kisa kerrallaan", kun nimenomaan hänen roolinsa olisi arvioida kisailijoita tasoonsa ja toisiaan vastaan.

Mutta, nyt saa itkeä, nyt saa huutaa!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vanninen antoi alussa vähän siimaa hollantilaiselle, mutta kelasi sen viimeisillä sadoilla metreillä tylysti pois.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
ei olisi tarvetta arvostella Rajan asiantuntemusta vain sillä perusteella, että edellinen on ollut parempi. Eihän se tarkoita automaattisesti sitä, ettei hänellä ole asiantuntemusta.
Mitä ketäkin asiantuntijuudella käsittää, se pitäisi ensin määritellä. Sitä on monenlaista. On tunnelman luojaa, äärimmäistä tilastostatistikkoa, valmennuksellista asiantuntijuutta, etäistä, maanläheistä jne jne.

Raja on lajifanaatikko, jonka kanssa tuskin kukaan kokisi tylsyyden hetkiä katsoessaan hänen kanssaan jossain yleisurheilukentän puukatsomossa mitä ihmeellisempiä suorituksia, koska on sympaattinen tunnelmoitsija ja fiilistelijä, mutta minulle asiantuntijuus on myös syvempää tietoa ja ymmärrystä urheilijoista ja lajista. Lehtimäen ja Finnin suuruutta kuvastaa puolestaan se, että he saivat kuulostamaan arvokisalähetykset selostajien kanssa mestarillisilta, vaikka suomalaisia oli mukana kourallinen ja 80% heistä jäi järjestäen karsintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös