Raja tulee tuohon tyyliin vastaan itse kullekin urheiluun liittyen.Moni naureskelee Rajan herkistymiselle, mutta tunnistan tuon itsessä. Itsellä "kurkkua kiristää" todella herkästi ilman, että sen tarvitsee mennä itkuksi.
Huikeaa Mattila!
Raja tulee tuohon tyyliin vastaan itse kullekin urheiluun liittyen.Moni naureskelee Rajan herkistymiselle, mutta tunnistan tuon itsessä. Itsellä "kurkkua kiristää" todella herkästi ilman, että sen tarvitsee mennä itkuksi.
Huikeaa Mattila!
Siljalla kyllä tuntuu pää yleensä kestävän. Jopa aikuisten kisoissa (siis omalla tasollaan).Ai että Silja! Mahtavaa suorittamista, pää kestää aina tällä leidillä!
Tietääkö kukaan mikä on Dokterin ennätys 800 m:llä? Onko mahdollisuutta voittaa Vannista yli 7 sek?
Vanninen on parantanut kasisatasta ja joskus puhuivat lähetyksessä että jos ero on yli 5s. niin riittää Vanniselle voittoon. Ja vissiin ero saattaa olla jopa vain 2s. Jossain kisassa (tänä vuonna). Ihan varma en näistä ole kun vain muistelin.Tietääkö kukaan mikä on Dokterin ennätys 800 m:llä? Onko mahdollisuutta voittaa Vannista yli 7 sek?
Eipä unohdeta Sara Killistä, joka terveenä ollessaan olisi kamppaillut hopeasta.Koppelikin aloittaa tekemällä suoraan oman ennätyksen. Suomen naisten moukarin tulevaisuus on hyvissä kantimissa!
Onkohan tällasta edes lupa harmitella kun noilla kahdella muulla menee niin hyvin ;)Eipä unohdeta Sara Killistä, joka terveenä ollessaan olisi kamppaillut hopeasta.
Hattu nousee päästäAika taistelija tämä Jessicakin...
Rajan herkkyys on hieno lisä näihin lähetyksiin ja hänen asiantuntemukseensa. Vaikka hän ei olisikaan Lehtimäen veroinen, niin minulle hän on asiantuntija. Hän tietää asioita, joita minä en tiedä. Mielestäni ei olisi tarvetta arvostella Rajan asiantuntemusta vain sillä perusteella, että edellinen on ollut parempi. Eihän se tarkoita automaattisesti sitä, ettei hänellä ole asiantuntemusta. Ei kaikki Connor McDavidia huonommat jääkiekkoilijat ole huonoja, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.Moni naureskelee Rajan herkistymiselle, mutta tunnistan tuon itsessä. Itsellä "kurkkua kiristää" todella herkästi ilman, että sen tarvitsee mennä itkuksi.
Huikeaa Mattila!
Noniin. Sitten Vanninen, tuo meille kultaa!