Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 003 070
  • 29 644

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kerran olen nähnyt Keskisalon juoksua livenä, 2008 Ruotsi-ottelussa Stadikalla. Hyvin veti silloinkin ruotsalaisia karkuun.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Toivottavasti Mäkelä ei liikaa ota palkkaria, niin ei tarvitse kantaa palkintojenjakoon
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tajunnukkaan kuinka paljon Porttila junior sekos selostuksessa :D
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt muuten jos olis ollut pelisilmää, niin olis Raitanen tuulettanu Robbie Fowlereilla.
 

Liitteet

  • jauhot.jpg
    jauhot.jpg
    41,4 KB · kertaa luettu: 97

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Itse en edes pahemmin tiedostanut, että nämä kisat olivat alkamassa ja vieläpä tähän aikaan, joten en siksi tehnyt mitään veikkauksia mitaleista tai pistesijoista. Kun mitään ei odota, on todella kivaa yllättyä positiivisesti.
Omassa, muutaman kaverin välisessä, kisaveikkauksessa luki esteiden voittajan kohdalla Raitanen. Naisten seiväs meni sentään väärin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä, tämä oli hieno ilta. Kiitoksia kaikille. Ja suuret kiitokset varsinkin Topille ja Kristiinalle! Yritän nyt käydä nukkumaan. Mitalikahvit nautin vasta aamulla ettei yöunet ihan mene.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aijai, Keskisalon juoksu ja Mertaranta. Tää on ehkä parasta mitä suomalainen urheilu on tehnyt.

Muistelen, että tuolloin oli myös Bubi selostamassa, mutta Mertaranta paahtoi sellaista tykitystä, että tämä ei edes yrittänyt sanoa mitään. Vasta sitten kun Jukka oli maalissa, Mertaranta hieman hengitti, jolloin Bubi sai sanottua jotain.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pitää kyllä tähän illan päätteeksi käydä katsomassa Pulttiboisin Tommy Ekblomin kootut.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Täällä osataan. Ei tähän Porttila & Leinonen aisapariin vaan totu.
Tämän päivän jääkiekko -selsotuksista voi tosiaan olla mitä mieltä tahansa, mutta kyllähän Mertaranta edelleenkin on aika timantinkova yu-selostaja ja vetää edelleen kovalla tasolla CMoren Timanttiliiga lähetyksissä ja mielelläni kuuntelisin edelleenkin itse Mertarantaa yleisurheiulun arvokisoissa. Itse ainakin tykkään ja Mertsi tuo ison lisäarvon juuri noihin Timanttiliigan kisoihin versus, jos selostamossa olisi noissakin lähetyksissä joku duo Porttila&Simppa Leinonen...

Mertsistä välittyy edelleen kova intohimo yleisurheilua kohtaan, omaa kovan lajitietouden/historian tiedon yu:sta sekä pystyy selostamaan yleisurheilun vaatimassa kovassa tmepossa ja reagoimaan nopeasti kisan aikana tapahtuviin muutoksiin, jos nyt vertaa juurikin esim Porttilaan tai varsinkin Leinoseen.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kristiina Mäkelä voitti EM-hopeaa, mutta siitä ei voi tehdä suurta juttua YLEllä koska samana iltana tuli kultaa. Aivan mahtavaa ja ihanaa. Mahtavaa Suomen joukkue!!
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Topi vetelee yhtä viileästi haastattelua kuin hoiti juoksun. Samoilla silmillä koneeseen aamupäivästä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kolmelta herätys, oli kyllä ihana ilta!! Siellä ei ollut 50% keskittymistä!!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Topi vetelee yhtä viileästi haastattelua kuin hoiti juoksun. Samoilla silmillä koneeseen aamupäivästä.

"No joo mä lähen tästä häihin onnittelemaan paria ja sitten lupasin leikata tutun mummon nurmikon Kälviällä ja sitten on kaverin siskon muuttoavuks tullut luvattua ja vielä serkun koirat oon luvannut ulkoiluttaa"

Ihan huikea tuo nöyryys haastatteluissa vaikka kentällä ihan kuningas.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Pitääkö tämä mitalisade nyt tulkita siten, että urheilijat eivät halua Sami Itanista eroon ja siksi mitaleita tulee lajista kuin lajista?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt Areenalta koko kolmiloikkakisa. Voi tosin olla, että en jaksa enää tämän jälkeen väijyä nuorten peliä, kun vesilinjalla vedellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös