banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pyydän Kristiinaa lähettämään seuraavassa lähetyksessä terveisiä, jahka saapuu tänne mun viereen.
Me vaan jinxattiin.Jaahas, täällä läskit nörtit ovat haukkuneet siis Mäkelää kun ei tuonnut HEILLE mitalia arvokisoista.
Nyt toi, joten voi vaihtaa näemmä mielipidettä.
Just saavutin ku laitoin äsken kattovalon päälle.Mutta oletko saavuttanut valaistumisen?
Sinä olet aina vuoden jatkoaikalainen minun sydämessäni. Sinä ja sinun 20 pistettäsi. T: Man In a A ClosetSinä olet kuollut näyttelijä.
Minä olen nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, ja Mensa-kerhossa, voiko sen enempää enää ollakaan ihminen? Kristiina laita vaikka yv:tä, taas!
Onko voittoshampanjat tuplana Kristiinalle?
Täällä on monet kritisoineet Mäkelää hänen kommenteistaan (puhuu paljon ja selittelee) sekä hänen suorituksistaan ennakkopuheisiin nähden. Puhuu liikaa, selittelee ja todistelee (kuntoaan), ei hyppää finaalissa mihinkään ja sitten taas selittelee. Ihan en tiedä mistä on kyse mutta jostain tuon suuntaisesta kuitenkin .Mikä on tämä "Mäkelä ja Jatkoaika" -läppä?
Se puhui, minusta, sanoi selvästi silmät kiiluen "Karvanen".Muakin se kutsui mummoksi, se on meidän insider-huumoria.
Pihlakoski jakaa ihanalle Krisselle mitskusn, eli Topille!!!
Pahoittelen, mutta mua huvitti päivällä töissä sun huono aamu tässä ketjussa. Eiköhän nyt ole parempi fiilis :DKyllä se Raidseiskakuus sanoi. Kuulosti vaan aluksi Karviselta.
Se puhui, minusta, sanoi selvästi silmät kiiluen "Karvanen".
Kunhan minulle jää Katriina Wright ja Lotta Kemppinen, niin olen tyytyväinen.Pojat varasivat Kristiinan, minä nappaan tämän mitalitilaisuuden vaalean naisen.
Enää jännittää millainen versio Maamme-laulusta tänään kuullaan.