Aikansa kutakin, en osaa kyllä kaivata selostamoon.Mertarannasta voi olla mitä mieltä tahansa nykyisin lätkän MM-kisoissa, mutta kyllä hän on ollut Suomelle suuri sinivalkoinen ääni.
Aikansa kutakin, en osaa kyllä kaivata selostamoon.Mertarannasta voi olla mitä mieltä tahansa nykyisin lätkän MM-kisoissa, mutta kyllä hän on ollut Suomelle suuri sinivalkoinen ääni.
Toivottavasti Mäkelä ei liikaa ota palkkaria, niin ei tarvitse kantaa palkintojenjakoon
Aikansa kutakin, en osaa kyllä kaivata selostamoon.
Porttila sekosi norjalaisista, kun taas poikansa sekoaa aina, kun pääsee selostamaan suomalaisia urheilijoita kirivaiheessa.Tajunnukkaan kuinka paljon Porttila junior sekos selostuksessa :D
Omassa, muutaman kaverin välisessä, kisaveikkauksessa luki esteiden voittajan kohdalla Raitanen. Naisten seiväs meni sentään väärin.Itse en edes pahemmin tiedostanut, että nämä kisat olivat alkamassa ja vieläpä tähän aikaan, joten en siksi tehnyt mitään veikkauksia mitaleista tai pistesijoista. Kun mitään ei odota, on todella kivaa yllättyä positiivisesti.
Aijai, Keskisalon juoksu ja Mertaranta. Tää on ehkä parasta mitä suomalainen urheilu on tehnyt.
"Saako lähettää terveisiä" sanoi Kristiina Mäkelä. Olin varma että nyt tulee Jatkoajan pojat ensimmäisenä, mutta ei meitä muistettu.
Tämän päivän jääkiekko -selsotuksista voi tosiaan olla mitä mieltä tahansa, mutta kyllähän Mertaranta edelleenkin on aika timantinkova yu-selostaja ja vetää edelleen kovalla tasolla CMoren Timanttiliiga lähetyksissä ja mielelläni kuuntelisin edelleenkin itse Mertarantaa yleisurheiulun arvokisoissa. Itse ainakin tykkään ja Mertsi tuo ison lisäarvon juuri noihin Timanttiliigan kisoihin versus, jos selostamossa olisi noissakin lähetyksissä joku duo Porttila&Simppa Leinonen...Täällä osataan. Ei tähän Porttila & Leinonen aisapariin vaan totu.
Topi vetelee yhtä viileästi haastattelua kuin hoiti juoksun. Samoilla silmillä koneeseen aamupäivästä.
Ei noilla kuitenkaan pärjää Bjööniselle!Kunnon panomiehen viikset Topilla.
Kunnon panomiehen viikset Topilla.