Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 013 960
  • 29 763

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Etelätalon uralle soisi yhden sen oikeasti pitkän laakin. Vähän kun noissa keihäsjutuissa tulee läsnä oltua niin kyllä siellä Lassillakin on se 88 takataskussa. Kaikki on nyt kuosissa. Hänelle jos kenelle sen mitalin myös soisi.

En kyllä usko Lassin pystyvän noin pitkälle heittävän. Karsinta lupasi kyllä hyvää, löysällä vauhdilla 79 m. Kyllä sieltä finaaliin 84-85 m tulee.

Kuuselalla oli paljon voimaa heittojen takana, mutta keppi lähti ilmaan poikittain. Toni voi myös tuon 84-85 m kiskaista finaaliin.

Kyllä tuosta kisasta 1 mitali tulee, mahdollisuus on jopa kahteen, jos Weber tai Vadlejch alisuorittaa. Pronssiin 84-85 m riittää varmasti. 80 m voi heittää kuka vaan, mutta taso on aika heikko.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Nyt odotellaan Mäkelän haastattelua ja sitä että kiittääkö pelkästään Jatkoaikaa vai namedroppaako ihan nimimerkkejä.
Minua voisi. Olen Mäkelää puolustanut koko uran ajan. Aika sotatantereen olen somessa saanut aina aikaiseksi. Sarkastisilla totuuksillani. Tottahan on että Mäkelä on menestynein yleisurheilijamme lähivuosina kokonaisuutena.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mitalitaulukko

Suomi sijalla 20. Ai että näyttää kivalta tuo 2-1-0!!!
Yleisurheilussa tällä hetkellä jaetulla 8. sijalla. Tuossa on nyt lueteltuna kaikki Münchenin EM-kisojen lajien mitalitilasto (siis, mikäli et huomannut).
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Se mikä on myös hienoa, niin molemmat kultamitalistimme ovat sympaattisimpia ja fiksuimpia urheilijoita, joita minä tiedän ja hopeamitalisti…oho, yhteys pätkii vähän…

No ei, en mä ole kuulunut pahimpaan Krissen antifaniklubiin. Hieno urheilija, käynyt pitkän tien tähän pisteeseen ja vaikka haastatteluissa menee välillä hieman yli, niin kuitenkin ihan positiivinen ja varmaan mukavakin ihminen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt viimeistään "Simo sen sanoi" -ralli muotoon "Itani sen tiesi".
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
En kyllä usko Lassin pystyvän noin pitkälle heittävän. Karsinta lupasi kyllä hyvää, löysällä vauhdilla 79 m. Kyllä sieltä finaaliin 84-85 m tulee.

Kuuselalla oli paljon voimaa heittojen takana, mutta keppi lähti ilmaan poikittain. Toni voi myös tuon 84-85 m kiskaista finaaliin.

Kyllä tuosta kisasta 1 mitali tulee, mahdollisuus on jopa kahteen, jos Weber tai Vadlejch alisuorittaa. Pronssiin 84-85 m riittää varmasti. 80 m voi heittää kuka vaan, mutta taso on aika heikko.
Usko vaan. Kyllä se siellä on. Toivotaan että ennätys rikkoontuu finaalissa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mäkelän EM-hopea lämmittelykylpytakki myös urheilumuseoon. Ja jos Topin ajaa haituvat nenän alta, niin myös kulta-kalapuikot sinne.
Ja Wilma Murron 5 Jussi Jokisen signeeraamaa omakuvaa, jotka se 5 vuoden aikana lähetti Wilmalle aina niiden vuosittaisten 12000€ shekkien lisäksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ei, en mä ole kuulunut pahimpaan Krissen antifaniklubiin. Hieno urheilija, käynyt pitkän tien tähän pisteeseen ja vaikka haastatteluissa menee välillä hieman yli, niin kuitenkin ihan positiivinen ja varmaan mukavakin ihminen.
Minä fanitan ja rakastan Kristiina Mäkelää.

Kristiina, jos luet tätä niin rakastan sua.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuo Topin dominointi häikäisee yhä.

Ja kulta-Wilma mestoilla myös.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Wilma ja Topi olisi kyllä hyvä parivaljakko. Siis ihan vain uusiksi yleisurheilumme kasvoiksi pr:nä. Älkää siis luulko muuta.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Jaettu 8. kun lasketaan vaan yleisurheilu. Takana sellaisia maita kuin Ranska, Ruotsi, Ukraina ja Tsekki.

Yleisurheilussa tällä hetkellä jaetulla 8. sijalla. Tuossa on nyt lueteltuna kaikki Münchenin EM-kisojen lajien mitalitilasto (siis, mikäli et huomannut).
Hyvä huomio, kun en nimittäin tajunnutkaan. No aina vaan parempi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös