Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Joo sama, aivan seipäässä itekin vaikka Murto hyppäsi jo.Nyt on mitalikaljojen aika. Säästetään ne kahvit aamuksi.
Joo sama, aivan seipäässä itekin vaikka Murto hyppäsi jo.Nyt on mitalikaljojen aika. Säästetään ne kahvit aamuksi.
Jos hän mainitsee ainoastaan nimimerkit @Moderaattorit ja @Ylläpito ?Nyt odotellaan Mäkelän haastattelua ja sitä että kiittääkö pelkästään Jatkoaikaa vai namedroppaako ihan nimimerkkejä.
Ei vaan hiekkajengin kanssa. En kerro missä se hiekka hiertää.Onko Mäkelä dokaamassa tänään jauhojengin kanssa?
Minua voisi. Olen Mäkelää puolustanut koko uran ajan. Aika sotatantereen olen somessa saanut aina aikaiseksi. Sarkastisilla totuuksillani. Tottahan on että Mäkelä on menestynein yleisurheilijamme lähivuosina kokonaisuutena.Nyt odotellaan Mäkelän haastattelua ja sitä että kiittääkö pelkästään Jatkoaikaa vai namedroppaako ihan nimimerkkejä.
Yleisurheilussa tällä hetkellä jaetulla 8. sijalla. Tuossa on nyt lueteltuna kaikki Münchenin EM-kisojen lajien mitalitilasto (siis, mikäli et huomannut).
Unohin et näis kisoissa on noita ratapyöräilyjä ja melontoja. Koskakohan noihin tulis joku suomalainen huippu.Jaettu 8. kun lasketaan vaan yleisurheilu. Takana sellaisia maita kuin Ranska, Ruotsi, Ukraina ja Tsekki.
Usko vaan. Kyllä se siellä on. Toivotaan että ennätys rikkoontuu finaalissa.En kyllä usko Lassin pystyvän noin pitkälle heittävän. Karsinta lupasi kyllä hyvää, löysällä vauhdilla 79 m. Kyllä sieltä finaaliin 84-85 m tulee.
Kuuselalla oli paljon voimaa heittojen takana, mutta keppi lähti ilmaan poikittain. Toni voi myös tuon 84-85 m kiskaista finaaliin.
Kyllä tuosta kisasta 1 mitali tulee, mahdollisuus on jopa kahteen, jos Weber tai Vadlejch alisuorittaa. Pronssiin 84-85 m riittää varmasti. 80 m voi heittää kuka vaan, mutta taso on aika heikko.
Ja Wilma Murron 5 Jussi Jokisen signeeraamaa omakuvaa, jotka se 5 vuoden aikana lähetti Wilmalle aina niiden vuosittaisten 12000€ shekkien lisäksi.Mäkelän EM-hopea lämmittelykylpytakki myös urheilumuseoon. Ja jos Topin ajaa haituvat nenän alta, niin myös kulta-kalapuikot sinne.
Minä fanitan ja rakastan Kristiina Mäkelää.No ei, en mä ole kuulunut pahimpaan Krissen antifaniklubiin. Hieno urheilija, käynyt pitkän tien tähän pisteeseen ja vaikka haastatteluissa menee välillä hieman yli, niin kuitenkin ihan positiivinen ja varmaan mukavakin ihminen.
Jaettu 8. kun lasketaan vaan yleisurheilu. Takana sellaisia maita kuin Ranska, Ruotsi, Ukraina ja Tsekki.
Hyvä huomio, kun en nimittäin tajunnutkaan. No aina vaan parempi!Yleisurheilussa tällä hetkellä jaetulla 8. sijalla. Tuossa on nyt lueteltuna kaikki Münchenin EM-kisojen lajien mitalitilasto (siis, mikäli et huomannut).
Eikö niitä ole neljä? Moukarinaiset, Lehikoinen ja Salminen. Ja sitten kolme mitalia.Monta pistesijaa Suomella on?