No kaikkea ei vaan voi muistaa!mutta ei terveisiä Jatkoaikaan!?
Minultakin on mennyt tämä täysin ohi. Onko tämä syntynyt joskus viime vuosien aikana?Mikä on tämä "Mäkelä ja Jatkoaika" -läppä?
Sinä olet kuollut näyttelijä.Minusta riittää monelle.
Kristiina haluaa olla ihmisten kanssa. Olen ihminen.
Eiköhän agentilla ole joka mantereella aina joku odottamassa.Minusta riittää monelle.
Mikä on tämä "Mäkelä ja Jatkoaika" -läppä?
Kristiina omistaa jatkoajan.Mikä on tämä "Mäkelä ja Jatkoaika" -läppä?
Mikä on tämä "Mäkelä ja Jatkoaika" -läppä?
Jokunen nimimerkki on aika huolella dumannut Mäkelää vuosien varrella. Nyt viimeistään saivat pitkän nenän.Minultakin on mennyt tämä täysin ohi. Onko tämä syntynyt joskus viime vuosien aikana?
Tä? Kyllä minut ainakin mainittiin siinä muiden mukana, eikö muka ketään muita?"Saako lähettää terveisiä" sanoi Kristiina Mäkelä. Olin varma että nyt tulee Jatkoajan pojat ensimmäisenä, mutta ei meitä muistettu.
Mantereen Petra.Eiköhän agentilla ole joka mantereella aina joku odottamassa.
Unohtivat Mäkelän hopeasijan liki koko kilpailun ajaksi.Jos Jussi Eskola olisi saanut selostaa Topin juoksun, en usko että Leinonen ja Porttila olisivat vieläkään päässeet ääneem
Jos Bubi Wallenius olisi selostanut, hän olisi vasta nyt huomannut, että Topi oli jo päässyt maaliin.Jos Jussi Eskola olisi saanut selostaa Topin juoksun, en usko että Leinonen ja Porttila olisivat vieläkään päässeet ääneem
Kyllä se Raidseiskakuus sanoi. Kuulosti vaan aluksi Karviselta.Tä? Kyllä minut ainakin mainittiin siinä muiden mukana, eikö muka ketään muita?
Jauhojengi-whatsappryhmä:Naiset 200m. Jokainen osallistuja voittais myös helposti Miss Pori -tittelin.
Pyysittekö lähettämään terveisiä? Niille lähetettiin, jotka olivat pyytäneet."Saako lähettää terveisiä" sanoi Kristiina Mäkelä. Olin varma että nyt tulee Jatkoajan pojat ensimmäisenä, mutta ei meitä muistettu.
Muakin se kutsui mummoksi, se on meidän insider-huumoria.Kyllä se Raidseiskakuus sanoi. Kuulosti vaan aluksi Karviselta.
Kristiinan kyvystä hypätä arvokisafinaaleissa on keskusteltu rakentavassa ja positiivisessa hengessä yleisurheiluketjussa vuosien ajan.Mikä on tämä "Mäkelä ja Jatkoaika" -läppä?
:D :DMuakin se kutsui mummoksi, se on meidän insider-huumoria.
Jos Bubi Wallenius olisi selostanut, hän olisi vasta nyt huomannut, että Topi oli jo päässyt maaliin.
Mutta oletko saavuttanut valaistumisen?Sinä olet kuollut näyttelijä.
Minä olen nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, ja Mensa-kerhossa, voiko sen enempää enää ollakaan ihminen? Kristiina laita vaikka yv:tä, taas!