Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mites mahdetaan Etelä-Afrikan Jatkoajassa suhtautua meidän Franziin?
Olisikohan 45-vuotias Van Niekerk treidattavissa vielä jos seiväsnaiset vähän aktivoituisivat?
Mites mahdetaan Etelä-Afrikan Jatkoajassa suhtautua meidän Franziin?
Ei mitään ongelmia. Helin kautta hän on pesunkestävä vaasalainen.Mites mahdetaan Etelä-Afrikan Jatkoajassa suhtautua meidän Franziin?
Tuskin mitenkään, sillä Frantzi voitti Etelä-Afrikan väreissä arvokisamitalin.Mites mahdetaan Etelä-Afrikan Jatkoajassa suhtautua meidän Franziin?
Tuskin mitenkään, sillä Frantzi voitti Etelä-Afrikan väreissä arvokisamitalin.
Ei ole Krugerin voittanutta, siis minun kunnioituksessa ja seurannassa. Ståhl on kyllä hyvä heittäjä. En kiellä...Olen siis Ståhlin puolella enemmän kuin muiden.
Kuolleenakin?Enemmän hänellä on Suomelle hyviteltävää yleisurheilussa. Sietääkin heittää 100 vuotiaaksi.
Kuolleenakin?
Siellä ruotsalainen maskotti on ahdistellut Mattilaa. Saatana.
Onko tuo varmasti Kruger? Miulle tuli mieleen Tom Selleck..
Ei ole Krugerin voittanutta, siis minun kunnioituksessa ja seurannassa. Ståhl on kyllä hyvä heittäjä. En kiellä...
Mikke Ingbergin heittoa ei olisi voitu näyttää koska kaikki aika olisi mennyt keihään oteteipin hiplaamiseen
Jotenkin myös suomalaisempaa näyttää kun Tarvainen linkoaa pitkälti yli 60m siivun ja selostaja toteaa ensimmäisenä "tätä olisi tarvittu Göteborgissa".
Bubi ja Hoopi sais mun puolesta vielä selostaa yhden hassuttelu-maaottelun.
Siellä ruotsalainen maskotti on ahdistellut Mattilaa. Saatana.