Lappalainen toimittaa, mutta Määttänen sekä Blomqvist floppaavat. Näytti jo niin hyvältä 200m ennen maalia.
Alkaako Blomqvistilla kausi jo painaa? Määttänen sivulajissaan kuitenkin ennätyksen pintaan.
Lappalainen toimittaa, mutta Määttänen sekä Blomqvist floppaavat. Näytti jo niin hyvältä 200m ennen maalia.
Aina pitää korjata!!Daniel Ståhlilta Turun murre sujuu entistä paremmin, ensi vuonna olympialaisiin TPS:n pelipaita päällä ja kultaa Suomeen. Näin minä sen näen.
Eteenpäin meneminen mainittu
Alkaako Blomqvistilla kausi jo painaa? Määttänen sivulajissaan kuitenkin ennätyksen pintaan.
Holm katsomossa, pitäiskös hänen tulla näyttämään miten 180cm ukkeli hyppää 240?Mitä ne hyppii jostain supermini Peugeo 206 korkeudesta tuolla kilpaa. Sotomayor hyppäsi 245 jo joskus ysärillä!
Se oli kyllä aika ihmemies.Holm katsomossa, pitäiskös hänen tulla näyttämään miten 180cm ukkeli hyppää 240?
Minä voisin, paitsi, etten ylittäisi rimaa noin korkealta.Holm katsomossa, pitäiskös hänen tulla näyttämään miten 180cm ukkeli hyppää 240?
Holm katsomossa, pitäiskös hänen tulla näyttämään miten 180cm ukkeli hyppää 240?
Ei nyt sentään.Suomi sössii vaihdot kuitenkin...
Joukkue-EM kisat kummittelee mielessäni
Tuossa on kyllä legenda. Näytti ponnistaessa siltä kuin lyhytkasvuinen olisi ammuttu katapultilla taivaalle.
Mikä vidun hippi siel on!!
Daniel Ståhlilta suomi sujuu entistä paremmin, ensi vuonna olympialaisiin TPS:n pelipaita päällä ja kultaa Suomeen. Näin minä sen näen.