Kyllä minä kaipaan pikamatkoille uutta Boltia. Maailmanennätystä maailmanennätyksen perään.
Good times.
Niin no, kukapa ei? Boltteja ei vaan varmaan synny ihan joka vuosi.. Kuten ei Paavo Nurmiakaan.
Kyllä minä kaipaan pikamatkoille uutta Boltia. Maailmanennätystä maailmanennätyksen perään.
Good times.
Jaksoiko vielä kirjan lisäksi ahmia hampurilaisia?Lylesin ME-hätyyttelyn tod.näk. vesitti satasen palkintojenjaossa saatu Juhani Tammisen Don Tami - my story kirja. Verryttelykentän hiittien sijaan Lyles ahmi koko niteen paikallisessa Burger Kingissä. Siihen nähden kova ukko.
Mä kaipaan Maurice Greenia. "The" juoksija ekoissa kisoissa mitä muistan.Kyllä minä kaipaan pikamatkoille uutta Boltia. Maailmanennätystä maailmanennätyksen perään.
Good times.
Heti kun on itsenäinen, Holmen on jo listassa.Entäs Ahvenanmaa?
Ennätykset jää kyllä Boltille kun Lyles lopettaa.Voitosta juostaan! Ja tuplat... Aikaa on.
Sanoi se sentään Gracias.Eikö Petra muka puhu Espanjaa? Vähä skarppia ny!
Eikö Petra muka puhu Espanjaa? Vähä skarppia ny!
Ja Peter Selin.Tapsa olisi muuten espanjaksi heittänyt.
Boltilla ei ollut koskaan edes hiki, kun oli juossut kolme kertaa pienen spurtin päivän aikana.Ennätykset jää kyllä Boltille kun Lyles lopettaa.
200 metrin voittoajalla oltaisiin oltu Pekkaniskan tykypäivien kesäolympialaisissa toisena. Heti saunan jälkeen.Nyt voidaan taas jossitella Purolan juoksuilla ja vaikka Visa Hongiston Osakan juoksulla ja siirtää se tähän juoksuun
Sanoi se sentään Gracias.
Ennätykset jää kyllä Boltille kun Lyles lopettaa.
Kai sitä voi seurata "Muu urheilu - liveseuranta" -osiossa?Rytmistä kilpavoimistelua. Sille ei taida olla omaa seurantaa?
Ja kuinkahan monta sataa sivua per yks suomalainen mitsku.Päästäänköhän tässä threadissa 1000 sivun paremmalle puolen näiden kisojen aikana, vai vasta Ruotsi-ottelun?
Hyvinkin todennäköistä!
Voitto Hellsten olisi voittanut 400 m mestaruuden Kalevankisoissa 2023 vuoden 1956 Melbournen Olympialaisten ajallaan (olisko alusta ollut hiilimurskaa?)... Ja “tennaritkin” vissiin aika erit?