Ja kuinkahan monta sataa sivua per yks suomalainen mitsku.
Jos siihen tarvitaan joku tietty kiintiö, niin tehkäämme siis parhaamme ja laitetaan Suomi nousuun!
Kivasti nämä vihreä-mustat suomalaiset aloittaa kisan!
Kaikki mukaan!!
Ja kuinkahan monta sataa sivua per yks suomalainen mitsku.
Eikä Hellsteniä valmentanut koskaan ketään. Mies luki alan kirjoja sekä seurasi muiden kisaajien treenejä. Ja talvet hiihdettiin. Ja silti mennään kovempaa kuin keskimäärin kotimaassa nyt.
Jenni Vartiaisen Junat ja naiset pallo-nauha sarjassa. Annetaan 4/5
Tykkäsin ihan vaan “viestijän” takia.. :-) Mitään biisiä en enempää inhoa kuin Jennin ko. kappaletta! En ymmärrä sanojen merkitystä vähää alusta ja tuo Jennin huokailu on hemmetin rasittavaa, laula prkl!
Hiilimurskalla vetivät 1964 olympialaisiin asti. Ehkä vain 1 s/ratakierros hitaampi kuin Mondo (jos hiilimurskarata hyvässä kunnossa). Piikkaritkin varmaan joitain kymmenyksiä voi vaikuttaa. Sitten toisaalta käsiajanotto paransi aikoja noin kymmenyksen.Olen aina ihmetellyt noita ratakierroksen aikoja aikalaisilta, toki etenkin Hellsteniltä. Aikaa vierähtänyt 68 vuotta eikä ollut mondoa ja mitä lie ollut piikkaritkaan ja silti vetivät aikoihin 46.1... Watsonin voitto aika näissä kisoissa 44.22. Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta hiiohoi...
2002 olin lähdössä ajelemaan pohjoisen kautta Etelä-Ruotsiin, vaan eihän sitä kerennyt lähteä ajallaan, kun Janne tykitti menemään.Janne Holmenin veroista paukkua odotellessa.
Nimestä puuttuu vaan kolmas Cha:).Käärijän hittibiisi lisää vauhtia
Ja lisäksi mukana etiopialainen ChatGPT ja yksi kiintiöjeesus. Maratonjuoksun Avengers kasassa.Käärijän hittibiisi lisää vauhtia
MM mitali kieltämättä ois em kultaakin kovempi. Janne on muuten nykyään muslimi vaimonsa käännyttämänä ja asuu Uppsalassa eläen rauhallisesti ja onnellisesti.Janne Holmenin veroista paukkua odotellessa.
"Minun norsunluu-, mauste- ja kultarahoilla", kuuluu varmasti jossain palatsissa nyt.Ensimmäinen etiopialainen keskeytti, 3 vielä jäljellä.