Olen ajatellut ettei sitä rikota koskaan. Matkaa on edelleen, mutta että noin kovaa mentiin. Huh-huh.Olisi joutanut vanha ME jo historiaan
Kun ME:t ym. saatiin jo 80-luvulla ruutuun, samoin juoksijoiden ajat ja heittojen ja hyppyjen tulokset, niin kehitys ei todellakaan aina kehity. Ei voi olla niin vaikeaa.En tykkää kun näissä ajanotoissa ei ole ME-lukuja vertailupohjana. Toki muistin Flo-Jon enkan, kun näin sen itse livenä, mutta vois ne siinä olla. Näitä uusimpia ei kaikkia muista/tiedä.
Huima juoksu.
Aivan kuin Jacksonia ei voisi perkele kunniakierros vähempää kiinnostaa
En saatana lähe, jos ei oo pakko. Se sano.Aivan kuin Jacksonia ei voisi perkele kunniakierros vähempää kiinnostaa
Se oli perkele eikä saatana. B)En saatana lähe, jos ei oo pakko. Se sano.
Ihmettelin samaa. Jamaikan Seppo Räty. Kysyy varmaan toimitsijalta lähintä viinakauppaa.Aivan kuin Jacksonia ei voisi perkele kunniakierros vähempää kiinnostaa
Seppo Rädyn oppien mukaan. Kunniakierrokselle ei perkele lähdetä ellei oo pakko.
Pubivisakysymys. Kuka aloitti lipun kanssa juostavan kunniakierrosperinteen ja milloin?Seppo Rädyn oppien mukaan. Kunniakierrokselle ei perkele lähdetä ellei oo pakko.
Lillak 83?Pubivisakysymys. Kuka aloitti lipun kanssa juostavan kunniakierrosperinteen ja milloin?
Näinpä. Sama koskee 800M ennätystä, puhumattakaan 400M..Olen ajatellut ettei sitä rikota koskaan. Matkaa on edelleen, mutta että noin kovaa mentiin. Huh-huh.
Seppo totesi myös, että jos kisasi haluat pilata niin mene avajaisiin.
Mersulla oli ajanut 200 kilometriä ja se myös riitti.Seppo totesi myös, että jos kisasi haluat pilata niin mene avajaisiin.