Mun TVssä Wilma ja Silja ottivat just EM- kultaa 2024. Mikä näitä lähetyksiä vaivaa?
Minulla Wilmalla on vielä kaksi yritystä keskiviikon seiväsfinaalissa.
Mun TVssä Wilma ja Silja ottivat just EM- kultaa 2024. Mikä näitä lähetyksiä vaivaa?
Lähtisikö joku Turusta ponnistanut änäritähti mukaan.Ny vaan Siljalle rahoitus kuntoon et voi treenata kunnolla
Jumalauta et on valkulla naama punainen
Nico Rosberg vuoden suomalainen urheilija 2016!Mutta Ukraina on, ja se kansalaisuus Skydanilla on.
Meinaan, että Ukraina on Euroopassa. Skydan on syntynyt ja aluksi edustanut kyseistä maata joten kyllä. Hanna Skydan on eurooppalainen.Meinaat että vaihtelee fiiliksen mukaan mitä maata edustaa missäkin kisoissa? Mietipä uudestaan.
On ollut käsissä usein. Iihahahahaa!Onko @Unkalla letit?
Kosonen ja Tervo, Nummiston ja Suonevirran treeniin niin eiköhän ala kultaa tulemaan
Taina Uppa, häneen minä luotan!
Eiköhän Tami lähde.Lähtisikö joku Turusta ponnistanut änäritähti mukaan.
Norjalaiset pilaa aina lajin kuin lajin, sellaisis tuholaisia ne vain ovat.Sentimental old fool ja bla, bla, bla, mutta hitto mä tykkään tuosta kilpailijoiden arvostuksesta. Naisten moukari tässä ensimmäisenä. Ihan samaa fiilinkiä ei syntynyt vaikka miesten nelosen maalijuhlista.
Hyvä Silja! Aikaa on.
Lähtisikö joku Turusta ponnistanut änäritähti mukaan.
Kisoissa tulisi menestystä, mutta dopingtestejä saisi jännittää joka kerta yhtä paljon.Kosonen ja Tervo, Nummiston ja Suonevirran treeniin niin eiköhän ala kultaa tulemaan
Eivätkä olleet edes parhaalla joukkueella kisoissa, kun paikallisessa moukariliigassa on vielä pudotuspelit kesken.Team Canadan ylivoima vie mielenkiinnon moukarinheitosta.
Ny vaan Siljalle rahoitus kuntoon et voi treenata kunnolla
Jumalauta et on valkulla naama punainen
Hyvää mainosta!Viivan päälle ei saa astua, mut aidan vierestä saa juosta
Femke voittaa: 51,03.
Mieluummin rahaa urheilun muutostyöryhmään.
Ei ole Kirani James ja Wayde van Niekerk enää entisaikojen kunnossa, valitettavasti. Etenkin van Niekerkiin loukkaantuminen on kyllä jättänyt pysyvät jäljet ja tuskin enää koskaan sille absoluuttiselle huipputasolleen nouseekaan.
Tadzikistanista.Oliko Dilshad Nazarov tuolta? Maansa yleisurheilun jonkinlainen presidentti, joka hänkin taisi sortua vääriin proteiinipannareihin.
Höh. Luuseri. Vain 51,70.Femke voittaa: 51,03.