Meinaat että vaihtelee fiiliksen mukaan mitä maata edustaa missäkin kisoissa? Mietipä uudestaan.Hanna Skydan on kylläkin eurooppalaiseksi laskettava, ottelee EM-kisoissa ja omaa Ukrainan kansalaisuuden.
Meinaat että vaihtelee fiiliksen mukaan mitä maata edustaa missäkin kisoissa? Mietipä uudestaan.Hanna Skydan on kylläkin eurooppalaiseksi laskettava, ottelee EM-kisoissa ja omaa Ukrainan kansalaisuuden.
Ei ole Kirani James ja Wayde van Niekerk enää entisaikojen kunnossa, valitettavasti. Etenkin van Niekerkiin loukkaantuminen on kyllä jättänyt pysyvät jäljet ja tuskin enää koskaan sille absoluuttiselle huipputasolleen nouseekaan.
Mikä vitun nörtti sä oot? Hommaa pleikkari ja CTR.Mitä helvettiä selität? Onko Y2K jo sekoittanut sun PC:n kellon? Kantsuis varmaan sunkin vaihtaa se sun kusinen 386 uunituoreeseen Pentiumiin!
Onko @Unkalla letit?Noista leteistä kun nappaisi kiinni ja alkaisi ohjastamaan.
Kyllä Azerit ovat EM-kisoissa mukana.Azerin lippu siellä näkyy. Se ei mun kirjoissa ole Eurooppaa.
Se helvetin lehmänlypsäjä nyt ei tuu ikinä pärjäämään keihäänheitossa.Onx Mikaela siellä kans
Danny on jo kasikymppinen.Mitalin karkaaminen ei Siljaa niinkään harmita, mutta tiedän, että seiskavitonen oli mielessä tänään.
Ylpeä olen, hienoa Silja Kosonen!!!
Mutta Ukraina on, ja se kansalaisuus Skydanilla on.Azerin lippu siellä näkyy. Se ei mun kirjoissa ole Eurooppaa.
Jos vastaisin kyllä tai ei, niin napsahtaisi kuukausi penalttia.Onko @Unkalla letit?
Kyllä Azerit ovat EM-kisoissa mukana.