Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 019 887
  • 29 791

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vau, Australian euroviisubiisi soi.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Onhan nuo lajiliitot niin äärettömän korruptoituneita, että uskon, että kynnys hylätä Warholm on aika pirun korkea. Tämä hylkäys olisi kisoille ja WA:lle todella paha isku vyön alle. Ellei joku siis nyt sitä protestia tee. Olishan se aika kova kolaus, jos kisojen yksi suurimmista supertähdistä joutuisi nyt sivuun tuon takia ja kisojen yksi odotetuimmista kaksinkamppailuista Warholm-Benjamin jäisi toteutumatta. Kynnys toimia - kieltämättä oikein - ja hylätä Warholm on varmasti normaalia suurempi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei mitenkään, unistasi olet vain joskus kertonut, mm. Reetta Hurskeesta.
No sentään näin unta, että Reetta Hurske teki Suomen ennätyksen. En mitään naimisissa olemisesta (tosin en ikinä ole menossa naimisiin).
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teen myös, kestää vaan hetken. Postimerkin hinta on täällä n.12 jälkiruokavanukasta. Pääsen ehdolliseen ilmeisesti jos Warholm hylätään sittenkin.
Jos teet protestit ja saat turskan tilallesi sinne vankilaan, saat tulla sieltä pois.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulle miesten 400 metrin aitojen finaali on yksi kisojen kohokohdista. Tämän takia olen valmis hyväksymään Warholmin kohdalla pienen vilpin, jotta saamme hänet Dos Santosin ja Benjaminin kanssa radalle.
Asia kunnossa. Minusta olisi kivaa jos mentäisiin ihan sääntöjen mukaan kaikkien kohdalla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vaikka minua vieläkin sapettaa Johan Wissmanin Finnkampen voitot, niin olisin mä ton Ståhlin heiton voinut uusintana katsoa. Ei tämä tv-tuotanto ihan mitään kovat on kovia - osastoa sentään ole.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle miesten 400 metrin aitojen finaali on yksi kisojen kohokohdista. Tämän takia olen valmis hyväksymään Warholmin kohdalla pienen vilpin, jotta saamme hänet Dos Santosin ja Benjaminin kanssa radalle.
Mikä vitun pieni vilppi? Tää yks paviaani juoksee siellä aitojen ohi eikä yli! Sama ku Wilma Murto käyttäisi finaalissa seipään sijasta katapulttia.

Norjalainen vankilaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Anteeksi, ja ei sitä tiedä. Voit vielä joutua joskus naimisiin. Tulen häihin, ympäripäissään.
Tämän asian tietää! Ei vastaväitteitä!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Minulle miesten 400 metrin aitojen finaali on yksi kisojen kohokohdista. Tämän takia olen valmis hyväksymään Warholmin kohdalla pienen vilpin, jotta saamme hänet Dos Santosin ja Benjaminin kanssa radalle.
Ai norjalainen saa vähän kusettaa koska on niin hyvä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös