Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 085 729
  • 30 702

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tästä tulee vielä 16-6 meille!!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, saako eteen mennä ja hidastaa? Ja saako sitten tönäistä takaa kumoon? Vai pitääkö kiertää ja väistää?
Vai edelsikö tilannetta paitsio?
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Ehkä kaikista suomalaisista olen yllättynein tällä kaudella siitä, että Jessica Kähärä ei päässyt seuraavalle tasolle vaan pikemminkin selvästi taantui. Ehkä edellisellä kaudella olleet vammat vielä osaltaan vaikuttivat asiaan.

Kaikki se ilmavuus vauhtijuoksussa puuttuu, mitä parhaimmillaan on ollut ja alkoi olla todella lupaavan näköistä.

Potentiaali ei ole hävinnyt minnekään ja tahdon uskoa, että loikissa mennään ensi vuonna reippaastikin yli 14. Edelleen olen sitä mieltä, että kannattaisi panostaa mieluummin loikkaan kuin pituuteen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sipponenkin heitti viimeisen heittonsa. Ei tullut yli 60 metristä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sipponen lopettaa uransa. Hieno kisa tänään häneltä (tasoonsa nähden).
Hyvää jatkoa hänelle.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mononen Timanttiliigassa. Onko tämä sitä samaa maajoukkueesta kieltäytymistä niin kuin Ristolainen teki?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Porttila, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Kuka noiden protestien kohtaloista päättää? Norjalaiset? Tanskalaiset? Virolaiset? Vai puolueettomat sveitsiläiset?
Jos tämä olisi Suomi-Norja maaottelu, niin Suomen protesti revittäisiin, poltettaisiin ja upotettaisiin urea-altaaseen ennenkuin se ehtisi edes delegaation silmien alle.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Nyt oli kunnon karvakäsi tämä ruattin kuulantyöntäjä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Onko nuo jotain ala-asteelaisia nämä Suomen estejuoksijat?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ruotsalaisille hävitään pystyyn miesten kuulantyönnössä. 2 metriä perässä Ruotsin parasta.

Mä häpeän.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ruotsalaisille hävitään pystyyn miesten kuulantyönnössä. 2 metriä perässä Ruotsin parasta.

Mä häpeän.

Mutta Tuokin mukaan meidän kuulantyöntäjillä ”on eväät” parantaa sijoja.

Kovat on kovia.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aika samaa tasoa, kuin miesten 10 000 metrillä. Jos verrataan tasoon maailmalla. Kovia harrastajia silti.
No siis ei joskus Halvarin, Harjun, Tiisanojan, Reinikaisen, Karlssonin ja mitä niitä nyt oli - aikana olisi tullut kuuloonkaan mikään muu, kuin kolmoisvoitto miesten kuulantyönnöstä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vänttinen vauhtia! Hienosti juostu.
Suomen naiset heittivät paperimaaottelun (16-6 Ruotsin voiton) vesiesteeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös