Minä Ala-Leppilampea huhuilin.Missä Almgren. Juoksi alle 27 min tällä kaudella. Olisi yksi juoksijakin tuolla kovien harrastajien joukossa.
Ja kallis, kun lipunhintaa katsoo. Tämä lienee liitolle tärkeä event kassakoneen kannalta, mutta luulisi sen myös olevan kaikki kaikessa, että ihmisiä saataisiin mahdollisimman paljon paikalle maabrändinkin vuoksi.. Huonosti markkinoitu tapahtuma?
Onhan Krista jo arvokisoissakin onnistunut.Toivottavasti Tervo ei toista aaronkankaita eli kyläkisoissa juhlitaan hirmutuloksissa, mutta ne arvokisat….
Aika tyhjältä näyttää stadikka. Mitäs helkkaria. Itsekin asun nelisen kilsan päässä suorituspaikasta, eli paremmassa Haagassa ja täällä sohvalla makoilen. Huonosti markkinoitu tapahtuma?
Kenestä tulee seuraava Suomen yleisurheilija, jonka haastattelut nostattavat jatkoajan kirjoittajien verenpainetta?Vaadin, että koko Jatkoaika nousee seisomaan Kristiinan uran viimeisen hypyn kunniaksi.
Mitä siinä sattui, käänsin juuri katseeni televisiosta pois päin.Muuse hakattiin. PROTESTI!
No on kyllä. Mitä helkkaria. Hinnat puoleen, niin katsomo olisi täynnä ja kaljahanat käynnissä.Ja kallis, kun lipunhintaa katsoo. Tämä lienee liitolle tärkeä event kassakoneen kannalta, mutta luulisi sen myös olevan kaikki kaikessa, että ihmisiä saataisiin mahdollisimman paljon paikalle maabrändinkin vuoksi.
Ei kai siinä muuta kuin ehkä astui kaverin kantapäälle ja kompuroi itse.Mitä siinä sattui, käänsin juuri katseeni televisiosta pois päin.
Muistaako kukaan, paljonko hinnat olivat 2022? Tuolloinhan yleisöä oli hyvin mestoilla.No on kyllä. Mitä helkkaria. Hinnat puoleen, niin katsomo olisi täynnä ja kaljahanat käynnissä.
Minä ainakin seison ja ablodeeraan... ;-)Vaadin, että koko Jatkoaika nousee seisomaan Kristiinan uran viimeisen hypyn kunniaksi.