Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 085 616
  • 30 702

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Huippujen ulkonäkö vaihtelee läskistä atleettiin, mutta jalkojen liikenopeus ratkaisee. Suomalaisten: hidastettu filmi.

Ennen kylän vahvimmat ratkaistiin niin, että kokoonnuttiin lähikentälle ja otettiin murikka käteen ja katsottiin kenellä se lentää pisimmälle.

Tänä päivänä se tehdään niin, että istutaan tietokoneen ääreen, laitetaan luurit päähän ja avataan energiajuoma ja pelataan 3 tuntia.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sieltä tulee paukku! En olisi uskonut Raitasen alittavan tällä kaudella 8:20.00. Ruotsalainen yritti estää Raitasta kädellään menemästä ohi! Helvetin kusipäät.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP




Lämmittelyssä n. 22.50 m. Sitten meni akillisjänne poikki ja Olympiakulta suli siihen. Arsi kiitti ja kuittasi. Mika oli hirmukunnossa tuolloin.


Olihan nuo mahtavia aikoja, eipä olisi kyllä uskonut, että tässä lajissa voidaan valahtaa noinkin alas, mitä nyt ollaan. Mitä tekee esim. Eero Ahola, eikö hänestäkin puhuttu jossain vaiheessa varmana 19 metrin miehenä? Tämän päivän kisaa en ole seurannut.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo ihan totta ja voimalajit on voimalajeja.
Ei Halvarikaan mikään pikkupoika ollut mutta aikalailla jäntevämpi olemus hänellä oli kuin näillä edustajilla.

Itse tosin puputan reissumiestä juustolla sohvalla että eipä mullakaan oikeastaan mitään kompetenssia ole ketään arvostella.
Itse syön kohta rahkaa, niin sen kyllä sanon, että olihan Arsinkin reidet ihan jäätävät.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Itse syön kohta rahkaa, niin sen kyllä sanon, että olihan Arsinkin reidet ihan jäätävät.

En tiedä kaikkea nykytyöntäjistä tai heidän treenistään, mutta kyllähän Halvari, Arsi ja Tiisanoja sekä Reinikainen olivat teknisesti paljon taitavimpia kuin nykytyöntäjät ja myös rauta liikkui salilla. Jos perusteet vuotaa, niin se on se ja sama että mikä on ”päivän vire”.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös