Yleisurheilu – liveseuranta

• 1 117 877
  • 30 710

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Onko tällainen ylivoima enää hyväksi maabrändillekään?
Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.
Etelä-Sudan ei ainakaan kummasti minua houkuttele yhtään enempää, vaikka kymppitonnin voittaja Lobalu sieltä onkin.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Puhumattakaan millaisena investointikohteena Norja nyt näyttäytyy ja maahanmuuttokohteena työperäisille maahanmuuttajille.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onko Porttila yllättyneempi Ingebritsenin vai Duplantiksen ylivoimasta?

Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Maabrändi voisi olla uusi viljely/tislaustuote? Kyllähän tämä ilta huutaa Duplantisin tositulosta!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko täällä missikisat menossa? Ei vaan naisten 100 metrin viesti. Kapulat tanassa.

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ulkoratojen EM-mitalit 2012-2024:

Ingebrigtsenit 7 + 2 + 1 = 10
Suomalaiset yhteensä 3 + 1 + 5 = 9

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onhan tuo tavallaan kiehtovaa, että Duplantis voi aloittaa kisaa kunnolla, kun moni on jo tippunut. Saako kisafiilistä siitä, että lähinnä hopeasta ja pronssista kamppaillaan? Jaa a.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Vetikö Tahkon jokeri Marko Peltonen lasit päällä? Simo Eerikäinen & mustat lasit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy