Ne juo sellaista lasten kupeista, iso kuppi se olla pitää. Väärin juotu.Italiasta mitalikahvit loppuunmyyty jo aikaa sitten.
Ne juo sellaista lasten kupeista, iso kuppi se olla pitää. Väärin juotu.Italiasta mitalikahvit loppuunmyyty jo aikaa sitten.
Norjassa on pitkään ollut työvoimapula. Ei auta vaikka mitaleita tulee kaikissa arvokisoissa.Onko tällainen ylivoima enää hyväksi maabrändillekään?
Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.Onko tällainen ylivoima enää hyväksi maabrändillekään?
Liika on liikaa. Vähempikin riittäisi.Onko tällainen ylivoima enää hyväksi maabrändillekään?
Etelä-Sudan ei ainakaan kummasti minua houkuttele yhtään enempää, vaikka kymppitonnin voittaja Lobalu sieltä onkin.Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.
Puhumattakaan millaisena investointikohteena Norja nyt näyttäytyy ja maahanmuuttokohteena työperäisille maahanmuuttajille.Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.
Vaatisi vielä sen Euroviisuvoiton, että saataisiin siellä työperäinen maahanmuutto kukoistamaan.Norjassa on pitkään ollut työvoimapula. Ei auta vaikka mitaleita tulee kaikissa arvokisoissa.
Juu tekisi mieli lähteä katsomaan, että juokseeko ja hiihtääkö ne joka paikkaan. Ei tuota menestystä mikään muu voi selittää…Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.
Silloin kun jäykällä seipäällä työstetään niin pitää vetää loppuun asti.Hyvät lopputyönnöt perään seipäällä.
Olisipa näin. T: Rillipää joka vetää Pfizerin sponssillaMitä opimme, rillipäät ovat aina kovia.
Puhumattakaan Antti Kalliomäkeä, kahden kilon kakkulat klyyvarin päällä.Ryhtiä nyt, sivukaupalla puhuttu rillit päässä yleisurheilleista, eikä kukaan ole maininnut Oskari Fröséniä
Mistä korkeudesta Lavillenie aloittaa?
Olen heikkona noihin reisiin…Onko täällä missikisat menossa? Ei vaan naisten 100 metrin viesti. Kapulat tanassa.