Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 019 735
  • 29 791

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hellebaut voitti urallaan 4 arvokisamitalia (Olympic, Euro, World Indoor, Euro Indoor), kaikki kultaisia ja aikavälillä 2006-2008. Oli tällä kuumalla kaudellaan eväämässä Blankalta olympiavoiton.

Toki tuo World Indoor oli viisiottelusta ja olympiakultavuonna.
Mitä opimme, rillipäät ovat aina kovia.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ah, niin yllättävän piristävää tai piristävän yllättävää. Ingebrigtsen vie arvokisakullan, noin miljoonannen kerran, ja taisi tulla uusi kisaennätyskin.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ryhtiä nyt, sivukaupalla puhuttu rillit päässä yleisurheilleista, eikä kukaan ole maininnut Oskari Fröséniä
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Onko tällainen ylivoima enää hyväksi maabrändillekään?
Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.
Etelä-Sudan ei ainakaan kummasti minua houkuttele yhtään enempää, vaikka kymppitonnin voittaja Lobalu sieltä onkin.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä ainakin minun silmissäni Norjasta tuli kerta heitolla paljon houkuttelevampi turistikohde, kun heidän kansalainen voitti juoksukilpailun.
Puhumattakaan millaisena investointikohteena Norja nyt näyttäytyy ja maahanmuuttokohteena työperäisille maahanmuuttajille.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Maabrändi voisi olla uusi viljely/tislaustuote? Kyllähän tämä ilta huutaa Duplantisin tositulosta!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko täällä missikisat menossa? Ei vaan naisten 100 metrin viesti. Kapulat tanassa.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ulkoratojen EM-mitalit 2012-2024:

Ingebrigtsenit 7 + 2 + 1 = 10
Suomalaiset yhteensä 3 + 1 + 5 = 9
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös