Milloin on tuo tammikuun tasauksen valinta kierros? Olis kiva saada Jokerit-HIFK pari pystyyn, niin pääsis muutamalle ei niin lätkäkaverille näyttämään, mitä on lätkä parhaimmillaan!
Ehkä siksi, että edes viime kevään runkosarjavoittajaa ei muisteta missään muualla kuin Kuopiossa, eikä se ketään oikeastaan kiinnostakaan. Nyt kun sanoit, niin muistui tuokin mieleen, ettei runkosarjavoittaja ollut kumpikaan finalisteista.Mitäs mieltä täällä ollaan yleisesti ottaen siitä että runkosarjan voittoa ei SM-liigassa juhlisteta... oikeastaan juuri mitenkään?
Pidetään turhat viirit pois katoista ja pronssiottelunkin voisi poistaa.
Pronssiottelu on myös täysin turha matsi, käsittääkseni kun vain voitosta pelataan, niin nämä ylimääräiset sijoitusottelut voidaan pitää turnauksissa.
Minkä voitosta? Minä kun kuvittelin, että siellä pelataan Suomen mestaruudesta. Jos näin on, pitää toki pronssimitalistikin selvittää.
Juurikin näin, mielikuvitusta saa käyttää eikä ainoa tapa ole aina nostaa jotain rytkyjä hallin kattoon. Iso, hyvälaatuinen ja näyttävästi valaistu joukkuekuva hallin käytävälle, jonka eteen ihmiset voivat jäädä muistelemaan ja bongailemaan pelaajia, vielä kun siihen liittää jotain tilastodataa tai vaikka kyseisen runkosarjan ottelutulokset voittoputkineen, niin se herättää varmasti paljon enemmän ajatuksia kuin hallin katossa yksinään roikkuva rätti.Minusta on hyväksyttävää, jos jokin seura haluaa korostaa runkosarjavoittoansa jollakin tavalla, mutta viiri ei ole oikea keino. Yksinkertaisin tapa olisi laittaa jonnekin päin hallia kuva joukkueesta voittopystin kanssa. Tai taulu, jossa on tulokset kaikista (piste)otteluista. Joissakin liigahalleissa on jo nyt vitriinejä, joissa on kuvia ja muita muistoesineitä. KalPan viime kevään runkosarjavoitto oli seurahistoriaa, eikä sen merkit pitäisi jäädä kokonaan toimiston puolelle.
Minkä voitosta? Minä kun kuvittelin, että siellä pelataan Suomen mestaruudesta. Jos näin on, pitää toki pronssimitalistikin selvittää. Jos taas pelataan jonkun puulaakin voitosta, ei pidä yrittää väittää voittavan joukkueen olevan minkään maan mestari vaan kyseisen puulaakin nakkikattilan voittaja.
SM-Liiga on vain nimi, ja siellä pelataan Kanada-maljasta.
Eipä hirveästi. Kyynerpäätaklauksia, selkäänajoja ja sen semmosta. Millaista sikailua pitäisi odottaa?
Onkohan tässä mennyt koodistot uusiksi? Joko siellä nyt saa myllyttää tai sitten ei, mutta ärsyttää tällainen epävarmuus, että onko tappelut tosiaan ohi SM-liigassa.
Itse taas toivon toista. Omasta mielestä spontaanit tappelut kuuluu tähän lajiin, jonka luonne muuttuu jos ne eivät mukana ole.
Mikä on se merkittävä lajin muutos, joka on tällä kaudella tapahtunut kun tappeluita ei ole juurikaan ollut? Jollain tapaa liigan on pitänyt mennä negatiivisempaan suuntaan, jotta tappeluita voitaisiin puolustaa. Itse en ole mitään tällaista kehitystä huomannut.
Rottamaiset temput ovat lisääntyneet.