Luonnollisin farmi Liigasta ois tietenkin Hifk. Samasta kaupungista ni ois pelaajillekkin mielekkäämpää rampata ylös ja alas, kun olisi mahdollista tehdä se kotoa käsin. Tuohon uutiseen ois ihan kiva aamupaskalla törmätä.Jaa että Jokereille farmiseura SM-liigasta? Kuulostaa siltä mihin en usko ennen kuin luen uutisen Ilta-Sanomista. Melkoista säätöä. Jokerit vaikka mieluummin takaisin tänne kuin farmikoukeroita.
Kyllä tää uutinen vielä jonain huhtikuun ensimmäisenä päivänä julkaistaan.Luonnollisin farmi Liigasta ois tietenkin Hifk. Samasta kaupungista ni ois pelaajillekkin mielekkäämpää rampata ylös ja alas, kun olisi mahdollista tehdä se kotoa käsin. Tuohon uutiseen ois ihan kiva aamupaskalla törmätä.
Se on Jokeri -pelaajien eläkepaikka.Luonnollisin farmi Liigasta ois tietenkin Hifk.
Ei ne eläkeläiset jaksaisi pelata kerrankin niinkin pitkää kevättä.Se on Jokeri -pelaajien eläkepaikka.
Jaa että Jokereille farmiseura SM-liigasta? Kuulostaa siltä mihin en usko ennen kuin luen uutisen Ilta-Sanomista. Melkoista säätöä. Jokerit vaikka mieluummin takaisin tänne kuin farmikoukeroita.
Ennen kuin maailma on valmis hyväksymään erilaisuutta ja kunnioittamaan ihmiskunnan historiaa niin olen sitä mieltä, että laitettaisi kaikki asiat numerokoodien alle. Ei jaksaisi joka marmeladikakun tai mölkkyjengin nimen kohdalla kauhistella ja pöyristyä aina uudestaan ja uudestaan. Rullattais se muutama sukupolvi blankkona ja sitten katottais mihin ymmärrys riittää, ehkä tajuttais historian ja olemisen monimuotoisuus ja siitä voisi taas nauttia.(Ennen kuin kukaan ehtii pahoittaa mieltään, lienee hyvä lisätä, että minulle käyvät ne viikingitkin...)
Ja Vuosaaressa on Viikingit niminen urheiluseura. Kamalaa.Näinä "antirasistisina aikoina" tuli mieleen, että onkohan missään otettu vielä lähempään tarkasteluun Mikkelin Jukurien viikinkiteemaa tästä näkökulmasta? Kyseessähän on selvästi tiettyyn ihmisryhmään liittyvä viittaus. Washington Redskinsin lempinimi on "The Tribe" ja se ei kuulemma Helsingin Sanomien uutisen mukaan ole enää sovelias 2020-luvulla. Onko samaa suomessa tarkoittava termi "heimo" jotenkin eri juttu?
(Ennen kuin kukaan ehtii pahoittaa mieltään, lienee hyvä lisätä, että minulle käyvät ne viikingitkin...)
Ja Vuosaaressa on Viikingit niminen urheiluseura. Kamalaa.
Aikaan, kun säbäpuolella SSV ja Viikingit yhdistyivät, niin nokkelina ihmisoletettuina yhdistivät nimet muotoon SS-Viikingit. Taisi vähän tulla jossain kohtaa palautetta aiheesta.Ja Vuosaaressa on Viikingit niminen urheiluseura. Kamalaa.
Aikaan, kun säbäpuolella SSV ja Viikingit yhdistyivät, niin nokkelina ihmisoletettuina yhdistivät nimet muotoon SS-Viikingit. Taisi vähän tulla jossain kohtaa palautetta aiheesta.
Taispa olla jopa kansainvälisessä muodossa SS-wikings. Kellään ei vissiin palaverissa käyny mielessä Google, kun älyn väläys on välähtänyt
Tarkistin tän Googlesta itse, ja seuran nimi hetken aikaa tosiaan oli SS-Viikingit. En tiedä, oliko silkkaa sattumaa vai tiesikö joku puuhapeteistä, mitä tuo tarkoittaa. Google ei siihen aikaan ehkä ollut niin automaatio tietojen tarkistuksessa, mutta ehkäpä tuo nyt silti olisi pitänyt soittaa edes jossain vaiheessa jonkun päässä jotain kelloja.Tälle piti jo nauraa!. Tokihan panssaridivisioonan nimi huokuu voimaa mutta ehkä se ei natsikytköksillään ole mikään toivottava asia.
Tarkistin tän Googlesta itse, ja seuran nimi hetken aikaa tosiaan oli SS-Viikingit. En tiedä, oliko silkkaa sattumaa vai tiesikö joku puuhapeteistä, mitä tuo tarkoittaa. Google ei siihen aikaan ehkä ollut niin automaatio tietojen tarkistuksessa, mutta ehkäpä tuo nyt silti olisi pitänyt soittaa edes jossain vaiheessa jonkun päässä jotain kelloja.
Noista Tepsin ulkomaalaisista max. 1-2 on luokkaa kallis. Joskus ulkomailta saa saman tasoisen pelimiehen jopa halvemmalla. Ei kuitenkaan ilmaiseksi.Viestissäni oli, että tuon kymmenen pelaajan keskimääräinen ansio voisi olla jotain 80 t. eur/kausi. Eli venäläisjunnulla se voi olla 40 000 eur, Bibicillä 80 000 eur, ja jollain 120 000 eur.
En minä niin väittänyt, mutta sinä väitit kassan olevan nollilla. Valoja päälle itsellesi.
Eli joku muu maksaa ?Viimeiseen viiten vuoteen ollaan about 8miljoonaa pakkasella. Voisin veikata itseasiassa kassan olevan jopa miinuksella.
No tämä nyt pätee suomalaisiin pelaajiinkin liigan sisällä. Ei ole olemassa 100% varmoja kortteja. Täällä varmaan joku pitäisi McDavidia riskihankintana, kun ei ole Euroopassa pelannut...Mun mielestä kaikki uudet ulkomaalaiset pelaajat Liigassa on arpoja. Olkoon kuka tahansa Jens Olsson pitkällä SHL-kokemuksella, niin silti ei välttämättä sovellu uuteen maahan ja uuteen liigaan.
Jokerit mainittu! Mitä tekemistä muuten tällä 05-06 kauden Jokereilla ja kesken kauden hankituilla pelaajilla on tämän nykyisen TPS:n pelaajapolitiikan kanssa?Kiitos samoin! Onhan tuo touhu humoristista ja hauskaa seurattavaa, kun pelaajia lappaa sisään kuin Jokereissa kaudella 2005–06.