Muut asiat ajavat prioriteetissa tämän edelle.Minkähän takia Liiga ei ole tiedottanut mitään tulevan kauden sääntömuutoksista?
Elokuun/kesän takia?Minkähän takia Liiga ei ole tiedottanut mitään tulevan kauden sääntömuutoksista?
Yleisempi tapa taitaa olla se, että pelaajat äänestävät keskuudestaan kapteeniston. Totta kai valmennusryhmällä on se viimeinen sana sanottavana, mutta pääsääntöisesti (myös muissa joukkuelajeissa, höntsäporukoissakin) pelaajat itse äänestävät keskuudestaan kapteenin/kapteeniston, jonka sitten valmennusryhmä hyväksyy.Onko se valmennusryhmä aina ketkä päättää kapteeniston, vai onkohan pelaajilla mitään sanottavaa asiaan?
Minkähän takia Liiga ei ole tiedottanut mitään tulevan kauden sääntömuutoksista?
Onko se valmennusryhmä aina ketkä päättää kapteeniston, vai onkohan pelaajilla mitään sanottavaa asiaan? Nyt kun monet joukkueet ovat julkaisseet kapteeninsa nimen viime aikoina.
Veikkaisin, että nykyään on todella harvinaista, että pelaajat valitsevat kapteenin. Vielä 90-luvulla tämä oli aivan vakiokäytäntö, mutta sittemmin lähes tyystin hävinnyt.
...
Mutta tuskin tuo muilla paikkakunnillakaan ihan tavatonta on ollut tälläkään vuosituhannella?
Kyllä ne ennen kautta taas tuodaan laajasti julki yleisöllekkin. Joukkueillehan koulutus on jo toki pidetty.
Mä olen ollut vähän harmistunut tästä "änäri-tyylisestä" hyökkäysalueen suurentamisesta, joka on mielestäni ollut koko Show'n naurettavin juttu, niin kauan kuin muistan.
Suomessahan tämä tulee tarkoittamaan sitä, että erikoistilanteiden asema entisestään korostuu ja mielestäni on ihan pelleä, kuinka vaikeaa hyvinkin pelaavan alivoiman on purkaa kiekkoa omista.
Mä olen ollut vähän harmistunut tästä "änäri-tyylisestä" hyökkäysalueen suurentamisesta, joka on mielestäni ollut koko Show'n naurettavin juttu, niin kauan kuin muistan.
Suomessahan tämä tulee tarkoittamaan sitä, että erikoistilanteiden asema entisestään korostuu ja mielestäni on ihan pelleä, kuinka vaikeaa hyvinkin pelaavan alivoiman on purkaa kiekkoa omista.
Minkähän takia Liiga ei ole tiedottanut mitään tulevan kauden sääntömuutoksista?
Onko niin että Liiga alkaa sallimaan kovia, puhtaita taklauksia hieman enemmän? Nykyäänhän linja on ollut se, että vaikka taklaus olisi puhdas niin jos se on turhan kova, boksi kutsuu.
Ovat vain todenneet, että 5+20 PR tai OR ovat ihan riittävät tulkinnat silloin kun jääkiekko-ottelussa tapahtuu taklaus tai vastaava lajiin kuulumaton kontakti.Kiinnitin huomiota myös viimeiseen kohtaan:
”Kohtuuttoman kova peli” on poistettu ja korvattu yksittäisiin sääntökohtiin ja tuomarin harkintavaltaa on kasvatettu.[/I]
Onko niin että Liiga alkaa sallimaan kovia, puhtaita taklauksia hieman enemmän?