Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Mulla on kankkunen.
Olen kade. Mun himassa ei ole koskaan käynyt edes Tommi Mäkinen.
Mulla on kankkunen.
Viestin lähetti Predator
Ei jukoliste, kaikkein viimeiseksi minä voisin sinut tuohon duuniin kuvitella! Oletko muuten montakin kertaa joutunut kesken duunipäivän suihkuun?
Viestin lähetti Predator
Olen kade. Mun himassa ei ole koskaan käynyt edes Tommi Mäkinen.
Viestin lähetti Oloneuvos
Eikös se kankkunen suurin piirtein asustele teillä? Meillä se ei ole ollut edes käymäseltään. Emme tuntisi, vaikka näkisimme.
Viestin lähetti Predator
Taas tämä yltiöturkulainen jankkaa.
Minkä minä aineenvaihduntamiselleni voin?
Viestin lähetti Cairns
Herrat Predator & Oloneuvos,
sananne koskettavat kovasti. Mitä jos kerron että tämän viikon torstaina KAKSI asiakasta tuli sanomaan että "yritin tuohon internettiin mennä mutta kirjastokortti jäi jumiin". Arvatkaa mihin ne sitä korttia tunkivat? LEVYKEASEMAAN, juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Viestin lähetti Cairns
Herrat Predator & Oloneuvos,
sananne koskettavat kovasti. Mitä jos kerron että tämän viikon torstaina KAKSI asiakasta tuli sanomaan että "yritin tuohon internettiin mennä mutta kirjastokortti jäi jumiin". Arvatkaa mihin ne sitä korttia tunkivat? LEVYKEASEMAAN, juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Viestin lähetti Ted Raikas
Tuli muuten mieleen että pidättekö te kompuutterianne päällä pitkiäkin aikoja kerrallaan? Itselläni on tietokone raksuttanut päällä jo kolmatta vuorokautta putkeen, ei ihme kyllä ole kaatuillut kertaakaan...
Et taida vindoussia käyttää? Et ainakaan 98:ia tai enteetä?
Et taida vindoussia käyttää? Et ainakaan 98:ia tai enteetä?
Viestin lähetti Cairns
Ai miten mä oon kirjastossa? Tää on mun sivaripaikka ja tästä kaikesta tekee vaivanarvoista se kuuluisa päiväraha ;)
Viestin lähetti Predator
Tässä lohdutukseksi kuuluisan suomalaisen runoilijan, Pentti Saarikosken mietelmä:
- Jokainen krapula on pieni kuolema.
Saarikoski muuten kuoli viinaan. Tsemppiä.
Viestin lähetti Cairns
Mitä jos kerron että tämän viikon torstaina KAKSI asiakasta tuli sanomaan että "yritin tuohon internettiin mennä mutta kirjastokortti jäi jumiin". Arvatkaa mihin ne sitä korttia tunkivat? LEVYKEASEMAAN, juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Viestin lähetti Cairns
Predator,
älä sinäkin aloita, en jaksa "väitellä" asiasta, kiekkotappelut & sota/armeija jos liitetään yhteen niin mä suostun olemaan Alpo jr. sitten ;)
Viestin lähetti Senior
Btw Katselin tossa juuri aamun Hesarista uutta Nokian 5100 -mallin mainosta. Puhelimessa on jo totuttujen toimintojen lisäksi mm lämpö- ja desibelimittari (onkohan niissä molemmissa vaimo- ja anoppiasennot) ja taskulamppu. Vielä kun masinaan pystytään oheistamaan 36-toiminen monitoimilinkkari, kulmahiomakone, leivänpaahdin ja jääpalakone, taidan minäkin shopata sellaisen. Mieshän hädintuskin voi elää ilman sellaista.
Viestin lähetti Cairns
Hey, KIVAA, joku lukee tätä ketjua; sain anonyymin sähköpostin:
"Ai sä oot joku sivaripaskapelkuri? Vittu sut pitäis tappaa!"
Oooh =D nyt varmaan juttujeni taso ns.laskee vähintään puolella jne.
Kiitokset Sinulle Anonyymi, hyvä nähdä että Sinulla on rohkeutta piiloutua näppiksen taakse :) *alpohaleja*